1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mijn Xtc ervaring, Geweldig.....

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door maraaaa420, 17 sep 2019.

Tags:
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. maraaaa420

maraaaa420 Newbie

Nou, hier lig ik dan in bed. Met een enorme kater.

Het begon op zaterdagmiddag. Ik zou met vrienden naar een Rave gaan. Omdat ik wist dat er xtc aanwezig zou zijn was ik me alvast aan het voorbereiden. Voor mij was het de 3e keer. Ik slik normaal ADHD medicatie, die heb ik alvast niet genomen, ik zorgde dat ik goed uitgerust was en dat ik genoeg vitamientjes binnen had gekregen. In de avond werd het tijd om al lekker in te drinken. Toen ik met mijn vrienden al redelijk aangeschoten was vertrokken we naar de rave. Eenmaal aangekomen begon ik helemaal in de stemming te komen. De harde drum&bass muziek gaf me een goed gevoel. Mensen stonden wild te dansen. Een vriend van me trok het zakje xtc uit zn broekzak. Ze waren niet getest maarja, hij had ze 2 uur geleden genomen en hij ging helemaal lekker dus boeie dacht ik. Ik begon met een kwartje. Toen ben ik gaan dansen om al in de stemming te komen. Na ongeveer 3 kwartier begon ik hem al te voelen. Ik kon me goed verplaatsen in de muziek en ik voelde me met iedereen verbonden. Het boeide allemaal niet. Iedereen had daar drugs op, iedereen ging lekker, iedereen hield van elkaar. Even later wilde ik even bijkomen dus ben ik met mijn vrienden in de chillruimte gaan zitten. Voor ik het wist was ik al met 3 verschillende mensen aan het zoenen, maar weetje het boeide niet. Iedereen had het nu naar zijn zin, het was gewoon niet raar. We begrepen elkaar.

Tijd voor bijnemen, ik pakte dit keer een halfje. Ik wilde meer. Hij kickte redelijk snel in. Het was nog intenser dan eerst. Iedereen knuffelde en zoende elkaar. Ik heb ook letterlijk 10 minuten lang met iemands handen gespeeld. Het voelde gewoon zo lekker en goed. Ik kreeg kriebels in mijn buik. Ook roken had nog nooit zo lekker gevoeld. Het was geweldig.
    Helaas kwam het moment dat ik moest plassen, mijn blaas voelde heel zwaar aan. Ik heb echt een kwartier op die wc gezeten maar er gebeurde niks. “Ah fuck it” dacht ik en ik ging weer verder dansen. De muziek, de mensen, alles voelde zo goed. Ik heb met zoveel mensen gepraat die ik niet eens ken. Ik was zo vrolijk. Mensen hebben me ook gezegd dat ze er vrolijk van werden als ze zagen hoe blij ik was en hoe ik los ging. Dit maakte me alleen maar blijer. Tijd om bij te nemen! Dacht ik. Nog een halfje doorgeslikt. Het was al half 4 en de volgende dag zou ik moeten werken, maar ik maakte me niet eens zorgen. Alles draaide om nu, ik moest hier van genieten zolang het nog kon.
    Helaas was de Rave om half 6 afgelopen. Tijd om naar huis te gaan. De muziek was weg de goeie sfeer was weg, ik voelde me wel verdrietig omdat het was afgelopen. Eenmaal thuis was t in mn kop een grote chaos. Ik zag allemaal beelden toen ik mn ogen dicht deed en het was zooo druk in mn hoofd, ookal zat ik in een super stille kamer. Ik ben uiteindelijk half in slaap gevallen ( je kent het wel, je slaapt wel maar toch niet helemaal). Rond 9 uur werd ik wakker. Shit dacht ik. Werken. Ik kon me niet ziek melden want dat had ik pas al gedaan dus ik besloot om toch maar gewoon te gaan. Werk was niet chill en de dag leek super lang te duren. Eenmaal thuis voelde ik me echt down. Het was allemaal zo intens en leuk. Ik wou niet dat het over was.

Maarja kort samengevat: ik lig nu in bed met een dikke dinsdagdip. xtc is geweldig. Ik had de tijd van mijn leven. Ik kan ook niet goed omschrijven hoe het voelde, het was gewoon zo intens. Maarja het is de dinsdagdip waard. Ik ga dit zeker nog een keer doen maar voor nu is het wel ff goed geweest.

Pollewop en Mezelf vinden dit leuk.
  2. Rosie

Rosie Belezen gebruiker

Fijn dat het zo'n goede ervaring was.

Mijn tip: pak niet zo laat nog bij! Heb je niks aan. Spreek van tevoren met jezelf af welke dosis je pakt. En om half 4 pakken terwijl het feestje 2 uur later is afgelopen. Tja dan maak je het jezelf gewoon lastig.

En drank combineren met xtc zou ik ook achterwege laten.

Als Je beetje je dosering in de gaten houd, gaat je dinsdagdip ook meevallen.

maraaaa420, Pollewop en Mezelf vinden dit leuk.
  3. maraaaa420

maraaaa420 Newbie

Klopt! Bedankt voor de tips. Om 2 uur van te voren nog bijpakken was idd niet slim, de kater werd er niet bepaald beter op :/

4. Rosie

Rosie Belezen gebruiker

Als onder invloed bent denk je daar niet meer over na. Vandaar dat je het met jezelf moet afspreken. Bij mij werkt dat wel :)

5. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Hoi @maraaaa420

Welkom op het forum! Fijn dat je zo'n leuke ervaring hebt gehad.
    haha xtc kan leuk zijn he?!

xtc met alchohol combineren is gevaarlijk, schadelijk en volgens mij ook helemaal niet leuker. Ik heb het zelf nooit gedaan maar vrienden van me die het wel gedaan hebben geven aan dat de alcohol het effect van de xtc juist afremde. Ik zou echt een volgende keer kiezen in plaats van combineren.

Ook weer een gevaarlijke insteek. Er kunnen gevaarlijke of schadelijke stoffen in je pil zitten. Bovendien weet je helemaal niet hoe sterk je pillen zijn en hoeveel je moet nemen als ze niet getest zijn.

Ik raad je aan om dit eens goed door te lezen:
    https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/

Hoe verstandiger je omgaat met xtc hoe langer het mooi en magisch blijft!

Chillax en De Dunne vinden dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...