Minder echte LSD als RC analogen tegenwoordig?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Het valt me op dat ik tegenwoordig veel minder echte LSD zie als RC's ervan.
Ervaren jullie dit ook in de omgeving? Of zijn LSD analogen bijna niet te onderscheiden van echte lsd25? Of is LSD moeilijker te vinden voor sommige groepen/mensen?

Heb zelf net soort boeddha zegels gehaald 180ug zeggen ze wat vast rond de 120ug is netto.
Voor wie ervaring hebben met 1 of meer RC LSD analogen: merk je duidelijke verschillen? In visualisatie of gevoel en vrolijkheid met positieve energie waar veel creativiteit uit voorkomt?

Benieuwd naar wat jullie ervaring is met psychedelica (LSD) in het bijzonder.

Het lijkt in 10 jaar nogal verandert te zijn. Hopelijk blijft het origineel de beste :hearteyes:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb ervaring met AL-LAD en ALD-52. AL-LAD kan ik kort over zijn, dat is heel duidelijk van echte LSD te onderscheiden. Dat maakt AL-LAD in mijn optiek juist wel weer leuk, want het is echt een unieke ervaring.

ALD ligt iets anders, het lijkt enorm op LSD en velen zeggen het verschil niet te kunnen onderscheiden. Sommigen beweren zelfs dat het in je lichaam gemetaboliseerd zou worden naar echte LSD. Dat het gemetaboliseerd wordt tot echte LSD lijkt me heel onlogisch, want de opkomst en werkingsduur zijn vrijwel identiek aan echte LSD. Terwijl een metaboliet langer zou moeten duren voordat het opkomt. Dus het zou veel logischer zijn dat ALD gewoon actief is van zichzelf.

Wat betreft het effect van ALD, nouja het lijkt enorm op LSD maar toch merkte ik wel hele duidelijke verschillen. Ik heb ALD slechts 1 keer gebruikt op 188ug, was toen die keer bij jou thuis Tijdloos. Nu moet ik natuurlijk voorzichtig zijn met 1 enkele ervaring, echter heb ik dan wel weer veel meer ervaring met LSD en een aantal dingen die op LSD extreem consequent zijn waren echt anders op ALD. Op LSD heb ik altijd een extreem energieke bodyload, kan dan moeilijk stilzitten vaak. Op ALD had ik juist een extreem versuffende bodyload, leek bijna eerder op de bodyload van psilo. De visuals op LSD vind ik altijd enorm scherp en neonachtig, op LSD waren ze een stuk matter. En bovendien had ik ook het idee dat ALD gewoon wat minder forceerde richting ego dood en reflectie, het voelde veel vriendelijker aan. Overal gezien vond ik ALD dus enorm op LSD lijken, maar toch net wat minder allemaal.

Legio Patria Nostra

Badass junkie
De analoog LSD 1 - lp-lsd heb ik geresearched.
Ik heb niet veel ervaring met deze groep psychedelica, maarreh van de rc kan ik zeggen dat het effect ervan (blotters van 100 microgram) mij zwaar is tegengevallen.
Na 1 1/2 zegel merkte ik alleen, een extreme gevoeligheid voor licht en geluid.
Geen enkele kleurendiagram.
De echte LSD is toch wel heeeeel anders. 1 x een trip gedaan en deze was bizar....
Ik ga wel een pakket van verschillende LSD analogen laten komen, en d a n maar eens kijken wat het doet....wordt elders gerapporteerd.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Had jij niet eerst een halve zegel genomen en uren later pas de rest?

Dat zegt natuurlijk niet zoveel door de vrijwel meteen intredende tolerantie van (1p-)lsd. Voor hetzelfde heb je min of meer alleen effect gehad van die halve zegel en dan is het niet zo gek dat het niet zo visueel was. Neem het maar eens allemaal in 1 keer in, dan is het vast anders.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
De analoog LSD 1 - lp-lsd heb ik geresearched.
Ik heb niet veel ervaring met deze groep psychedelica, maarreh van de rc kan ik zeggen dat het effect ervan (blotters van 100 microgram) mij zwaar is tegengevallen.
Na 1 1/2 zegel merkte ik alleen, een extreme gevoeligheid voor licht en geluid.
Geen enkele kleurendiagram.
De echte LSD is toch wel heeeeel anders. 1 x een trip gedaan en deze was bizar....
Ik ga wel een pakket van verschillende LSD analogen laten komen, en d a n maar eens kijken wat het doet....wordt elders gerapporteerd.
Mag ik je gewoon uit nieuwsgierigheid vragen waarom jij zo graag veel verschillende RC’s wil proberen?
Je heb het er zo vaak over en bent er erg in geïnteresseerd. Vind je het niet extra “eng” om zo veel van die drugs te gebruiken die zo weinig worden onderzocht of weinig over bekend is? Ook de lange termijn effecten zij nog onbekend bij de meesten. Persoonlijk lijkt t mij wat spannend er zo veel te (willen) proberen.
Ik heb 2cb wel een paar keer geprobeerd met een max van 20mg. Dat is mijn enige RC’s zover.

Legio Patria Nostra

Badass junkie
@ De Dunne :
Ik probeer zoveel rc's uit, omdat ik op zoek ben naar een rc, die mij een tijdelijk lekker gevoel kan geven, en zo mogelijk de giga rugpijn even aan de kant kan zetten.
2-FD-CK komt aardig in de buurt.
Tot nu toe is het de beste.
3Meo dalt PCP komt nu als goede tweede, maar deze is eigenlijk veel te sterk.
Deze gooit je hele gedachtenpatroon ondersteboven, naast het feit dat je erg snel al in een hole terecht komt.
Opiaat achtige rc's ben ik tot nog toe niet tegen gekomen, en mss is dit ook maar beter óók.
Eng vind ik deze drugs eigenlijk niet.
Ik ga ervan uit dat deze drugs ontworpen worden door mensen, die daar verstand van hebben, en ook, dat ze niet gemaakt worden om een medemens te vernietigen.
Alles met mate natuurlijk.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan