1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Minder energiek en stuiterend dan eerst

Discussie in 'Speed' gestart door Kleine J, 15 jun 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Kleine J

Kleine J Experimenterende gebruiker

Zoals ik al in een topic eerder heb benoemd, ben ik na een periode van minimaal 2,5 jaar weer begonnen met de speed, nu heb ik wel weer goede pure kwaliteit kunnen vinden (is getest), maar het werkt echt veel minder heftig als eerst, die keiharde energiekick zit er ook totaal niet in, terwijl ik eerst gewoon gewoon zo'n harde kick kreeg dat ik steeds de drang had om kei en keihard te fietsen. Voor deze hoogte van de effecten had ik niet meer nodig dan 3 gemiddelde sleutelpuntjes. Nu heb ik dus weer een paar keer al wat gepakt, maar ik krijg steeds niet die hoogtepunten, pas ergens in de buurt als ik dubbele hoeveelheid op heb. Weet iemand hoe het komt dat het niet zo hard werkt. Tolerantie kan het niet zijn, en voor verstoring van de hormonen had ik toch heel veel extremer en langer moeten gebruiken om daar beschadigingen aan over te houden. Mijn lichaamsgewicht is maar met 3-4 kilo omhoog gegaan en ik ben niet van levensstijl veranderd sinds en voor al het gebruik. Op dit moment heb ik wel wat op ongeveer 1,5 uur geleden, het enige wat ik nu alleen echt merk is dat ik een schrijfkick heb, terwijl mijn ogen zo dicht zouden kunnen vallen. Als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag

2. Peppelijntje

Peppelijntje Newbie

De oorzaak weet ik er niet van, klinkt eigenlijk als je allereerste pil ooit nemen en daarna datzelfde gevoel nooit meer kunnen evenaren.

Ben zelf vorig jaar cold turkey afgekickt van pep voor 8 maanden en bij terugkomst precies hetzelfde als jij, het lijkt of het niet meer werkt zoals “vroeger”..

Revolutionair vindt dit leuk.
  3. Amfitamientje Power

Amfitamientje Power Bewuste gebruiker

Daarom moet je dus nooit afkicken van speed.

4. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Dit klopt gewoon wat je zegt.
    Met pillen gehad en nu word ik ook niet echt meer geil van ghb, voel me wel heerlijk maar die geilheid is weg. Een beetje het zelfde verhaal.
    Ik denk dat het zo met veel drugs werkt.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...