1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Minderjarigen opgepakt met halve gram mdma

Discussie in 'Drugs en de wet' gestart door 9300R, 23 mrt 2019.

Tags:
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. 9300R

9300R Newbie

Hallo,
    ik ben eergisteren in Gent aan de overpoort (16 jaar oud) opgepakt met 0,5 gram mdma door een undercover agent.
    De agent zei dat er mij nog een brief ging gestuurd worden en dat mijn ouders zouden worden ingelicht.
    Weet iemand hoe lang het gaat duren voor dat de brief gaat toe komen? en heeft iemand een idee wat mijn straf gaat zijn? Ik mocht na dat ze mijn mdma in beslag hadden genomen gewoon terug door lopen. En ik heb meegewerkt met de politie. (Ik ben van aalst dus het moet eerst doorgegeven worden naar mijn district)

2. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Politie zal je altijd proberen te intimideren. Heeft de agent jou gewezen op je zwijgrecht? Zo niet, dan is dit mogelijk iets om te bespreken met een advocaat. Mocht het al zo ver komen. Wss gaat ie alleen lopen zeiken bij je ouders. In dat geval alles ontkennen en zeggen dat het helemaal geen mdma is maar salmiak oid :wink: Maak je geen zorgen en geniet van je weekend.

9300R vindt dit leuk.
  3. Blutz

Blutz Newbie

Bangmakerij inderdaad. Tegen je ouders zeggen dat er meerdere werden gepakt en dat ze van jou ook meteen veronderstelden dat het mdma zou zijn, maar dat het dat niet was. Nooit meer te achterhalen wie de waarheid spreekt.

9300R vindt dit leuk.
  4. 9300R

9300R Newbie

Neen hij heeft mij niet gewezen op mijn zwijgrecht en de agent zei dat ik waarschijnlijk naar het bureau moet met 1 van mijn ouders en een advocaat

5. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Ik zou het rustig afwachten tot je die brief ontvangt. Mogelijk wordt die nooit verstuurd. Je kan ook alvast een advocaat om informatie vragen. Is er misschien een gratis advocatenspreekuur dat je kan bellen?

9300R en Mezelf vinden dit leuk.
  6. 9300R

9300R Newbie

bedankt voor de hulp, nu hopen op het beste.

שמש vindt dit leuk.
  7. Zwijgrecht

Zwijgrecht Bewuste gebruiker

Waarmee kan ik je van dienst zijn

stomme eend, Fenrir, Mezelf en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Probleem

Probleem Experimenterende gebruiker

Eigenlijk best sneu, undercover operaties als deze voor drugs. Mijn vermoeden is dat ze op zoek zijn naar je dealer en willen dat je mensen gaat verklikken.

9. Zwijgrecht

Zwijgrecht Bewuste gebruiker

Probleem opgelost

10. Probleem

Probleem Experimenterende gebruiker

Maar.... Ik ben er nog?

stomme eend, genk123 en verwondering vinden dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...