• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Mini dosis XTC

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

simon99_

Newbie
Dag mensen, ik ben nieuw op het forum:)

Ik ben benieuwd als iemand ervaring heeft met een mini dosis X?
Ik ga graag naar de welbekende hardstyle/hardcore festivals om daar helemaal kapot te gaan op alcohol
Nu is mijn energie niet echt onbeperkt, ik heb wel meerdere malen smart drugs geprobeerd zoals Happy Caps maar die werken niet echt meer.

Nu lijkt mij het wel wat om XTC te gebruiken meer ik wil ook niet dat mijn vrienden kunnen zien dat ik het gebruik
is er iets van een 1/8 deel of iets dergelijks van een pil wat ik kan gebruiken om mij wel energieker te voelen maar niet helemaal van de kaart ben?

Als er een ander middel is om dit te doen hoor ik het graag

Alvast bedankt :grin:

Ganggang💯

Wijs gebruiker
Dag mensen, ik ben nieuw op het forum:)

Ik ben benieuwd als iemand ervaring heeft met een mini dosis X?
Ik ga graag naar de welbekende hardstyle/hardcore festivals om daar helemaal kapot te gaan op alcohol
Nu is mijn energie niet echt onbeperkt, ik heb wel meerdere malen smart drugs geprobeerd zoals Happy Caps maar die werken niet echt meer.

Nu lijkt mij het wel wat om XTC te gebruiken meer ik wil ook niet dat mijn vrienden kunnen zien dat ik het gebruik
is er iets van een 1/8 deel of iets dergelijks van een pil wat ik kan gebruiken om mij wel energieker te voelen maar niet helemaal van de kaart ben?

Als er een ander middel is om dit te doen hoor ik het graag

Alvast bedankt :grin:
Dan zou ik eerder voor een klein beetje speed gaan. Minidose mdma werkt volgens mij niet echt omdat je minimaal 20-40 mg nodig hebt als threshold dosis.
Maar bijvoorbeeld 20 of 30 mg speed merk je wel, en is niet echt te zien aan je.

Spyro

Bewuste gebruiker
Ik zou ook voor een klein lijntje speed gaan. Uit eigen ervaring zien mensen bij mij niet snel dat ik speed heb gebruikt, bij XTC is dat overduidelijk.

De Dunne

DF-koning
Ik ga er dan van uit dat een bommetje het beste zal werken omdat de effecten dan wat milder zijn?
Effecten zijn zo goed als hetzelfde. Alleen duurt het voor het werkt iets langer, ook werkt het bij sommigen sowieso langer. Het effect is bij bommen vaak wel iets geleidelijker. Al merk ik dat zelf niet.
Bommen heeft wel mijn voorkeur op snuiven.

Neo-Shulginist

Wijs gebruiker
De dosering van MDMA komt redelijk nauw. Dat komt omdat MDMA een effect uitoefent op allerlei verschillende hersengebieden. Als je een heel hoge of heel lage dosis neemt, dan wordt het ene hersengebied sterker gestimuleerd dan het andere. Je krijgt dan dus een ongebalanceerd effect.

De meeste mensen vinden MDMA niet heel prettig onder de 60 milligram. Maar neem je meer dan 140 milligram, dan krijgen bijwerkingen zoals een malende kaak, hallucinaties, verminderde aanspreekbaarheid, trillende ogen en overmatig zweten de overhand.

Je kunt dus het beste ergens tussen de 80 - 140 milligram MDMA nemen (per avond).

Reken liever niet in kwartjes, halfjes of achtjes van xtc-pillen. De hoeveelheid MDMA kan flink verschillen per pil. Dus als je een kwartje neemt dan weet je eigenlijk nog niks. Reken de dosis liever om in milligram MDMA.
Nog beter is om die dosis zelf af te wegen met behulp van een milligramweegschaal en MDMA-kristallen. Dan ben je minder afhankelijk van wat jouw dealer in de pil heeft geperst.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan