Minst gevaarlijke ROA voor heroïne

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

JanDeBrandweerman

Experimenterende gebruiker
Wanneer het aankomt op een nieuwe drug proberen die zeer verslavend is is het heel moeilijk om de juiste en meest efficiënte ROA te vinden.

Ik dacht dat het roken van tabak, crack en wiet verslavend was omdat de rust zeer intens is en zeer snel weer weg is. Maar uiteindelijk kwam een ervaren gebruiken van heroïne mij vandaag vertellen dat roken het minst verslavende was en de effecten 4 uur lang aanhouden.

Eerst was ik van plan om verslaving te voorkomen door het te snuiven maar ik had geen zin in een vieze drip. Rond dezelfde tijd las ik dat spuiten zorgde voor een zeer intense rush maar geen comedown dus zat ik daar aan te denken. Nog een paar weken later hoorde ik dat rectaal bijna even goed voelt als spuiten omdat het niet in aanraking komt met maagzuur of wordt verwerkt door lever. En tot slot kwam iemand mij vertellen dat roken het beste was. Hopelijk kan iemand mij vertellen wat het veiligst is.

Voordat je heel boos op mij wordt en zegt dat ik mort afblijven van heroïne, ik heb al genoeg ervaring met opiaten, namelijk oxycodon door operatie aan mijn amandelen, en ik had geen last van cravings.

transformated

Bewuste gebruiker
Ik denk roken is juist 1 van de verslavendste. Nu als je zegt dat je geen cravings hebt, zou ik eerlijk zeggen van dat je het niet verder doet. Want ik denk niet dat je dan beseft wat het uiteindelijk zal doen.

JanDeBrandweerman

Ik denk roken is juist 1 van de verslavendste. Nu als je zegt dat je geen cravings hebt, zou ik eerlijk zeggen van dat je het niet verder doet. Want ik denk niet dat je dan beseft wat het uiteindelijk zal doen.
Ik dacht precies hetzelfde van roken. Ik heb opiaten nooit zeer lekker gevonden en ga ook beginnen met de treshold dose. Dan wordt het maar rectaal en hopelijk krijg ik net als met coke dan wel depressie tijdens de comedown want coke raak ik nooit meer aan. Depressie tijdens de comedown stimuleert mij om van bepaalde drugs af te blijven omdat ze mij pijn doen, als je snapt wat ik bedoel.

transformated

Bewuste gebruiker
Ik dacht precies hetzelfde van roken. Ik heb opiaten nooit zeer lekker gevonden en ga ook beginnen met de treshold dose. Dan wordt het maar rectaal en hopelijk krijg ik net als met coke dan wel depressie tijdens de comedown want coke raak ik nooit meer aan. Depressie tijdens de comedown stimuleert mij om van bepaalde drugs af te blijven omdat ze mij pijn doen, als je snapt wat ik bedoel.
Ik begrijp wel wat je bedoelt met die depressie. Nu neem ik Trazolan ervoor en ik voel me goed zonder opiaten. Ik denk hetgeen dat me eigenlijk nu al 4 maanden clean houdt, waren die momentjes dat je hebt in de eerste 2 weken ontwenning dat je kriebels hebt in je lichaam en dat je plots goed voelt zonder drugs en dat realiseer je dan ook zelf op het moment. Hoeveel wil je juist nemen of roken? Want het kan onverwachts gebeuren dat je vertrokken bent met de trein.

JanDeBrandweerman

Ik begrijp wel wat je bedoelt met die depressie. Nu neem ik Trazolan ervoor en ik voel me goed zonder opiaten. Ik denk hetgeen dat me eigenlijk nu al 4 maanden clean houdt, waren die momentjes dat je hebt in de eerste 2 weken ontwenning dat je kriebels hebt in je lichaam en dat je plots goed voelt zonder drugs en dat realiseer je dan ook zelf op het moment. Hoeveel wil je juist nemen of roken? Want het kan onverwachts gebeuren dat je vertrokken bent met de trein.
Ik wou 10mg rectaal nemen, heb nooit in mijn drugscarrière bijgedoseerd en dat ben ik met heroïne al helemaal niet van plan. In mijn eerste post had ik al duidelijk gemaakt dat ik geen nieuwe drugs meer kan bestellen door problemen met politie, heb thuis 250mg liggen. Tegen de tijd dat ik redelijk verslaafd ben en mijn zakje op is krijg ik zeker die depressie weer die mij stimuleert om het nooit meer aan te raken. Ik ken ook geen dealers in het echte leven dus als mijn schatkist op is kan ik niks meer doen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan