Minst schadelijk/verslavend

Party_Princezz

Experimenterende gebruiker
Ik wou gwn eens weten welk de minst schadelijke drug is
en welke de minst verslavende drug is
als je deze drug elk weekend gebruikt ..

spacekonijn

Badass junkie
dr zijn zoveel verschillende soorten drugs die niet slecht voor je zijn...

alleen je moet er wel mee kunnen omgaan.

BacingsPen

Badass junkie
Christiaan18 zei:
als je elk weekend gebruikt ben je toch al wel beetje verslaafd vind ik

mwoah ben ik het niet helemaal mee eens. Dan is het een gewoonte :) Dat zit er tussen in :)

En om antwoord te geven op de vraag...

De minst schadelijke drugs is naar mijn mening SpaceCake.

De minst verslavende drugs? mmmmmz...

Ik denk dat dit heel erg per persoon kan verschillen! Ik vind tabak bijvoorbeeld helemaal niet verslavend. Terwijl toch heeeeeeeeeeeeel veel mensen hieraan verslaafd zijn.

BacingsPen

Badass junkie
whaha wat is er dan schadelijk aan cannabis? (als je het eet)

En die pijn in je buik komt doordat jij jezelf niet kan beheersen :) als je weet dat je dit niet kan moet je geen wiet gebruiken :wave:

Party_Princezz

Experimenterende gebruiker
spacekonijn zei:
wat is dat eigenlijk voor een vraag? :P

Srry ze :rolleyes:
Kwou gwn wete welke drugs niet schadelijk/verslavend zijn ..
Xtc eeft iig nog niemand vernoemd :) Damn ..
Mja, veel mense zegge dat xtc niet verslavend is, maar kheb zelf ondervonde van wel :tearsofjoy:

Krs

Bewuste gebruiker
een gewoonte is toch wel een beetje een verslaving ligt niet ver uit elkaar. en xtc is zeker schadelijk dat weet iedereen wel. verslavend ook vast wel heb er alleen zelf niet zon last van

spacekonijn

Badass junkie
conclusie : als je elke weekt drugs wilt gebruiken maar niet al te schadelijk/verslavend

sochtends paar bakkies koffie met wat sigaretjes
smiddags portie paddos en ondertussen wat lachgas balonnen af en toe
savonds wat energizers van de smartshop en paar wijntjes

:( tis zo vroeg :(

xtn

Newbie
Party_Princezz zei:
Ik wou gwn eens weten welk de minst schadelijke drug is
en welke de minst verslavende drug is
als je deze drug elk weekend gebruikt ..

het meest schadelijke/verslavende drug is alcohol , de lever en de nieren gaan er kapot van, roken behoort hier ook bij

Bal0n

Badass junkie
SpacingBen zei:
whaha wat is er dan schadelijk aan cannabis? (als je het eet)

En die pijn in je buik komt doordat jij jezelf niet kan beheersen :) als je weet dat je dit niet kan moet je geen wiet gebruiken :wave:

Je wordt luier. Je korte termijn geheugen gaat sterk achteruit. Je leer vermorgen gaat achteruit. Aanleg voor depressies gaat omhoog. En zo si er nog wel meer :).

Ik denk dat als je zoekt naar de minst schadelijke drugs je bij GHB of psychedelica uit komt. Het minst verslavend zal zeker een psychedelica zijn :).

BacingsPen

Badass junkie
Je korte termijn geheugen gaat sterk achteruit. Je leer vermorgen gaat achteruit.

Hier merk ik anders vrij weinig van :confused:

Tot nu toe vond ik het ut fijnst om licht knetter te leren en veel vergeet ik niet. Hooguit oninteressante details maar die vergeet je sowieso op lange termijn.

Je wordt luier... Tsja hier zit wat in op korte termijn. Maar dit ligt er wel helemaal aan hoe jij daar mee omgaat.

Aanleg voor depressies gaat omhoog.

Dit wil ik heel goed geloven. Zou alleen willen dat ik dit bewijs echt zwart op wit wil hebben :)

Tot nu toe heb ik eerder het idee dat het een depressie voorkomt maarja dat kan juist misleidend zijn :wink:

spacekonijn

Badass junkie
Ben , je komt er pas achter als je een tijd stopt..

geloof me ik merk nu pas dat mn korte termijngeheugen flink aangetast is door blowen en als je lekker doorblowed heb je dit nauwelijks door /valt het je niet op / vergeet je het weer.

depressies weet ik niet ben ik (nog) niet gevoelig voor.

luiheid klopt zeker

BacingsPen

Badass junkie
mja heb je wel gelijk in maar na een maand moet je al heel goed het verschil kunnen zien? Stop regelmatig een maand namelijk. Opzich zie ik daar niet de voordelen van:P

Helemaal als ik ga kijken dat ik het daarna vaak een paar dagen achter elkaar doe!

Ik weet niet of het kan maar ik hoop door gewoon dagen tussen de keren in te houden steeds minder wiet te gebuiken. (in ieder geval dat ik er niet te veel merkbare problemen aan ondervind)

Ik doe nu ongeveer met een 10tje wiet en een spacecake van 4,50 2 weken. Meestal iets langer...

Bal0n

Badass junkie
SpacingBen zei:
mja heb je wel gelijk in maar na een maand moet je al heel goed het verschil kunnen zien? Stop regelmatig een maand namelijk. Opzich zie ik daar niet de voordelen van:P

Helemaal als ik ga kijken dat ik het daarna vaak een paar dagen achter elkaar doe!

Ik weet niet of het kan maar ik hoop door gewoon dagen tussen de keren in te houden steeds minder wiet te gebuiken. (in ieder geval dat ik er niet te veel merkbare problemen aan ondervind)

Ik doe nu ongeveer met een 10tje wiet en een spacecake van 4,50 2 weken. Meestal iets langer...

Iedereen is anders he.. Dat jij er geen last van heb, wil nog niet zeggen dat de drug meteen relatief veilig is. Sommige mensen, ik onder andere, ondervinden juist dat ze vrij sterk beinvloed worden door het blowen.

BacingsPen

Badass junkie
mzzz ja daar heb je zeker een punt :wink:

Ik denk dat het ook ligt aan de hoeveelheid die je rookt als je het doet, maar ook het moment, met sjag of niet, wat voor wiet en of je het eet of rookt niet te vergeten!

Ik heb wel eens wiet gehad waarvan ik 2 dagen stoned was met als grootste eigenschap vergeetachtigHEID! Het was alleen vaak zo dat ik het dan zo cool vond dat ik nog steed stoned was dat ik er om moest lachen :wink:

Dat is denk ik wat spacekonijn bedoeld met als je flink doorblowed :)

Jeller

Badass junkie
SpacingBen zei:
whaha XTC is schadelijker dan zuivere coke :)

Maja als we het dan over verslaving hebben...
maar zuivere coke zal je dan ook nergens vinde.. + je hebt daar ook nog vlugger een overdosis en verslaving van

Bovenaan