• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mislukt Live report, eerste keer DXM

paulXTC

Bewuste gebruiker
Dag allemaal, over enkele uren zal ik voor het eerst in me leven DMX gebruiken.
Ik heb vanmiddag 2 doosjes DARO Capsules voor 6,50 per stuk.
ik Heb de afgelopen maand research gedaan naar deze drug en heb mezelf goed geïnformeerd omdat er slechte aspecten aan deze drug zitten.
Ik heb 8 capsules opengemaakt en fijn gestampt tot poeder en verdeeld in 2 glazen,
Ik begin met 5 capsules (150mg) en als me lichaam goed op reageert ivm darm en nier aandoeningen (die ik bijna zeker weten niet heb, maar toch voor de zekerheid).
en daarna als het goed uitpakt de volgende 3 erin. ik ga lekker op de bank liggen met het 5e en 6de seizoen van de Family Guy (mischien een beetje te oud er voor maar wel lachen).
kaarsjes aan, anders zet ik me CD'tjes van Parasense of Infected mushrooms aan.

Dit word met een paar uur vervolgt en alstublieft geen responses met het is slecht voor je, neem het niet enz. Want daar word ik maf van.

18:42
Net het gemixt met water en opgedronken, dat was gewoon té smerig. de smaak zit nog half in me keel dus ik heb een kiwi'tje opgegeten,
het voelt lichterig aan op me buik al snel na inname.

19:23
Ik voel er nog niet veel van, alleen scheet ik veel :confused: nog maar dat andere glaasje drinken, zit in me gedachten maar ik wacht nog wel even.

20:42
Voel me een beetje vaag, maar ga er nog 3 verpoederen en dan opdrinken`.

20:58
In totaal 15 pilletjes gedaan nu stop ik en kijk wat er met me gebeurt, ik vind alles wel al een beetje vaag

21:10
op dit moment ben ik een hardcore nummertje aan het luisteren en voel mezelf trillen
heb net een paar hijsjes wiet op.
ik space em wel lekker, alles is een beetje anders nu dan eerst maar ik heb het gevoel dat ik ook normaal kan doen.

21:20
Ik voel me nu zeker goed, ik voel me benen niet meer, ben bewust van mezelf en ga nu ff een tijdschrift lezen, The quest.
Me badjas is lekker warm en ik lig nu op me bed met de laptop, me hoofd tintelt en typen word steeds zwaarder en het nummer wat ik nu luister is spacend!!! parasense - pentatonika.
het lijkt steeds alsof alles nu wat sneller gaat!

21:33
er zijn echt momenten van "weg van de wereld tot helder"

22:39
Ik probeer een beetje bij te houden wat er allemaal gebeurt maar dat lukt niet, dit spul messes up my brains, maar tog wel grappig.
ik heb net een film gekeken en die was wel leuk, maar ik ben echt vaag

9:54
De volgende ochtend,
Okeey mensen, dit was niet echt geslaagd, ik probeerde echt te schrijven maar me brein had daar geen zin in. Dit is een heel aparte drug, die je niet zomaar eventjes moet gaan doen,
ik keek eerst of me lichaam er goed op reageerde, toen meer en meer gedaan, in totaal 15 capsules opengebroken, de balletjes eruit gehaald en tot poeder gecruncht met een theelepel.
Op het begin werd ik zoals ik al zei wat losser en spreekzamer, maar ik vond dat ik nog wel wat meer kon nemen.
Na al die 15 had ik de laatste 5 ook al klaarliggen, maar toen ik eenmaal op me bed ging liggen toen kwam ie in een keer hard aan, daarvoor werd het geleidelijker steeds intenser.
Ik had wat kaarsjes aangezet, maar ik blaasde ze daarna uit want ik was bang dat er wat ging gebeuren.
Eenmaal op bed ging er veel door me gedachten en het voelde alsof ik vastzat in me lichaam als ik me ogen dicht deed, als je je ogen open doet dan gaat het wel, wel een onwijs dronken gevoel als ik uit me bed kwam om naar de wc te gaan, ik liep houterig en botste overal tegenaan.
Dan pakte ik weer me laptop, dan zette ik hem weer weg, en muziek aan en dan weer uit.
Ik werd een beetje gek van mezelf want ik wilde wat doen maar toch niet omdat me lichaam daar geen zin in had.
TO BE CONTINUED

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Re: Live report, eerste keer DXM

Hoe heb je het in godsnaam voor elkaar gekregen dit 3 keer te posten? :P

Verder hopelijk veel plezier nog :wink:

paulXTC

Bewuste gebruiker

sorry voor de postfout Admins.
me PC is traag en na 5 keer drukken stonden er 3 nieuwe topics

greenpower

Bewuste gebruiker

paulXTC zei:
wat is het verschil tussen spacen en trippen

Welk plateau zat je op? 1ste en 2de is spacen 3de 4de en 5de is trippen vooraal 4 en 5 al helemaal. Waarschijnlijk spacede je 'm alleen, anders had je het wel geweten.

paulXTC

Bewuste gebruiker
ik zat denk tussen het 2de en 3de plataeu ongeveer.
Want ik tripde best wel erg als ik me ogen dicht had, lichtflitsen, en toen ik op me laptop zat dacht ik dat me shirt lichtblauw was, maar het was helemaal donker dus dat kon niet en toen dacht ik wel van 'Wow!'
Apart spul dat Dextromethorfan

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Klinkt leuk, maar dat spulletje trekt me toch niet echt.
Moeilijk he een live raport schrijven, heb t ook geprobeert maar niet echt veel uit gekomen.

Bovenaan