Misschien een dome vraag, crystal meth

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Heya,

ik had het er met wat vrienden over dat ik de laatste tijd helaas veel verslaafde van crystal meth tegen kom. Omdat ik zelf wel erg benieuwd was hoe dit nou werkte, wat het kost (geen vraag heb zelf aan onderzoek gedaan ivm forumregels) en hoe het gebruikt word ben ik flink aan t googlen geslagen!

via youtube en super goeie artikelen heb ik al een hoop duidelijk gekregen allen een ding blijft mijn een vraag. Ik hoop dat er hier gebruikers/ex gebruikers of deskundigen zijn die deze oude princes kunnen helpen.

ik las dat de meest gebruikte manier van crystal meth gebruiken is door t te roken via een pijpje, vaak van die gore verbranden glazen pijpjes maar na wat googlen kwam ik ook super mooie modelen van ijzer en hout met luchtkoeling etc tegen. Zijn die ook te gebruiken voor meth? En zo ja wat is de reden dat er toch vaak naar de filterloze verbranden glaze pijpjes word gegrepen? Prijs? Effect??

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen in mijn recente obsessie met deze voor mij nieuwe drug.
C208788B-FBEB-43C8-9466-F74E24A27278.jpeg1C76A4FB-C521-465B-B7A8-1BEECBC48EE4.jpeg

Natozlato

Badass junkie
Er is een draadje over meth, wat ik heel interessant vond, en informatief!

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Zelfs al is het zo vuil kan je het nog altijd wassen. Ik raad dit aan na ongeveer drie keer te doen na het hervullen van het pijpje maar het is natuurlijk nog beter dan elke dosis. Als je drugs vaped op verbrandt afval gaat de volgende hit ook minder sterk zijn. En lekker is het ook niet.

Eerst vul je het pijpje met keukenzout, voeg je een klein beetje water toe en hou je er een vlam onder terwijl je heen en weer draait met het pijpje. Als het water verdampt is kan je met het zout en een wattenstaafje beginnen scrubben.

Dan hou je het onder de kraan om het zout weg te spoelen en neem je een nieuw wattenstaafje dat je dopt in een fles aceton om de restjes weg te krijgen.

Voor en na:

A855CC20-747F-46DD-A61A-5D7D36DE86C7.png

2E0E7653-C1BF-4C15-A447-C75B6E195AC3.jpeg

Salt wash:

49B819FA-8D20-41CA-BB39-7E75F33173EB.jpeg

Laatst bewerkt:

Hardcore_frk

Badass junkie
Zelfs al is het zo vuil kan je het nog altijd wassen. Ik raad dit aan na ongeveer drie keer te doen na het hervullen van het pijpje maar het is natuurlijk nog beter dan elke dosis. Als je drugs vaped op verbrandt afval gaat de volgende hit ook minder sterk zijn. En lekker is het ook niet.

Eerst vul je het pijpje met keukenzout, voeg je een klein beetje water toe en hou je er een vlam onder terwijl je heen en weer draait met het pijpje. Als het water verdampt is kan je met het zout en een wattenstaafje beginnen scrubben.

Dan hou je het onder de kraan om het zout weg te spoelen en neem je een nieuw wattenstaafje dat je dopt in een fles aceton om de restjes weg te krijgen.

Voor en na:

Bekijk bijlage 25542

Bekijk bijlage 25543

Salt wash:

Bekijk bijlage 25544
Haha, holy shit. Ik dacht bij die laatste foto dat dit een fill was. Maar dat is dus gewoon keukenzout.

Heya,

ik had het er met wat vrienden over dat ik de laatste tijd helaas veel verslaafde van crystal meth tegen kom. Omdat ik zelf wel erg benieuwd was hoe dit nou werkte, wat het kost (geen vraag heb zelf aan onderzoek gedaan ivm forumregels) en hoe het gebruikt word ben ik flink aan t googlen geslagen!

via youtube en super goeie artikelen heb ik al een hoop duidelijk gekregen allen een ding blijft mijn een vraag. Ik hoop dat er hier gebruikers/ex gebruikers of deskundigen zijn die deze oude princes kunnen helpen.

ik las dat de meest gebruikte manier van crystal meth gebruiken is door t te roken via een pijpje, vaak van die gore verbranden glazen pijpjes maar na wat googlen kwam ik ook super mooie modelen van ijzer en hout met luchtkoeling etc tegen. Zijn die ook te gebruiken voor meth? En zo ja wat is de reden dat er toch vaak naar de filterloze verbranden glaze pijpjes word gegrepen? Prijs? Effect??

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen in mijn recente obsessie met deze voor mij nieuwe drug.
Bekijk bijlage 25512Bekijk bijlage 25513
Crystal meth is een drug die meestal wordt verkocht als kristallen of poeder. Crystal meth wordt ook wel ‘Tina’ of ‘Ice’ genoemd. Gebruik van crystal meth is risicovol. Het kan sterk verslavend werken en zorgt voor schade aan de hersenen. Voor grote maatschappelijke problemen zorgt de drug in Nederland (nog) niet, het aantal gebruikers is namelijk klein.

De werking van crystal meth lijkt sterk op die van amfetamine. Amfetamine wordt ook wel ‘pep’ of ‘speed’ genoemd. Crystal meth werkt een aantal uur langer dan amfetamine en de effecten zijn sterker. Lees meer over de verschillen tussen speed en crystal meth.
Hoeveel mensen gebruiken crystal meth in Nederland?
Volgens de politie is het aantal crystal meth labs in Nederland gestegen. Deskundigen denken dat de meeste crystal meth die gemaakt wordt in die labs bedoeld is voor het buitenland. In Nederland wordt het middel namelijk weinig gebruikt, maar om hoeveel mensen het precies gaat is niet bekend.

Volgens deskundigen bestaat de kleine groep crystal meth gebruikers voor een groot deel uit ‘chemseks’ gebruikers. Chemseksgebruikers zijn (meestal) mannen die seks hebben met andere mannen onder invloed van drugs, zoals GHB, 3-MMC , 4-MMC of crystal meth.

Effecten van crystal meth
De meeste gebruikers van crystal meth voelen zich energiek, zelfverzekerd en wakker. Ze hebben geen honger en voelen geen vermoeidheid. Ook kan de gebruiker zich heel blij voelen, veel activiteiten willen ondernemen of graag veel willen praten.

Hoe lang de effecten van crystal meth duren verschilt per gebruiker. Ook hangt de tijd dat crystal meth werkt af van hoe de drug wordt ingenomen. Bij het spuiten van crystal meth duren de effecten enkele uren. Als iemand crystal meth slikt werkt het tot 8-12 uur. Ook ervaren gebruikers vaak daarna nog effecten. Dit worden na-effecten genoemd. De gebruiker kan dan moeilijk in slaap vallen en voelt zich onrustig.

Risico’s van crystal meth
Crystal meth kan voor schade aan de hersenen zorgen. Deze schade lijkt sterker te zijn wanneer crystal meth met andere middelen gebruikt wordt of wanneer de gebruiker in een warme omgeving gebruikt. Ook kunnen gebruikers overlijden door de drug. Bijvoorbeeld door een overdosering.

Andere risico’s van crystal meth zijn:

Verslaving
Problemen met het hart zoals een verhoogde hartslag/bloeddruk of hartkloppingen
Na gebruik: een zware kater, uitputting
Verhoogde lichaamstemperatuur
Angst/wantrouwende gedachten
Verhoogde kans op de ziekte van Parkinson
Angst, somberheid
Rusteloosheid en slaapproblemen
Hoofdpijn
Psychoses.
En dat al na kortdurend gebruik. Het is ook vele malen meer verslavend dan speed, en je bent binnen een jaar een zombie met je overal en veel hebben zweren van het obsessief krabben aan overal. Het is echt geen drug om te willen gebruiken.
Neem dan een keer pure witte heroine
Heya,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen in mijn recente obsessie met deze voor mij nieuwe drug

Crystal meth is een drug die meestal wordt verkocht als kristallen of poeder. Crystal meth wordt ook wel ‘Tina’ of ‘Ice’ genoemd. Gebruik van crystal meth is risicovol. Het kan sterk verslavend werken en zorgt voor schade aan de hersenen. Voor grote maatschappelijke problemen zorgt de drug in Nederland (nog) niet, het aantal gebruikers is namelijk klein.

De werking van crystal meth lijkt sterk op die van amfetamine. Amfetamine wordt ook wel ‘pep’ of ‘speed’ genoemd. Crystal meth werkt een aantal uur langer dan amfetamine en de effecten zijn sterker. Lees meer over de verschillen tussen speed en crystal meth.
Hoeveel mensen gebruiken crystal meth in Nederland?
Volgens de politie is het aantal crystal meth labs in Nederland gestegen. Deskundigen denken dat de meeste crystal meth die gemaakt wordt in die labs bedoeld is voor het buitenland. In Nederland wordt het middel namelijk weinig gebruikt, maar om hoeveel mensen het precies gaat is niet bekend.

Volgens deskundigen bestaat de kleine groep crystal meth gebruikers voor een groot deel uit ‘chemseks’ gebruikers. Chemseksgebruikers zijn (meestal) mannen die seks hebben met andere mannen onder invloed van drugs, zoals GHB, 3-MMC , 4-MMC of crystal meth.

Effecten van crystal meth
De meeste gebruikers van crystal meth voelen zich energiek, zelfverzekerd en wakker. Ze hebben geen honger en voelen geen vermoeidheid. Ook kan de gebruiker zich heel blij voelen, veel activiteiten willen ondernemen of graag veel willen praten.

Hoe lang de effecten van crystal meth duren verschilt per gebruiker. Ook hangt de tijd dat crystal meth werkt af van hoe de drug wordt ingenomen. Bij het spuiten van crystal meth duren de effecten enkele uren. Als iemand crystal meth slikt werkt het tot 8-12 uur. Ook ervaren gebruikers vaak daarna nog effecten. Dit worden na-effecten genoemd. De gebruiker kan dan moeilijk in slaap vallen en voelt zich onrustig.

Risico’s van crystal meth
Crystal meth kan voor schade aan de hersenen zorgen. Deze schade lijkt sterker te zijn wanneer crystal meth met andere middelen gebruikt wordt of wanneer de gebruiker in een warme omgeving gebruikt. Ook kunnen gebruikers overlijden door de drug. Bijvoorbeeld door een overdosering.

Andere risico’s van crystal meth zijn:

Verslaving
Problemen met het hart zoals een verhoogde hartslag/bloeddruk of hartkloppingen
Na gebruik: een zware kater, uitputting
Verhoogde lichaamstemperatuur
Angst/wantrouwende gedachten
Verhoogde kans op de ziekte van Parkinson
Angst, somberheid
Rusteloosheid en slaapproblemen
Hoofdpijn
Psychoses.
En dat al na kortdurend gebruik. Het is ook vele malen meer verslavend dan speed, en je bent binnen een jaar een zombie met je overal en veel hebben zweren van het obsessief krabben aan overal. Het is echt geen drug om te willen gebruiken.
Neem dan een keer pure witte heroine
Please , doe het niet , als je hier ice vind dan is het waarschijnlijk ketamine. Dat lijkt er op. Maar echte goede meth ga je hier niet vinden, maar iemand die je iets verkoopt maar giftig is. Gelukkig hebben we deze epidemie nog niet, geloof me, heroïne verslaving is veel minder eet

Please , doe het niet , als je hier ice vind dan is het waarschijnlijk ketamine. Dat lijkt er op. Maar echte goede meth ga je hier niet vinden, maar iemand die je iets verkoopt maar giftig is. Gelukkig hebben we deze epidemie nog niet, geloof me, heroïne verslaving is veel minder eet
Heya, Ik vind dit oprecht een heel gaaf bericht zo! Mooi om te zien dat we op een drugsforum elkaar alsnog proberen te beschermen en niet juist het dal ingooien.. IK ben ondertussen heel wat onderzoek verder en zou waarschijnlijk zo aan "goeie" meth kunnen komen (of het in ieder geval laten testen:blush:) maar heb besloten er ver (heeul ver) vandaan te blijven. Ben van nature mega verslavingsgevoelig en heb al genoeg zucht naar normale speed soms dus bewaar de meth voor als ik in de 80 ben! Thanks voor je berichtje en stay save, stay high :wink:

• Love
Waarderingen: ljuv

angeldus_t

Newbie
Heya,

De meeste gebruiken een filterloos glazen pijpje simpelweg vanwege de prijs, het is ook het meest beschikbare in winkels. Heb zelf meth 2 x aangekocht en vind het stigma erond toch ietwat overdreven, het is zeer vergelijkbaar met speed. Lage doseringen zijn bijna niet uit elkaar te halen. Het is wel veel cleaner, het heeft veel minder bijwerkingen dan speed. Het robot-gevoel en de zware fysieke stimulatie van speed is er niet aanwezig. Vind het in lage doseringen zelf beter voor productief gebruik dan speed. In hoge doseringen is het meer verschillend van speed. Echt wel een pak euforischer en langer dan speed. Er is ook een body high en zeer intense rush die speed niet heeft. Meth is wel veel duurder dan speed, meer dan 2 x zo duur dan coke. Dus heb het niet meer aangekocht, heb er ook totaal geen moeite mee.

Meth wordt vaak ook even erg gezien als heroïne of zelfs erger, maar hoewel ik nooit heroïne heb gedaan lijkt heroïne me toch wel nog een pak verslavender door het verdovende en fysiek verslavende aspect. Die paar mensen die ik ken die meth gebruikt hebben gebruiken het zeer weinig of hebben het maar eenmaal gebruikt.

Echter raad ik meth echt wel af als je vind dat je zeer verslavingsgevoelig bent. Het is echt niet voor iedereen en verslavender dan speed. Zowel amfetamine als methamfetamine vragen verantwoordelijk gebruik, beiden kunnen je sneller mentaal diep krijgen dan veel andere drugs.

Meth schijnt wel nog een heel pak intenser en euforischer te zijn als je het injecteert, waarschijnlijk is het dan nog veel verslavender. Maar ik gebruik geen naalden. Ik vond intranasaal de beste ROA. Stel gerust meer vragen als je er nog hebt.

Zeehond

Badass junkie
Ik heb ook wat vragen over Crystal meth.
Lees hier veel over het roken, maar ik zou het liever oraal doen.
Ik weet dat het dan wel 2-3 uur kan duren voordat het werkt, maar is niet erg.
Wie heeft hier ervaring met oraal gebruik en wellicht nog goede tips? Of waarschuwingen.
Ook over dosering, op psychonautwiki lees ik dat 30mg common zou zijn.
Ik zou het leuk vinden om wat ervaringen te lezen, zodat ik weloverwogen kan beslissen om het een keer te proberen.
Ik ben niet gevoelig voor verslaving, maar ben wel nieuwsgierig.

• Like
Waarderingen: ljuv

Snoozerboy5000

Bewuste gebruiker
Onzin waar haal je dat nou weer vandaan dat het ketamine moet zijn?

Ik raad het ook niemand aan om het te proberen maar helaas is meth tegenwoordig gewoon te vinden hoor

Snoozerboy5000

Bewuste gebruiker
Goed ik weet niet waar jij je spullen haalt maar als je een goudvis wil halen bij de dieren winkel kom je vast ook terug met een luipaard welpje :grinning:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan