Misselijk van hasjpannenkoeken

kerelt

Newbie
Hoi mensen,

Ik heb nu al twee keer met wat vrienden hasjpannenkoeken gebakken maar op beide gelegenheden zijn er mensen misselijk geworden en riant over hun nek gegaan.

Ik geloof dat we het bakken wel goed aangepakt hebben; hasj verpoederen en in melk en boter in een pannetje op laten lossen. Dat hebben we vervolgens door het beslag gedaan.

Mijn vraag is of jullie dingen weten die misselijkheid tegengaan..

Alvast bedankt,
Kerelt

cropp

Badass junkie
ik heb geen flauw idee, maak anders eens iets wat minder machtig is als een pannenkoek, thee of warme melk of zo...

Smaps

Experimenterende gebruiker
Ik heb een week geleden samen met 3 vrienden spacecake gegeten, niemand is er misselijk van geworden maar ik kreeg wel onwijs veel buikpijn (helaas weet ik niet of dit echt was of tussen me oren zat want hij kwam wel heel hard aan).

psych-out

Bewuste gebruiker
minder wiet/hasj in je gerecht gooien,
ik zou wat dingen proberen, uiteindelijk zul je wel bij iets komen waar je niet misselijk van word.
succes

TrippyShit

Badass junkie
Hoe het komt lijkt me niet zo belangerijk toch? Er zijn zoveel dingen waar je wiet/hasj in kan verwerken. Als je van pannenkoeken nou al 2x misselijk bent geworden zoek je toch iets anders om het doorheen te gooien? Noem het op en je kan er hasj/wiet in verwerken..

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Bak de pannekoek, en leg als je m hebt omgedraait er een lepeltje hasjboter op. misschien is de hasj te veel verhit, als kruimeltjes b.v. tegen de pan aan liggen en verbranden.

Of maak hasjmelk, en drink die bij de pannekoeken. (heb je wel eens hetzelfde recept geprobeerd zonder hasj? misschien ligt het wel aan de pannekoeken.)

kerelt

Newbie
loadrunner zei:
Bak de pannekoek, en leg als je m hebt omgedraait er een lepeltje hasjboter op. misschien is de hasj te veel verhit, als kruimeltjes b.v. tegen de pan aan liggen en verbranden.

Bedoel je hiermee dat ik een normale pannenkoek zonder hasj moet bakken en dr hasjboter opverheen smeren?

Ik denk trouwens dat ik hasjmelk eens ga maken, is ook een stuk makkelijker :)
Bedankt.

Bovenaan