Misselijk.

Kanin

Newbie
:wave:

Sinds de zomervakantie, eind juli, ongeveer heb ik elke maand minimaal 1 feestje gehad waarbij ik xtc of 4f heb gebruikt. Ik weet dat je eigelijk tijd moet nemen om te herstellen maar ik ben een beetje eigenwijs denk ik.

Normaal gesproken neem ik altijd alles in halfjes, alles slaat bij mij echt superlaat in en als ik met kwartjes begin kan ik beter 2 uur voordat ik überhaupt weg ga vast beginnen met slikken.
Ik heb ook altijd ongeveer dezelfde dosering in m'n pillen. ( altijd getest )

Bij 2 feestjes een tijdje geleden werd ik erg misselijk toen mijn eerste halfje insloeg, eerder had ik dit nooit. De omstandigheden waren ook niet anders dan bij eerdere feestjes. Bij 1 van de twee feestjes heb ik ook moeten overgeven omdat hij echt veelte hard insloeg.
Mijn laatste feestje (8 november) heb ik het rustig aan gedaan en ben met een kwartje begonnen, die natuurlijk superlaat in sloeg en waardoor ik de helft van de tijd eigelijk aan het wachten was tot hij insloeg. Terwijl hij bij vrienden van mij allang in was geslagen.

Vrijdag heb ik weer een feestje waarbij ik van plan ben te gaan gebruiken. Zal deze misselijkheid komen doordat ik in een korte tijd te vaak heb gebruikt? Of kan ik weer proberen naar halfjes te gaan ipv kwartjes.
Iemand tips of heeft iemand ditzelfde ook?

Thankss

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Welkom! :)

Je zegt dat ze altijd getest zijn, dan weet je dus je dosis? Kwartjes en halfjes zeggen niet zo veel, maar milligrammen wel..

Vaak heeft het te maken met een nét iets te hoge dosis, maar het kan ook komen door een verkeerde maaltijd of te weinig eten.

Misselijkheid is iets wat vaak voorkomt, vooral bij het inslaan. Het kan ook komen door het feit dat je lichaam ineens alle serotonine vrijgeeft. Serotonine kan bij te grote hoeveelheden ook misselijkheid veroorzaken namelijk.

Het komt niet door de frequentie van gebruik, al is die wel te hoog bij jou. Probeer ook eens een feestje zonder te doen, misschien heb je er nu nog geen last van maar dat kan later nog komen!

Siemen23

Experimenterende gebruiker
Te weinig eten maar ook eten vlak voordat je je pilletje slikt is geen goed idee en kan ook voor misselijkheid zorgen. Eet voldoende maar slik pas een uurtje of 2-3 na je eten.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ja inderdaad, in het algemeen als je xtc wil gebruiken en gezond leven is een goeie gezonde voeding zeker dagelijks aan te raden.
Dagen voor gebruik wat extra vitamines opslaan en de dag van gebruik goed eten.
Wat extra bananen en fruit en de laatste maaltijd voor gebruik toch wel lang genoeg wachten tot de maaltijd goed verteerd is en dan pas gebruiken.

Een pauze is hier ook wel aan te raden. Elke maand gebruiken zorgt voor een moeilijker herstel. Neem es 3 tot 4 maanden pauze, dan heeft jou lichaam tijd om voldoende te herstellen.
Uit eigen ervaring weet ik dat frequenter gebruik de inslag, trip zelf en afkom meer en meer beinvloed en dat kan op verschillende manieren gebeuren zoals nu bij jou met misselijkheid.

Bovenaan