Misselijkheid en nu ook braken bij Ket

Perdje

Newbie
Ik gebruikte elk weekend als ik uitging meestal 1 avond/nacht Ketamine (snuiven). De meeste mensen waar ik mee omging zeiden steeds dat ik heel erg goed tegen de Keta kon en dat het ongelofelijk was dat ik nog recht stond en kon dansen. Ik had er dus een goede tollerantie voor.
Maar nu de laatste tijd ben ik na het tweede voorzichtige schepje keta steevast kotsmisselijk en de laatste keer moest ik zelfs braken. Ik baal hier erg van omdat ik er erg van genoot van die ene avond per week zorgeloos te dansen en genieten. En Keta is echt wel mijn ding wat ik echt leuk vind sua drugs.
Ik begrijp ook niet waarom ik nu zo plots steeds ziek word als ik het doe ;(
Ik heb een redelijke hoeveelheid liggen waardoor ik dus wel altijd dezelfde Keta gebruik. Dus daar kan het ook al niet aan liggen.
Zijn er mensen die dit ook aan de hand hebben gehad of die me kunnen adviseren welke medicatie ik zou kunnen nemen om de zware misselijkheid (en het braken) te kunnen voorkomen?
Ik nam al standaard een omeprazole (maagbeschermer) alvorens ik gebruikte en ik at ook gewoon in de uren voor mijn gebruik zodat mijn maag niet leeg was. Alcohol (lust ik niet) of andere middelen gebruikte ik niet samen met de keta.
Ik heb reeds de volgende medicatie getest tegen de misselijkheid maar ze helpt niet: Motillium (domperidome), Litican (Alizapride), reispilletjes Stugeron (cinnarizide), gember.
Ik ben dus op zoek naar een echt wondermiddel dat ik kan innemen waardoor ik niet misselijk word.

FredKroket

Badass junkie
Je gebruikt te vaak. Ketamine staat er om bekend dat het snel tolerantie opbouwt en het is zeer slecht voor o.a. je blaas en maag. Het is vanaf achter een beeldscherm lastig te zeggen wat er echt met je aan de hand is, daarvoor moet je naar de huisarts en evt doorverwijzing.

Wat andere mensen zeggen over je drugsgebruik zou ik links laten liggen.

Kalebas

Belezen gebruiker
Wat FredKroket zegt. Een wondermiddel bestaat niet. Jou lichaam geeft aan dat je even moet rusten. Als je zo gek bent op keta en je wilt er geen klachten aan overhouden, zou ik het beperken tot eens per maand. Ketamine is gevaarlijk spul als je dit te vaak achter elkaar doet. Vriendin van mij heeft er permanente blaasklachten aan overgehouden.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ben het bovenstaande eens, je gaat geen inti misselijkheid medicijnen halen als je teveel gebruikt.

Beter even pauze inlassen en daarna minder gebruiken.

Kibo3

Bewuste gebruiker
Inderdaad alles wat hierboven staat.

Was je kots erg geel (zuur) en slijmerig?

Perdje

Newbie
Inderdaad alles wat hierboven staat.

Was je kots erg geel (zuur) en slijmerig?
Hoi, het was eerst alles wat ik die dag gegeten had. En eenmaal dat er uit was was het gal omdat er niets anders meer beschikbaar was om uit te kotsen denk ik 🙈

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hoi, het was eerst alles wat ik die dag gegeten had. En eenmaal dat er uit was was het gal omdat er niets anders meer beschikbaar was om uit te kotsen denk ik 🙈
Heb je het laten testen? Heb dit nooit met dissosatieven zoals ketamine, O-PCE 3-ho-pcp ,tiletamine ( mijn favoriete disso) etc.

Perdje

Newbie
Heb je het laten testen? Heb dit nooit met dissosatieven zoals ketamine, O-PCE 3-ho-pcp ,tiletamine ( mijn favoriete disso) etc.
Ik heb het dus ook nooit gehad. Enkel recent ;(
Ah ik heb nog nooit v Tiletamine gehoord. In Belgie is dat niet zo bekend denk ik.
Bedoel je de Keta laten testen op hoe goed en zuiver hij is?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik heb het dus ook nooit gehad. Enkel recent ;(
Ah ik heb nog nooit v Tiletamine gehoord. In Belgie is dat niet zo bekend denk ik.
Bedoel je de Keta laten testen op hoe goed en zuiver hij is?
Tiletamine is een analoog van ketamine maar wordt gebruikt door dierenartsen. Vind dat spul IV erg overweldigend als je het niet gewend bent. Kon het alleen vloeibaar krijgen voor ze een dier euthanasie geven ze die eerst Zoletil (Tiletamine met Zolazepam samen voor ze pentobarbital geven)

En ketamine kan alleen getest worden = of het zuiver is en geen andere stofjes bijzitten (aka goed)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tijdens mijn Ketamine verslaving heb ik alleen moeten overgeven als ik echt veel te ver ging met mijn dosissen…

Hoeveel gram zat je dan wel niet?! Heb daar na 1-1,5 gram nog totaal geen last van. Maar gebruik het zelden tegenwoordig

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Op mijn hoogtepunten was 10 gram geen uitzondering soms. Maar denk gemiddeld 6 gram per dag zoiets…
Damn.. ik gebruik dan ook liever 3-ho-pcp of O-PCE minder van nodig goedkoper en werkt langer. Maar minder bekend van langdurig gebruik.

Maar knap / kudo's dat je daar vanaf bent.

Kibo3

Bewuste gebruiker
Tijdens mijn Ketamine verslaving heb ik alleen moeten overgeven als ik echt veel te ver ging met mijn dosissen…
Als in een dag veel of als in 1 hele grote dosis? Heb dat zelf nooit gehad eigenlijk. Wel dat ik er echt ziek van werk of hand in hand met k-cramps.

Spyro

DF-koning
Als in een dag veel of als in 1 hele grote dosis? Heb dat zelf nooit gehad eigenlijk. Wel dat ik er echt ziek van werk of hand in hand met k-cramps.
Dagelijks zoveel. Ik kreeg ook k-kramps uiteindelijk en blaasproblemen, ben toen direct gekapt

Spyro

DF-koning
Ja dat wist ik vanuit je eerdere berichten. Knap!

Ik heb ze helaas vaker mogen beleven.
Ik wil het nooit meer meemaken… Wat een pijn. 12 u lang liggen creperen van de pijn op de grond. Kruipend naar de douche, daar kei lang gelegen… Dat was wel een grens. NOOIT meer. Dacht echt dat ik dood ging

Kibo3

Bewuste gebruiker
Ik wil het nooit meer meemaken… Wat een pijn. 12 u lang liggen creperen van de pijn op de grond. Kruipend naar de douche, daar kei lang gelegen… Dat was wel een grens. NOOIT meer. Dacht echt dat ik dood ging
De eerste is inderdaad heftig. Vooral ook de paniek omdat je geen idee hebt wat er gebeurd.

JoJo☮️

Experimenterende gebruiker
Ik gebruikte elk weekend als ik uitging meestal 1 avond/nacht Ketamine (snuiven). De meeste mensen waar ik mee omging zeiden steeds dat ik heel erg goed tegen de Keta kon en dat het ongelofelijk was dat ik nog recht stond en kon dansen. Ik had er dus een goede tollerantie voor.
Maar nu de laatste tijd ben ik na het tweede voorzichtige schepje keta steevast kotsmisselijk en de laatste keer moest ik zelfs braken. Ik baal hier erg van omdat ik er erg van genoot van die ene avond per week zorgeloos te dansen en genieten. En Keta is echt wel mijn ding wat ik echt leuk vind sua drugs.
Ik heb een redelijke hoeveelheid liggen waardoor ik dus wel altijd dezelfde Keta gebruik. Dus daar kan het ook al niet aan liggen.
Zijn er mensen die dit ook aan de hand hebben gehad of die me kunnen adviseren welke medicatie ik zou kunnen nemen om de zware misselijkheid (en het braken) te kunnen voorkomen?
Ik nam al standaard een omeprazole (maagbeschermer) alvorens ik gebruikte en ik at ook gewoon in de uren voor mijn gebruik zodat mijn maag niet leeg was. Alcohol (lust ik niet) of andere middelen gebruikte ik niet samen met de keta.
Ik heb reeds de volgende medicatie getest tegen de misselijkheid maar ze helpt niet: Motillium (domperidome), Litican (Alizapride), reispilletjes Stugeron (cinnarizide), gember.
Ik ben dus op zoek naar een echt wondermiddel dat ik kan innemen waardoor ik niet misselijk word.
Vinger in je keel ? Want braken is wel
een natuurlijk gevolg van jou misselijkheid. En of je er nu van overgeeft of er een grote boer van moet laten maakt niet zoveel uit. Je bent het in elk geval kwijt. Ff diep ademhalen, en regelmatig water drinken of 2 glazen granaatappelsap per dag met wat water erbij. En luister niet ~altijd~ naar anderen.
Hoe gaat het nu trouwens Perdje ?

Jojo☮️

Neo-Shulginist

Badass junkie
Een bijwerking van ketamine kan ook gewoon misselijkheid zijn. Die bijwerking treedt niet altijd op, maar soms wel. Ik heb er ook wel eens de dag erna last van, laatst nog een hele dag lang.

JoJo☮️

Experimenterende gebruiker
Misselijkheid, buikpijn.... bekende Keta bijwerkingen bij hoge dosering, Perdje !
Je hoeft maar nèt iets te veel, of ietsje meer te nemen/hebben genomen, en bij Keta is dat al gauw een heeel klein beetje 'tè veel'.
Maar er moet ècht worden ingelezen vóórdat er een ander middel wordt 'uitgeprobeerd'. En vooràl bij Ketamine. Dat kan uiteraard op deze site. En check niet alleen de Nederlandse, maar ook de Belgische sites.
Ik zeg het maar ronduit bot, maar wel goed bedoeld:
Het is Dom en Onverstandig om op de bonafide, zonder inlezing, en afgaand op meningen van anderen, een middel als Ketamine te gaan gebruiken. Vaak denkt men het te weten.... Vaak Nièt Ècht, dus.
Dus misselijkheid, buikpijn, gedesoriënteerd, geheugenverlies (eerst in beperkte mate), nare hallucinaties e.d., enz enz enz enz.....
Toch te hoge dosis, Perdje !

Bovenaan