technovlinder
Newbie
Hoi hoi, ik gebruik op festivals soms drugs en heb de laatste tijd vaak last van misselijkheid of overgeven. Ik gebruikte voorheen eerst alleen xtc maar na een aantal keer (openbaar…) overgeven ben ik overgestapt naar mdma likken. Dat ging een tijdje beter, maar helaas is het alweer een paar keer voor gekomen dat ik plotseling over mijn nek ging. Ook 3mmc heb ik eens gebruikt maar ik voelde hier niet zo veel van dus was hier niet heel enthousiast over (geen idee hoezo ik er weinig van voelde eigenlijk). ik voel het overgeven amper aankomen, want ik ga de hele dag lekker en voel me prima (het gaat dus echt pas over later op de avond, niet bij de come up), en binnen enkele seconden slaat dat helemaal om naar hangen in een plantenbak.. ik merk dat het mij wel een beetje het plezier van drugsgebruik ontneemt en dat ik er toch wel mee bezig ben. Hebben jullie tips om die misselijkheid te voorkomen? Is het bijv beter om goed te eten vooraf of tijdens, of juist niet? Of drink ik misschien teveel water, of is het handig om gewoon altijd te powerbarfen voordat die misselijkheid er is..? Of toch misschien beter overstappen naar 3m of miauw? Let me know, zodat ik weer lekker gerust kan feesten voortaan