Moe amfetamine

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Whatever246

Newbie
Normaal word druk en energiek door speed. Nou heb ik zo net wat genomen (een lijn) en blijf ik down en moe. Hoe kan dit? Het is trouwens dezelfde speed waar ik normaal opgewekt van word.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Setting en humeur zijn ook van belang. Ook kan een drug altijd een x anders “vallen”.
Ik ben bv een keer enkele uren na inname van xtc in slaap gevallen. Terwijl ik er normaal actief van word.

Whatever246

Newbie
Ik gebruik het een keer in de paar weken, tevens heb ik goed geslapen vannacht dus vermoeidheid kan het niet zijn

heyol

Bewuste gebruiker

Benzo's maken je wel 'chill' soms beetje slaperig. Sommige benzo's worden ook als slaap- of rustmiddel ingezet... Zal er wel mee te maken hebben denk ik.
Heb nog geen ervaring met speed - binnenkort wel eens proberen - maar bv met coke heb ik ook wel het volgende:
Je voelt je moe, neemt een lijn, voelt je daardoor 3min wakker en daarna weer vermoeitjes.

Volgens mij, als je hoofd vermoeit is, kan geen enkele drug je een echt wakker gevoel geven zoals je dat ervaart na eens 8u goed uitslapen. Je zal altijd een dwaas/vermoeid/koppijn-achtig gevoel in je hoofd houden ookal begint je hart etc sneller te kloppen v/d drugs... Of is dit bij speed anders?

Moet binnenkort echt is speed proberen hahaha.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Tja, als je dagelijks een benzo gebruikt is het denk logisch dat je niet actief wordt van speed toch? Zonde van je speed ervaring dan ook..
Welke benzo en welke hoeveelheid gebruik je dagelijks? En is het op doktersvoorschrift of zelfmedicatie?
Upper en downer tegelijk is ook niet heel goed voor je lijf.

geflipt

Wijs gebruiker
Mijn ervaring leert mij ook dat je speed wat kan 'sturen'. Als ik na een lijn in de zetel blijf zitten ben ik super rustig. Maar begin ik op te ruimen, dan ben ik net een machine. Heb je iets 'gedaan' erna?

Note: Die benzo's kunnen zeker een invloed hebben. Kan je je benzo('s) niet laten voor een dag, om te proberen?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Mijn ervaring leert mij ook dat je speed wat kan 'sturen'. Als ik na een lijn in de zetel blijf zitten ben ik super rustig. Maar begin ik op te ruimen, dan ben ik net een machine. Heb je iets 'gedaan' erna?
Dit! Alleen heb ik dat ik vaak op 1 ding gefocussed ben. Bv als ik op de tablet ga dan kan ik moeilijk stoppen om iets anders te gaan doen.

EarlyBird

Experimenterende gebruiker

Note: Die benzo's kunnen zeker een invloed hebben. Kan je je benzo('s) niet laten voor een dag, om te proberen?

Heel herkenbaar. Gefocust vind ik een betere beschrijving van mijn toestand dan actief/druk. Op een feestje houdt het mij wel aan de praat, maar in huiselijke kring sta ik echt niet te stuiteren na een lijntje speed.

Dat gezegd hebbende denk ik niet dat als hij dagelijks benzo’s neemt en 1x in de zoveel weken speed, die benzo opwegen tegen die speed. TO heeft er niet bij vermeld om welke benzo het gaat, maar mijn ervaring is toch wel dat speed overheersender is dan de meeste benzo’s en daarnaast zal hij (of zij) wel tolerantie hebben opgebouwd voor die benzo.

Whatever246

Newbie
Voorgeschreven van de huisarts, dus vaak suf door medicatie in combinatie met psychische klachten, vandaar pak ik af en toe een lijn. Vaak heb ik het idee dat het daarom niet werkt wat idd erg jammer is.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan