moe maar niet slapen

ruud128

Experimenterende gebruiker
kan er mij iemand over hetvolgende mss iets meer vertellen:

ken iemand die zijn speed in capsules inneemt. we hebben dezelfde en het is heel goede van kwaliteit ben er zer tevreden over, het is dex.

het probleem is als ze het via capsule inneemt savonds en de dag erop niet bypakt ervan en wil gaan slapen, wat 24u later is, dit nog altijd niet lukt... je voelt je doodmoe maar kunt tog niet slapen.

ik weet ook dat speed maar 8u ongeveer werkt dus daar kan het volgens mij ook niet aan liggen

hopelek kan er iemand mij vertellen hoe dit zou kunnen komen.

alvast bedankt!

Frisko

Badass junkie
GabberSnoePie zei:
dexedrine is toch een stuk harder als pep, zal ook wel langer werken dan :wink:
idd,kerel als ik smiddags om 1u een lijn zwier van die dex(wrs dezelfde als uwe) dan slaap ik soms "snachts om 12u ook nog niet!!
idd wel moe maar geen slaap :wave: :)
dex beats the regular spiet :smoke: :wave:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
hmm vreemd
De dag erna lukt het mij meestal wel. Afgelopen weekend nam ik vrijdag avond een lijn rond 21:00 en nog een lijn om 23:00 (geen mega lijnen wel dex) Nou die nacht was slapen niet mogelijk, maar dat was ook niet de bedoeling :) maar de volgende nacht kon ik heerlijk slapen zo rond 00:00
Gezond eten en eventueel een blowtje voor het slapen gaan de dag erna moet toch wel succes opleveren denk ik.

Immo

Badass junkie
Ik heb ook vaak last van slapeloosheid van speed.
Heb al een paar keer meegemaakt dat ik vroeg in de ochtend een paar lijntjes naar binnen werk en dat ik diezelfde nacht niet kan slapen maar wel erg moe ben. Heb er een hekel aan als dat gebeurd. :(

ruud128

Experimenterende gebruiker
Gelukkig heb ik zelf geen last van dit probleem maar wou toch eens weten of er nog mensen zijn die er ook last van hebben.
Het zal volgens mij door de zeer goede kwaliteit komen dan...
het idd zzer straf maar goed spul vind ik ook :smoke:

^_^

Bewuste gebruiker
Hartkloppingen en gevoel van onrust zijn na-effecten van speed dus dan kan je nog steeds niet slapen. Heb ik ook zovaak moet je of ghb/benzo's nemen of je neemt bij en gaat door zo kom je in die cirkel he

richie87

Belezen gebruiker
Speed blijft langer als 8 uur in je lichaam en de werking is dus ook veel langer aanwezig.. ben een keer 2 nachten wakker geweest NA men laatste snuif !!

crazygirl

Newbie
hoikes , jah its the feel to need e line off speed hahahha
maar goeie is er hier nie mi op de markt kryg het soms ervan grz

nutsss

Wijs gebruiker
xcrement zei:
bommetjes werken bij mij altijd stukken langer....

Ja en ik vind bij DEX dat het ook wel wat heftiger werkt. En om de wachttijd voor het inslaan te overbruggen een klein lijntje erbij is ook niet onprettig.

richelle

Belezen gebruiker
Lees op meer forums nogal eens mee over drugs, en waar ik van sta te kijken dat een aantal mensen na gebruik van xtc of speed, de andere dag, valium, ceresta, oxepan of andere middelen gaan gebruiken om te kunnen slapen. en dus niet 1 keertje in de mnd maar elke week.
Eerst de boel chemisch oppeppen en en dan de boel weer chemisch tot rust laten komen.
Heb toch echt wel t idee dant je dan goed verslaafd bent aan al die rommel..
Of zijn jullie dan ook nog van mening..gebruik met mate, gebruik met verstand? :openmouth:

Brandon

Bewuste gebruiker
richelle zei:
Lees op meer forums nogal eens mee over drugs, en waar ik van sta te kijken dat een aantal mensen na gebruik van xtc of speed, de andere dag, valium, ceresta, oxepan of andere middelen gaan gebruiken om te kunnen slapen. en dus niet 1 keertje in de mnd maar elke week.
Eerst de boel chemisch oppeppen en en dan de boel weer chemisch tot rust laten komen.
Of zijn jullie dan ook nog van mening..gebruik met mate, gebruik met verstand? :openmouth:

Jawel maar wat is mate wat is verstand :), je kunt het gewoon erg moeilijk bepalen wat dat is :). een hele boel mensen zijn van mening dat verstandig gebruik geen gebruik is, terwijl anderen die grens juist weer verder leggen en opzoeken. Moet iedereen zelf weten , en is hun mening :) Ik zelf vind het punt waar verstandig gebruik ophoud en verslaving/afhankelijkheid begint wanneer je er in de dagelijkse dag last van gaat krijgen dat het een negatieve invloed op je heeft. maar dat is dus voor iedereen anders :grin:

^_^

Bewuste gebruiker
richelle zei:

Niet echt met verslaving te maken gewoon dat je rustig wil worden en pitten meer niet :)

Fishhead07

Wijs gebruiker
ruud128 zei:
kan er mij iemand over hetvolgende mss iets meer vertellen:

ken iemand die zijn speed in capsules inneemt. we hebben dezelfde en het is heel goede van kwaliteit ben er zer tevreden over, het is dex.

het probleem is als ze het via capsule inneemt savonds en de dag erop niet bypakt ervan en wil gaan slapen, wat 24u later is, dit nog altijd niet lukt... je voelt je doodmoe maar kunt tog niet slapen.

ik weet ook dat speed maar 8u ongeveer werkt dus daar kan het volgens mij ook niet aan liggen

hopelek kan er iemand mij vertellen hoe dit zou kunnen komen.

alvast bedankt!

Ligt eraan hoeveel pep je neemt. Ik heb eens veel genomen nou ik was doodop maar kon 72 uur lang neit slapen dus ja :P

Hoeveel is je lichaam gewent en hoeveel neem je en van welke kwaliteit?

Als je veel pep neemt dan werkt het wel langer dan 8 uur. De werking is trouwen 8 tot 20 uur. Als dex nog sterker is reken maar uit :wink:

Dat vind ik het nadeel van pep je kan er zeker niet van slapen tenzij je benzo's erbij neemt maarja nog nooit gedaan en ik heb ze ook niet helaas.

:)

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Wat ik wel eens heb met speed is dat ik mn ogen niet kan sluiten. Waarschijnlijk staan mijn spieren zo strak dat mn ogen bij sluiten gelijk weer open gaan :P

Armani7

Bewuste gebruiker
MichaelMayhem zei:
Wat ik wel eens heb met speed is dat ik mn ogen niet kan sluiten. Waarschijnlijk staan mijn spieren zo strak dat mn ogen bij sluiten gelijk weer open gaan :P

klinkt erg bekend :P

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Hehehhe goed om te weten dar meer mensen dit ervaren.
Ook bekend met het 100x naar de WC gaan effect? ;P

Heb ik zelf erg veel last van.

Armani7

Bewuste gebruiker
MichaelMayhem zei:
Hehehhe goed om te weten dar meer mensen dit ervaren.
Ook bekend met het 100x naar de WC gaan effect? ;P

Heb ik zelf erg veel last van.

ja erg snel plassen maar ik drink ook enorme hoeveelheden water op pep :P

Armani7

Bewuste gebruiker
MichaelMayhem zei:
Enorm veel water drinken doe ik op elke drug, ineens veel behoefte aan. lol

ook herkenbaar :P alsk iets anders drink durft mn maag nogal lastig doen en als ik iets haat is het overgeven :P

Armani7

Bewuste gebruiker
MichaelMayhem zei:
Armani7 zei:
MichaelMayhem zei:
Enorm veel water drinken doe ik op elke drug, ineens veel behoefte aan. lol

ook herkenbaar :P alsk iets anders drink durft mn maag nogal lastig doen en als ik iets haat is het overgeven :P

Dus je mag helemaal niets drinken? vooral niet als je het haat? lol wtf?!

ik drink gewoon geen alcohol :P ok al heb ik geen andere drugs op ik haat alcohol. en ja cola en dergelijk ligt begint mn maag ook lastig op te doen :)

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Cola heeft een pH van 2,27 man, dat is bijna net zo erg als citroensap (pH 2) Vindt je het gek dat je maag van slag raakt? :grin:

De pH is een uitdrukking (in een dimensieloos getal) voor de zuurgraad van een waterige oplossing. De pH van een neutrale waterige oplossing ligt bij kamertemperatuur rond de 7. Zure oplossingen hebben een pH lager dan 7, basische oplossingen hebben een pH hoger dan 7

Armani7

Bewuste gebruiker
MichaelMayhem zei:
Cola heeft een pH van 2,27 man, dat is bijna net zo erg als citroensap (pH 2) Vindt je het gek dat je maag van slag raakt? :grin:

De pH is een uitdrukking (in een dimensieloos getal) voor de zuurgraad van een waterige oplossing. De pH van een neutrale waterige oplossing ligt bij kamertemperatuur rond de 7. Zure oplossingen hebben een pH lager dan 7, basische oplossingen hebben een pH hoger dan 7
en daarom drink ik veel water :P ook omdat ik enorm snel een droge mond/keel krijg op de pep.

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Jammer dat is zo'n beetje het enige dat de speed afbraak versneld.

De vitamine C in jus d'orange (als ook andere anti-oxidanten) helpt wel bij het afbreken van schadelijke stoffen in het lichaam, dus ook bij Speed. Voor je lichaam is het dus wel aan te raden.

Fishhead07

Wijs gebruiker
MichaelMayhem zei:
Cola heeft een PH van 2 man, dat is bijna net zo erg als maagzuur. Vindt je het gek dat je maag van slag raakt? :grin:

haha nou ik drink zovaak cola als ik x opheb of andere drugs en nooi last van. Ik heb gelukkig geen gevoelige maag :grin:

Ik drink nooit water bij me drugs eigenlijk. Maar ook nooit alcohol.

:)

Doodkapje

Wijs gebruiker
MichaelMayhem zei:
Cola heeft een PH van 2 man, dat is bijna net zo erg als maagzuur. Vindt je het gek dat je maag van slag raakt? :grin:

naar mijn bescheiden mening zal die maaglast eerder veroorzaakt worden door pep dan door cola... :wink: dit kippetje zit hier, net terug van HERON met een ontzettend pijnlijke maag van de speed.

spijtig want HERON OPEN AIR was geweldig... :hearteyes:

Bovenaan