Moe na xtc

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Anoniem11

Newbie
Hallo iedereen

ik baal een beetje van dit moment ik heb gister voor mijn 2e keer xtc gedaan omdat de 1e keer wel leuk was maar nadat ik een halfje had genomen was ik zo ontzettend moe in plaats van energiek weet iemand hoe dit kan komen

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Kan vele oorzaken hebben. Nogal moeilijk om te lopen gissen. Rust, eet en drink voldoende en wacht een paar maanden voor je het nog eens een kans geeft.

Let It Happen

Bewuste gebruiker
De hoeveelheid speelt bij mij ook een grote rol, te veel en ik krijg "zware benen". Daarnaast wat hierboven al gezegd is.

Dirkjan

Badass junkie
Hallo iedereen

ik baal een beetje van dit moment ik heb gister voor mijn 2e keer xtc gedaan omdat de 1e keer wel leuk was maar nadat ik een halfje had genomen was ik zo ontzettend moe in plaats van energiek weet iemand hoe dit kan komen
Waarschijnlijk was je al moe voordat je had geslikt, MDMA versterkt je gemoedstoestand.

Dopemonster

Badass junkie
Weet je zeker dat het geen diazepam was? Nee grapje soms heb je dat helaas hoeft niet persee aan de pil te liggen maar het kan wel!

Rivalrie

Badass junkie
Niet? Volgens mij wel hoor. Het veroorzaakt een gelukzalig gevoel maar versterkt volgens mij ook je stemming an sich.

Dat is in elk geval wat professor Flex en Hoogleraar Klein mij hadden verteld.
Ik hoorde van professor Charles dat je er inderdaad lui van kan worden maar dat dit gewoon random is.

Remy030

Newbie
Dat is niet raar. Kan allemaal oorzaken hebben. Gemoedstoestand vooraf, verwachting, setting. Zie mdma niet als een upper.. Dat gaat uit eindelijk tegen vallen denk ik. Ook met weinig energie kan je heerlijk gaan op mdma. Maar als je het gebruikt na een lange dag ga je de energie wel missen ja. Hou het leuk en blijf genoeg tussen tijd houden tussen de keren dat je neemt. Geloof me dat houd het echt leuk. anders verneuk je de leukste dingen met je tolerantie. Maar als je energie wil pak dan speed. Combineer deze niet samen is mijn advies verder. Succes met je dip morgen💪

Wajoop

Newbie
Wat Remy citeerd van je gemoedstoestand/ de vibe om je heen / onbewuste emoties die opeens spontaan op spelen etc ..all possible! #dat kan kan allemaal heel onverwacht optreden!

Anoniem11

Newbie
Bedankt voor de reacties iedereen dat bericht dat xtc je moeheid versterkt zou erg goed kunnen kloppen want ik had die avond daarvoor ook een feestje gehad en die dag erna nog gewerkt😅 in iedergeval hardstikke bedankt

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan