Molly X party & Happy caps ervaringen

Lion72

Newbie
Hallo allemaal!

Als nieuwelingen op dit forum hebben we meteen een brandende vraag en hopen we op jullie ervaren tips. Mijn partner Sab en ik genieten sporadisch van een "wapavondje" met XTC. De effecten, de intense verbondenheid, het knuffelen – het hoort er voor ons helemaal bij en we ervaren er beiden een sterke seksuele opwinding door.
Nu is er een punt dat de dag erna voor Sab minder aangenaam maakt: ze heeft regelmatig last van behoorlijke misselijkheid na de XTC-inname.
We hebben erover nagedacht om eventueel "Molly" X CAPUSLES te proberen in plaats van de gebruikelijke XTC-pillen.
Heeft iemand hier ervaring met deze ? Zijn er andere tips die jullie ons zouden kunnen geven om de misselijkheid bij Sab te verminderen ?

Alle advies is van harte welkom!

XMR

Wijs gebruiker
Heb de ingrediënten van molly x even opgezocht:

1000044054.jpg
Van kanna ervaar je wellicht een heeeel licht euforisch gevoel (komt niet in de buurt van xtc). De kater zal dan ook meevallen, maar ik denk eerlijk gezegd dat het zonde is van jullie geld om "molly x" te kopen.

Shango

Belezen gebruiker
Connectie-affectie-seks met je partner. Lage dosis psychedelics lijken me een gezondere keuze dan mdma. Verdiep je eerst genoeg in de materie vooraleer je iets lukraak neemt want het werkt wel helemaal anders dan mdma.

ldb123

Bewuste gebruiker
Hallo allemaal!

Als nieuwelingen op dit forum hebben we meteen een brandende vraag en hopen we op jullie ervaren tips. Mijn partner Sab en ik genieten sporadisch van een "wapavondje" met XTC. De effecten, de intense verbondenheid, het knuffelen – het hoort er voor ons helemaal bij en we ervaren er beiden een sterke seksuele opwinding door.
Nu is er een punt dat de dag erna voor Sab minder aangenaam maakt: ze heeft regelmatig last van behoorlijke misselijkheid na de XTC-inname.
We hebben erover nagedacht om eventueel "Molly" X CAPUSLES te proberen in plaats van de gebruikelijke XTC-pillen.
Heeft iemand hier ervaring met deze ? Zijn er andere tips die jullie ons zouden kunnen geven om de misselijkheid bij Sab te verminderen ?

Alle advies is van harte welkom!
Zorg er wel voor dat je de volgende dag vrij bent! Ik heb eenmalig de 'Trippy X' variant gehad en dit was geen succes. Ik nam de capsule rond een uur of 15:00 en een tweede om +-17:00. Om een of andere reden kickte deze pas in toen ik op bed lag rond 23:00. Hele vreemde MDMA-achtige roes, maar niet perse fijn. Erg gespannen ledematen en kaken van gekregen. Voor geen meter kunnen slapen natuurlijk.

Geen idee wat voor effect de andere varianten hebben, maar ik zou het nier perse onderschatten.

Bovenaan