De
Amsterdamse Waterleidingduinen is een enorm uitgestrekt gebied, zodra je de entree gepasseerd bent is het praktisch onmogelijk om een drukke plek te vinden, je mag daar voor zover ik weet ook gewoon overal van de paden af, wat het wandelgebied exponentieel groter maakt. Het is de €1,50 entree meer dan waard.
Meijendel bij Wassenaar is zeker aan te raden voor een LSD fiets tripje, uitstekende fietspaden die je door de prachtige natuur laten heuvelen en slingeren, er is ook veel te wandelen daar, ik waande me er in een alien landschap onder invloed van 4-HO-MET... Aangezien je daar wel op de paden moet blijven is het al snel wat drukker.
De groene ster in Leeuwarden is ook vrij groot, als je daar tijdens Psy-fi bent dan struikel je er letterlijk over de trippende mensen...
Terschelling was ook erg leuk, als je met een paar vrienden een vakantiehuisje huurt dan zit je daar constant midden in de natuur.
Schoorl heeft ook een prachtig uitgestrekt bos / duinen gebied met veel vakantiehuisjes er omheen, zeker een weekend waard.
Herperduin is een bungalowpark waar je aardig wat privacy hebt, je wandelt vanaf je huisje ook zo een bos / duingebied in.
Hmmm, misschien wordt het tijd dat ik een psychedelisch reisbureau ga beginnen... "Trippy trippies" klinkt wel grappig...