Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Beste mensen. Ik zit al een tijd met een zwaar klote verschijnsel, wat mij echt iedere keer overkomt op het moment dat ik coke gebruik.

Ik ben ooit begonnen met het snuiven van de sos door mijn pa. Dit heb ik z'n drie jaar gedaan.

Om het kort te houden; ik heb een keer op een avond coke snuiven samen met een maat van me iets bizars meegemaakt. Op het moment dat we samen zaten uit te spacen, liep er ineens een muis over mijn maat heen. Ik ben hier toen zo van geschrokken. Gelukkig zijn muizen ongevaarlijk en hebben we hem met een chippie uit me huis kunne lokken.

Maar nou is het zeg maar zo dat iedere keer als ik coke gebruik vanaf dat moment. Ik weer muizen zie en voel. En dan is dit zo heftig dat ik ze echt over me heen voel kruipen en compleet in paniek raak.

Inmiddels snuif ik niet meer maar rook ik base. En bij de eerste trek treden direct de hallucinaties op. Deze zijn echt heel heftig dat ik nachten voor de spiegel sta om te zien of er niet echt muizen over me heen lopen. Of dat ik aan me maten steeds vraag of ze iets over me heen zie lopen.

Nou hoor ik jullie denken: stop er dan mee. Tja als me dat makkelijk afging had ik dit acuut gedaan.

Iemand nog tips???

🐺PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Stoppen met coke roken. Kook je zelf de base of word die base verkocht? Had vroeger een maat na teveel coke roken zag die overal spinnen op de muren. Heb zelf vroeger nog pieken gehad van 2 a 3 gram met een maat oproken. Zag ook soms wel es een rare aura ofzo maar geen extreme hallucinaties.

Syl

Badass junkie
Ik heb dit gehad tijdens mijn speedverslaving.. 😨😨
Ik werd x snachts wakker en hoorde geknaag achter de tv op slaapkamer.
Mijn ex gekeken en bleek eem muis te zijn.
Ik kreeg zon fobie ervan joh wat door de speed werd aangesterkt.
Ik was hele dag alleen maar aan kijken overal of ik geen muis zag.
Toen zat ik s avonds x op de bank met mijn benen op de salontafel.
Kijk ik na buiten zie ik daar op het dakterras echt een mega witte rat op de stoelleuning.
Die onwijze rat zat mij aan te staren 😨😨
Ik mijn ex in paniek opgehaald en het was weg.
Ik werd helemaal para joh

Nu later zie ik mijn ex er ook voor aan dat hij bv grote neprat neergezet had om mij para te makn

Stoppen met coke roken. Kook je zelf de base of word die base verkocht? Had vroeger een maat na teveel coke roken zag die overal spinnen op de muren. Heb zelf vroeger nog pieken gehad van 2 a 3 gram met een maat oproken. Zag ook soms wel es een rare aura ofzo maar geen extreme hallucinaties.
Ik kan zelf uitkoken maar de snelle jongens hier in de buurt kunnen dit beter en zij wassen het ook uit en vervolgens afbranden. Dus aan de kwaliteit ligt het niet....

Op welke manier heeft je pa je gedwongen om coke te gaan gebruiken?

En een behulpzame tip is: neem contact op met je huisarts en de verslavingszorg.
Toen ik nog jong was en beinvloedbaar. En vooral omdat je vader als jongen zijnde je voorbeeld is. Hij deed het zelf altijd en schotelde het me voor.

Blyatman

Badass junkie
Toen ik nog jong was en beinvloedbaar. En vooral omdat je vader als jongen zijnde je voorbeeld is. Hij deed het zelf altijd en schotelde het me voor.
Maar het is jouw eigen keus om te nemen? Tenzij hij het letterlijk in je neus stopte?.. Iedereen kijkt wel tegen iemand op, maar uiteindelijk heeft hij een aandeel, maar ben jij het geweest die het gaan doen is voor je vader. Keur niks goed, maar niemand kan je dwingen iets te doen en als je vader dat wel gedaan heeft, verdiend die de titel vader niet eens.

🐺PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Maar het is jouw eigen keus om te nemen? Tenzij hij het letterlijk in je neus stopte?.. Iedereen kijkt wel tegen iemand op, maar uiteindelijk heeft hij een aandeel, maar ben jij het geweest die het gaan doen is voor je vader. Keur niks goed, maar niemand kan je dwingen iets te doen en als je vader dat wel gedaan heeft, verdiend die de titel vader niet eens.

Tot een bepaalde leeftijd kan ik er wel inkomen dat een minderjarige geen nee zegt als zijn vader hem genotsmiddelen aanbied of opdringt. Ik heb ook nooit een joint geweigerd van men ouwe als ik pas 15 was. Coke is nog een stap verder. Harteloze vader volgens mij. Verdient het woord vader eigenlijk niet.

🐺PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter

Nu ben je waarschijnlijk volwassen en niet meer zo beinvloedbaar als toen. Maak de keuze nu in je leven. Je moet stoppen met coke. Die hallucinaties zijn een teken dat je te ver zit met gebruik.

Syl

Badass junkie
Ik ben ook zelf verantwoordelijk voor mijn speedverslaving.
Mijn ex was wel diegene die er mee aan kwam.
Als je een narcistische partner of ouder hebt wil je niet weten hoeveel invloed die kunnen uitoefenen.
Als je van jezelf al onzeker bent en niet je grenzen kunt aangeven.

Nu ik van mijn ex af ben is het mij uiteindelijk gelukt af te kicken.

Blyatman

Badass junkie
Tot een bepaalde leeftijd kan ik er wel inkomen dat een minderjarige geen nee zegt als zijn vader hem genotsmiddelen aanbied of opdringt. Ik heb ook nooit een joint geweigerd van men ouwe als ik pas 15 was. Coke is nog een stap verder. Harteloze vader volgens mij. Verdient het woord vader eigenlijk niet.

Daarom zeg ik ook: die titel vader mag die niet dragen.
ik snap de beïnvloeding wel, maar als vader faal je wel als je cocaïne neerlegt en zegt: snuif maar.

joetsie

Wijs gebruiker
Toen mijn moeder morfine kreeg voor kanker,zag ze muizen,aapjes,enz.Denk het zelfde als bbking.Trouwens ik heb vaak een doodgebeten muis in de keuken.Vangt mijn kat.Ze had alles opgegeten behalve de snorharen niet bah!

joetsie

Wijs gebruiker
Beste mensen. Ik zit al een tijd met een zwaar klote verschijnsel, wat mij echt iedere keer overkomt op het moment dat ik coke gebruik.

Ik ben ooit begonnen met het snuiven van de sos door mijn pa. Dit heb ik z'n drie jaar gedaan.

Om het kort te houden; ik heb een keer op een avond coke snuiven samen met een maat van me iets bizars meegemaakt. Op het moment dat we samen zaten uit te spacen, liep er ineens een muis over mijn maat heen. Ik ben hier toen zo van geschrokken. Gelukkig zijn muizen ongevaarlijk en hebben we hem met een chippie uit me huis kunne lokken.

Maar nou is het zeg maar zo dat iedere keer als ik coke gebruik vanaf dat moment. Ik weer muizen zie en voel. En dan is dit zo heftig dat ik ze echt over me heen voel kruipen en compleet in paniek raak.

Inmiddels snuif ik niet meer maar rook ik base. En bij de eerste trek treden direct de hallucinaties op. Deze zijn echt heel heftig dat ik nachten voor de spiegel sta om te zien of er niet echt muizen over me heen lopen. Of dat ik aan me maten steeds vraag of ze iets over me heen zie lopen.

Nou hoor ik jullie denken: stop er dan mee. Tja als me dat makkelijk afging had ik dit acuut gedaan.

Iemand nog tips???
Slechte pa

GoldenGrow

Bewuste gebruiker
Kerel dit zijn stevige psychotische kenmerken! Ik zou echt z.s.m stoppen anders zou dit nog wel eens velen malen erger kunnen gaan uitpakken.

Veel sterkte iniedergeval!!

Freggle

Experimenterende gebruiker
Mijn god, aangeboden door je vader? How bizar....

Anyway, waarom neem je geen contact op met de huisarts, die kan je echt verder helpen. En nee, zal niet makkelijk zijn maar je bent verder van huis vermoed ik als je hiermee door blijft gaan.... sterkte!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan