Muziek bij eerste keer LSD

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Truetruffles

Experimenterende gebruiker
Over een paar weken ga ik voor het eerst 1p-LSD proberen. Ik ben van plan om 100 ug te nemen als eerste keer.
Ik heb al enige ervaring met psychedelica zoals 2CB en truffels op hoge en lage doseringen.
Maar ik ben nu best wel benieuwd hoe het is om LSD te proberen.
Tijdens mijn trips op 2cb en truffels zette ik vaak lofi beats op.

Waar ik benieuwd naar ben is wat voor muziek jullie meestal luisteren tijdens jullie LSD trip.

Pace Ley

Acid jazz! :grin: whats in tha name. Vooral de eerste 2 albums van Jamiroquai en bijbehorende live optredens
Maar de laatste tijd trip ik liever zonder muziek. Er is een soort buzz waar ik graag naar luister als ik trip. Hoe stiller het is, hoe meer ik m hoor en voel.
Geniet ervan!

Blaatschaap

Belezen gebruiker
Bonobo is vet en specifiek Black Sands!

@Truetruffles
Zet dit maar eens op tijdens je LSD trip:

Mind will be blown.
Sowieso! Bonobo is mijn all-time favoriete artiest! Op mijn allereerste keer paddo's zat ik met wat vrienden op een bankje in de paleistuin, de tripsitter draaide het album Black Sands via zijn crappy telefoon speaker, het klonk zo fantastisch! ^^ alles wat die man maakt is goud

Boyman

Belezen gebruiker
Gek genoeg had ik bij mijn eerste LSD weinig zin om muziek te luisteren. Het was ook wel een hele milde dosis hoor. Maar de muziek die we standaard luisteren op truffels beviel me niks. Uiteindelijk hebben we wat Jimi Hendrix opgezet en dat luisterde dan wel weer lekker weg!

Truetruffles

Bedankt voor jullie reacties. Met jullie suggesties kan ik een mooie playlist maken voor mijn eerste keer LSD.

Dirkjan

Badass junkie
Over een paar weken ga ik voor het eerst 1p-LSD proberen. Ik ben van plan om 100 ug te nemen als eerste keer.
Ik heb al enige ervaring met psychedelica zoals 2CB en truffels op hoge en lage doseringen.
Maar ik ben nu best wel benieuwd hoe het is om LSD te proberen.
Tijdens mijn trips op 2cb en truffels zette ik vaak lofi beats op.

Waar ik benieuwd naar ben is wat voor muziek jullie meestal luisteren tijdens jullie LSD trip.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik vind het meestal wel chill om even geen muziek te hebben tijdens de trip. De prikkels zijn soms een beetje te veel. Als ik eerlijk ben dan mis ik muziek meestal ook niet echt als het niet op staat. Nou zijn er wel speciale momenten waarop het wel fijn kan zijn om muziek te luisteren; dat je er helemaal in op kan gaan. Het is dus een beetje een keuze wat mij betreft.

Welke muziek je uitkiest is hoogst persoonlijk. Ook binnen een bepaalde genre kunnen bepaalde nummers een specifiek gevoel uitlokken. Dat zijn allemaal niet echt gemakkelijke keuzes. Om de juiste muziek uit te kiezen tijdens trips is kennelijk zelfs een hele PHD :wink:

GeEFmEDiEShIzzLe

Bewuste gebruiker
Ik vind het meestal wel chill om even geen muziek te hebben tijdens de trip. De prikkels zijn soms een beetje te veel. Als ik eerlijk ben dan mis ik muziek meestal ook niet echt als het niet op staat. Nou zijn er wel speciale momenten waarop het wel fijn kan zijn om muziek te luisteren; dat je er helemaal in op kan gaan. Het is dus een beetje een keuze wat mij betreft.

Welke muziek je uitkiest is hoogst persoonlijk. Ook binnen een bepaalde genre kunnen bepaalde nummers een specifiek gevoel uitlokken. Dat zijn allemaal niet echt gemakkelijke keuzes. Om de juiste muziek uit te kiezen tijdens trips is kennelijk zelfs een hele PHD :wink:

Helemaal mee eens.

Die ene

Badass junkie
Ik heb nog maar 1 keer LSD gedaan, maar het was op mijn kamer compleet stil, dat was wel fijn. De dingen die er gebeurden maakten allemaal zelf wel geluid haha

Lemmy

Wijs gebruiker
Pink Floyd
Portishead
Massive Attack
De eerste twee Hooverphonic albums
Het eerste Morcheeba album

LucidLucy

Belezen gebruiker
De trip van topicstarter is dan misschien al geweest maar wellicht voor andere trippers of volgende keren.
Muziek is uiteraard heel persoonlijk. Dus kan voor iedereen anders zijn. En zoals sommigen al aangaven kan het juist ook heel vet zijn om prikkels weg te nemen. Zelf droom ik graag weg op muziek, meestal psytrance.

geweldige trip muziek en vette video
Dit soort livesets kan ik me dan ook helemaal in vinden. Om er nog eentje bij te noemen die ik ook erg lekker vind:

Verder doen de volgende nummers altijd veel bij mij:.
Infected mushroom - Heavyweight
Hallocinogen & Raja Ram - The Herb Garden
Hallocinogen - L.S.D. World Sheet of Closed String Mix
Digicult & U-Recken - The Optimist
Astral Projection - Let There Be Light
Laughing Buddha - Bring It
Avalon & Burn in Noise - Time & Space
Digicult - Star Travel

En meer richting Goa:
Hypnotic Signal - Psychotia Viridis
Goa Gil - Vertige (Burning Man mix)

En nu ik Goa Gil heb genoemd kan ik het niet laten deze foto erbij te zetten met 2 legends op één plaatje:

hoffman_goagil.jpg

En uit nog een totaal andere categorie. Maar doet het altijd goed op welk tripmiddel dan ook:

Massive Attack
+1 voor Massive Attack en dan specifiek het album Mezzanine

Het nummer Angel vind ik dan nog het meest bijzonder. Die basslijn in dat nummer is heel aangrijpend, zeker ook op truffels. Maar op LSD zal het ook veel doen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan