Muziek maken

Trippy-T

Newbie
Zijn er hier mensen die aan muziek doen? die gitaar spele, of rappen of mense die beatboxen?

nou als je er behoefte aan heb, moet je daar echt aan beginne, als je eenmaal goed kan beatboxen, en je gebruikt, gaat het echt super super snel , en alles gaat goed, en je kan echt alles maken wat je wil, zelfde met rap en gitaar ( wat ik dus doe) echt een aanrader, want je mede mensen die voele ook je muziek en je word vet gewaardeerd, het is fantastisch!

wat zijn jullie ervaringen met muziek maken :grin:?

PurpleFlower

Belezen gebruiker
Ik kan wat gitaar en piano spelen (maar goed motivatie ontbreekt me om er wat mee te gaan doen) verder heb ik eigenlijk altijd gezongen in bandjes.. vroeger.. toen ik nog jong en onbezonnen was :P

Solidius

Badass junkie
Ik produceer al 6 jaar electronische muziek, en keyboard spelen lukt me ook behoorlijk.
Muziek is een van de mooiste dingen die het leven te bieden heeft :hearteyes:

ellington

Experimenterende gebruiker
Die indruk is er wel tijdens het maken van muziek op de PC, maar na enkele uren heb je pas door dat het nergens op lijkt. Op speed muziek draaien op een feestje lijkt mij nog te doen!

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Zelf doe ik aan drummen en heb mijn eigen studio in onze garage. Veel vrienden van me bespelen ook een instrument en zijn ook niet vies van een pilletje of kristalletjes. Lijkt me eigenlijk wel een gaaf om een keer met zijn alle onder invloed van MDMA te jammen (als dat gebeurd zal ik het wel opnemen en op het forum zetten :grin: ). Op het moment zelf zal het waarschijnlijk geweldig zijn maar ik betwijfel of dat achteraf ook zo is :P Ik had namelijk voor de gein KUS gaat los op mijn mp3 gezet. En die hoorde ik ook onder invloed van XTC. En serieus, ik vond het toen zo'n prachtig nummer xD

pretender

Belezen gebruiker
ik heb vaak gedraaid onder invloed van mdma en stond stokstijf met draaiende ogen behind the tabels.. :P .... nee dat is zeker geen optie en mocht het enigzins lukken en je luisterd het achteraf terug... kansloos dus..

adios

Trippy-T

Newbie
nja ik ga et binnekort zelf proberen met me gitaar, :rockband:

ik heb laatst wel me beatbox opgenome.. toen ik et terug luisterde dacht ik dat et een pro was, mja denk dat het dan ook aan me spiere van me mond ligt :tongueout: is namelijk wat losser met gebruiik :tearsofjoy:

Bovenaan