• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Muziek zien en voelen na 1P-LSD, wat geweldig!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Het is geen trip rapport maar een klein deel van wat ik heb mee gemaakt tijdens mijn laatste x 1P-LSD (75 ug dd: 5-11-‘22). Ik zou geen ander topic kunnen bedenken waar het beter in past.

Ik had dit getypt tijdens de trip en vergeten dat ik het had getypt en wilde delen. Zit net mijn notities op de iPad bij te werken en toen zag ik m weer.

Yes! Voel m al vaag langzaam opkomen. Lets go! 😁

Om 20.00 75 Ug 1P-LSD genomen!

Een eventueel nachtje doorhalen is ingepland sinds maanden. (Al viel ik vorige x tijdens die piek in slaap 😂😂)
Maandag vrij en houd morgen lekker een “pyjama-dag”.

Dit is wat er gebeurde tijdens het bekijken (casten) en luisteren van een Carl Cox live DJ-set met LSD op:

“What the fuck?

Ik ZIE de beat in de muziek!

Ik ben al een geboren “beelddenker” maar nu merk ik elke vorm van beat, drum, tik, bass-beat, of wat ook maar met een “slagwerk-achtig” geluid te maken heeft al-le-maal op. Natuurlijk ook als geluid maar ik zie verschillende tinten blauw, soms grijsachtig in horizontale strepen onder elkaar.

Elke toon/beat heeft een eigen kleur blauw. Welke op het moment van luisteren het meest prominent aanwezig is heeft de dikste streep. Dus dan overheerst die kleur van die streep. Wisselt het, dan wisselen de kleuren en dus de diktes van de (net niet vloeiende strakke, ietwat grillerige) strepen mee. Dan overheerst weer die blauwe tint.

De achtergrond schemert soms door de licht bewegende strepen heen en die is grijs. Weinig dikke beat meer grijs dus.

Sowieso zie ik met trippen, op welk middel dan ook, veel paars en blauw/turquoise of soms ook groen/gifgroen. Zegt dat nog iets?

Wat fucking vet! 😍”

Het is alweer een poosje terug maar ik vond het gaaf en mooi genoeg om alsnog te delen met jullie!

😍😍😍😍😍

Laatst bewerkt:

PsyTekz

DF-koning
Tripreporter
Muziek voelen en zien is een onderdeel van trippen. Heb het ook 1 maal gehad en stond letterlijk aan de grond genageld van verbazing!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Muziek voelen en zien is een onderdeel van trippen. Heb het ook 1 maal gehad en stond letterlijk aan de grond genageld van verbazing!

Ik ook! Ik zat dan ipv staan maar was verbijsterd, verwonderd en overweldigd hoe gaaf dat was! 😍

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

Ik ook! Ik zat dan ipv staan maar was verbijsterd, verwonderd en overweldigd hoe gaaf dat was! 😍
en @Mindless omdat ie de "aanstichter" 😜 is van mijn liefde voor LSD!

Ik wist wel dat het kon maar had het nog nooit ervaren.

Wel heb ik als ik op een feest of festival ben (al jaren geleden) met mdma/xtc op dat ik letterlijk fysiek de beat voel in mijn buik/core.
Zelfs als ik mijn hand er op leg voel ik het in mijn hand. Als ik anderen het probeer te laten voelen dan voelen zij het niet.
Dus placebo..

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
en @Mindless omdat ie de "aanstichter" 😜 is van mijn liefde voor LSD!
You're welcome! :hearteyes:

Ik wist wel dat het kon maar had het nog nooit ervaren.

Wel heb ik als ik op een feest of festival ben (al jaren geleden) met mdma/xtc op dat ik letterlijk fysiek de beat voel in mijn buik/core.
Zelfs als ik mijn hand er op leg voel ik het in mijn hand. Als ik anderen het probeer te laten voelen dan voelen zij het niet.
Dus placebo..
Feitelijk gaan geluidsgolven door je lichaam heen, dus kun je ze ook letterlijk in je buik voelen.

Waarschijnlijk dat ik daarom ook zo van (drum and) bass hou en ik die shit hard zet wanneer het kan.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ja, mooie muziek en LSD, dat is ronduit liefde. LSD is daar zó goed in.

Ik kom hier later even op terug, heb enkele jaren geleden op een flink hoge dosis LSD mid-piek ook een keer een full-blown synesthetische ervaring gehad met muziek die ik nooit meer zal vergeten. Nu heb ik al een vorm van synesthesie van mezelf (gewoon nuchter, altijd gehad, mee geboren), ik zie/ervaar standaard in mijn hoofd vaste kleuren bij cijfers, letters, weekdagen enzo - dat is overigens de minst spectaculaire en meest voorkomende vorm van synesthesie - maar dat met die muziek op LSD was nieuw voor me. Ik was echt... sprakeloos toen, tranen over m'n wangen zo aangedaan was ik, in a positive way. Maar veel nakijkwerk vandaag en traag als een slak met typen i.v.m. nieuw toetsenbord waardoor mijn hersens de hele tijd denken dat toetsen op andere plekken zitten dan ze nu zitten, en ik ieder woord moet corrigeren. Dusss wordt vervolgd!

Maar fijne muziek en LSD, oh yes, dat is geluk. Je hoort (of ziet, of voelt) het stuk PRECIES zoals de makers het bedoeld hebben, de boodschap die ze wilden overbrengen, de sfeer, de rauwe emotie erachter, and beyond. Hoe fucking vet is het überhaupt dat we muziek maken? Hoe cool is deze eigenschap van ons als menselijke soort? Wat zou de wereld zijn zonder muziek? (Saaaai.) En dat máken wij gewoon, om onszelf en anderen ermee te vermaken, ontroeren, of in ieder geval te raken, dat is toch awesome? Op LSD besef je je dat dus nog eens extra goed.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Maar fijne muziek en LSD, oh yes, dat is geluk. Je hoort (of ziet, of voelt) het stuk PRECIES zoals de makers het bedoeld hebben, de boodschap die ze wilden overbrengen, de sfeer, de rauwe emotie erachter, and beyond.

Dit dus! Je voelt ook aankomen wat er gaat komen. Je hoeft maar 1 seconde een bepaalde toon/geluid of wat ook te horen in een dj set en je weet hoe de volgende “episode“ of aangemixt gedeelte zal verlopen. Welke beat of ritme dan gaat overheersen.
Zeker bij Carl Cox heb ik dat. (Ben al liefhebber van hem sinds de jaren ‘90, dus ken zijn stijl door en door).
Liefst dan graag niet het 3 uren constante techno stampwerk maar hoe hij draait als tie een hele lange set doet.
Dan is het een soort time warp en allerlei soorten techno door en aan elkaar, ook wat old school house stukjes er tussen. Gelukkig weinig trance!

Deze hieronder is bv een zeer goed voorbeeld van hoe gevarieerd hij draait. Een van mij favo's. Je zou eigenlijk de gehele 9 uren écht moet luisteren om dat goed te beoordelen. Ik al meermaals gedaan en die beats “zien” was ook tijdens het casten van deze set.

Love him! ❤️

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
@Roze Olifant , bericht hierboven aangepast en aangevuld sinds jouw like! (Extra info)
Je was snel! 😜

Ga ik later zeker eens naar luisteren, ik ken het eigenlijk niet. Kun je het me eens sturen in een PB? Kan ik later eens checken. Moet nu echt gaan werken, uitstelgedrag ftw.

Ik luister zelf op LSD trouwens alleen rustige, vertrouwde, lieflijke, nostalgische of zelfs soms wat weemoedige muziek. Heb een speciale LSD-lijst, thanks to @Eik. Duister/donker is absoluut uit den boze dan (zeker omdat ik vrij hoge doseringen neem - de weg naar een bad trip is dan snel ingeslagen), 'sad'/droevig mag wel, kan ik me juist soms eventjes helemaal in laten meeslepen, in dat intens verdrietige, als een klein kind, maar dat totaal meegesleept worden in het droevige is ergens ook wel lekker zolang het niet te lang duurt er ook iets hoopvols of troostends in de muziek te vinden is.

Ik kan die hardere, donkere stijlen (zoals ook de wat meer duistere vormen van duistere psytrance of zelfs dark tech) wél erg waarderen op MDMA en aanverwanten (van die diepe, donkere tech met een zieke bass (LOVE DAT) op M/6-APB; heeeeeeeerlijk!). De wat minder zware/duistere vormen van psytrance of techno wil ik trouwens ook nog wel eens luisteren in de late staart van LSD, met een jointje erbij. Maar nooit in of vlak na de piek. Ik vind muziek snel te druk, chaotisch en rommelig op LSD; LSD is van zichzelf al druk genoeg voor mijn geest.

Ik deel later nog even mijn synesthesie-ervaring hier! Even kijken of ik dan ook het juiste nummer erbij kan vinden (ken de titel stom genoeg niet, dus zou moeten zoeken). Altijd als ik dat nummer hoor, tijdens het poetsen van m'n huis bijvoorbeeld, komt de verwondering en ontroering van dat moment terug.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Waarschijnlijk dat ik daarom ook zo van (drum and) bass hou en ik die shit hard zet wanneer het kan

Maar fijne muziek en LSD, oh yes, dat is geluk

En dat máken wij gewoon, om onszelf en anderen ermee te vermaken, ontroeren, of in ieder geval te raken, dat is toch awesome? Op LSD besef je je dat dus nog eens extra goed.

Zeker bij Carl Cox heb ik dat. (Ben al liefhebber van hem sinds de jaren ‘90, dus ken zijn stijl door en door).

Het is jammer dat ik door omstandigheden niet op 22-10 naar de Ziggosome kon! Carl draaide daar tijdens ADE. Dan had ik denk ik een niet te hoge dosis 1P-LSD genomen met in de rookpauzes wat wiet/joint.
Ik wil toch eens festivallen of feesten op LSD. Thuis al meermaals een mini feestje alleen en 1 keer met zijn tweeën gedaan en beviel top! Soms echt een tijdje in een soort “trance” (niet zoals trance *trens* muziek maar IN een “trans”) of eigen bubbel, droomwereld. Helemaal op in de muziek.
Energie was lang zat voor een festival en goed te doen denk ik voor mij in prikkelende drukke omgeving. Mijn adhd heeft geen last van overprikkeling met LSD. Mocht ik dan toch té hard gaan of het niet fijn voelt kan ik het minderen met een mini snuifje speed bv. Echt mini! Anders killed het alles. Een benzo killed sowieso de hele lsd bij mij.

Die keer bij mij thuis met zijn tweeën was met die ene wat jongere collega waar ik niks mee zou beginnen en niet op haar al een poos durende seks/avances in zou gaan.
Tja, LSD, top muziek, in a state of trans-horny-dans (ja ik word goed geil van LSD!) mood en een meid/vrouw hier die wel wil. Dus toch seks met haar gehad toen 🫢.
En wat voor seks… 😍
Heel lang versier-opgeil-voorspel-tease periode tijdens het dansen op Carl Cox, allebei soort van wachtend wie de eerste echte “move” maakt (dat was zij, hand op 1 van mijn billen en ze zoende mijn nek ineens.) Wauw wat intens voelde die eerste kus/aanraking! Beste en lekkerste ervaring voor mij qua seks met drugs op!

Sorry als ik nu mensen eeeeeh horny of jaloers heb gemaakt maar moest dat ook even delen! Bedoel, at my age, still got my “skills” dus blijkbaar, ze is ruim 15 jaar jonger 😜😋🙌🏻🏳️‍🌈💪🥇

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Heb een speciale LSD-lijst, thanks to @Eik. Duister/donker is absoluut uit den boze dan (zeker omdat ik vrij hoge doseringen neem
Hoeveel neem jij dan gemiddeld als je echt wil trippen? En als je alleen lekker en fijn feest gevoel wil?

Feest gevoel is nu (ik ben nog beginner he!) ± 40-50 ug en echt trippen ging ik vanaf de 70-75 ug. Denk dat 75-100 ug mijn "sweetspot" is. Niet té ver weg maar wel weg.
Ene keer 150 ug genomen maar dat was eerst 75 ug en 2 á 3 uur later nog eens 75 erbij.
Ondanks de langere tijd er tussen dan de aangeraden maximale 1 á 1,5 uur leek het zeker de trip ook nog te intensiveren! Al denk ik dat in ene 150 ug nemen anders valt dan in tweeën en misschien te "heavy" is.

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
sad'/droevig mag wel, kan ik me juist soms eventjes helemaal in laten meeslepen, in dat intens verdrietige, als een klein kind, maar dat totaal meegesleept worden in het droevige is ergens ook wel lekker zolang het niet te lang duurt
Kan ik ook korte momenten van hebben, intens verdriet! Heb wel gehuild als een baby.. Alleen als je dat met LSD op "gebeurd" is het minder heavy, het "mag" en je ziet in en voelt soms ook dat het weer goed komt of hoe dat moet.

Ik heb er mentaal ook veel van geleerd al en inzichten gehad, vooral over mezelf en mijn huidige problemen.

Gelukkig nog nooit een echte bad trip ervaren! Dat lijkt me gruwelijk! 😳😱
Al zeggen ze dat je daar ook weer iets positiefs uit kan leren.
Toch lijkt het me eng!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Het is jammer dat ik door omstandigheden niet op 22-10 naar de Ziggosome kon! Carl draaide daar tijdens ADE. Dan had ik denk ik een niet te hoge dosis 1P-LSD genomen met in de rookpauzes wat wiet/joint.
Ik wil toch eens festivallen of feesten op LSD. Thuis al meermaals een mini feestje alleen en een x met zijn tweeën gedaan en beviel top! Soms echt een tijdje in een soort “trance” (niet zoals trance *trens* muziek maar IN een “trans”) of eigen bubbel, droomwereld. Helemaal op in de muziek.
Energie was lang zat voor een festival en goed te doen denk ik voor mij in prikkelende drukke omgeving. Mijn adhd heeft geen last van overprikkeling met LSD. Mocht ik dan toch té hard gaan of het niet fijn voelt kan ik het minderen met een mini snuifje speed bv. Echt mini! Anders killed het alles. Een benzo killed sowieso de hele lsd bij mij.

Die keer bij mij thuis met zijn tweeën was met die ene wat jongere collega waar ik niks mee zou beginnen en niet op haar al een poos durende seks/avances in zou gaan.
Tja, LSD, top muziek, in a state of trans-horny-dans (ja ik word goed geil van LSD!) mood en een meid/vrouw hier die wel wil. Dus ook seks gehad toen. En wat voor seks…
Heel lang versier-opgeil-voorspel-tease periode tijdens het dansen op Carl Cox, allebei soort van wachtend wie de eerste echte “move” maakt (dat was zij, hand op 1 van mijn billen en ze zoende mijn nek ineens.) Wauw wat intens voelde die eerste kus/aanraking! Beste en lekkerste ervaring voor mij qua seks met drugs op!

Sorry als ik nu mensen eeeeeh horny of jaloers heb gemaakt maar moest dat ook even delen! Bedoel, at my age, still got my “skills” dus blijkbaar, ze is ruim 15 jaar jonger 😜😋🙌🏻🏳️‍🌈💪🥇
Heb je het er ff lekker van genomen? :wink:

Ja seks op LSD kan echt iets bijzonders zijn! Maar net zoals met elke trip, hangt het van zoveel verschillende omstandigheden af, of en hoe bijzonder het allemaal is. Het maakt mij initieel vaak ook horny, maar daarnaast kan gewoon aanraking/strelen al echt goddelijk zijn op een meer sensuele, dan seksuele manier. Al neemt het seksuele het uiteindelijk toch wel een keer over. (tijdelijk :tonguewink: )

En het mooie is, wél de opwinding, niet de stimdick! (maar daar heb jij sowieso geen last van lol)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Maar net zoals met elke trip, hangt het van zoveel verschillende omstandigheden af, of en hoe bijzonder het allemaal is.
Dat is helemaal waar!

daarnaast kan gewoon aanraking/strelen al echt goddelijk zijn op een meer sensuele, dan seksuele manier. Al neemt het seksuele het uiteindelijk toch wel een keer over.
Ja dat ken ik ook goed. Het kijken naar die dansende collega, de spanning van wie begint en hoe ver we gaan, alleen even een hand op mijn rug of aai over haar bovenbeen als we even zaten bv was al intens. Meer sensueel en “connected” dan geil. Omdat ik toch geil was naast dat sensuele en niet verliefd op haar ben of een relatie heb met der of ooit krijg ging de geilheid en seksdrang idd de overhand nemen.

En het mooie is, wél de opwinding, niet de stimdick! (maar daar heb jij sowieso geen last van lol)

Hahahaha, nee geen stimdick maar heb wel al meermaals gehad (ook bij zelfbevrediging met lsd op) dat ik wel bloedje ben, seks echt ZALIGGGGG voelt, ook wil en lang kan door gaan maar een echt orgasme uit blijft.
Ook wel weer gehad dat ik het ene na het andere orgasme kreeg, paar uur lang. Dat was en met die meid, (we kwamen beiden zowat constant en heel makkelijk) en wel eens alleen bij zelfbevrediging.

Geen idee waar dat verschil vandaan komt.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Heb je het er ff lekker van genomen? :wink:

Eeeey, ofcourse! Zo vaak krijg ik die kans niet 😜 en ben wel 50 plus maar sinds ik een paar jaar geleden met de pil stopte ging mijn libido mega omhoog!
Die is nu hoger dan bv 20 jaar geleden.

Gelukkig want veel vrouwen in de overgangsleeftijd ervaren een duidelijk verminderde libido. Ik bof! 😁

Dirkdirk

DF-koning
Krijg ik nu een sticker…? 😜
De leukste thuis, maar nu ook "de geilste thuis". My god, Dunne, hou op met me.
Hahahaha, nee geen stimdick maar heb wel al meermaals gehad (ook bij zelfbevrediging met lsd op) dat ik wel bloedje ben, seks echt ZALIGGGGG voelt, ook wil en lang kan door gaan maar een echt orgasme uit blijft.
Ook wel weer gehad dat ik het ene na het andere orgasme kreeg, paar uur lang. Dat was en met die meid, (we kwamen beiden zowat constant en heel makkelijk) en wel eens alleen bij zelfbevrediging.
Schept dit een band, ja? Ik zou de rest van mijn leven de afwas doen voor mijn vriendin als ik van het ene in het andere orgasme... gleed

Ik heb nooit seks gehad met een drug op (behalve wiet) maar ik wil me hierbij graag inschrijven.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
De leukste thuis, maar nu ook "de geilste thuis". My god, Dunne, hou op met me.
Ja sorry hoor! Mag ik ff uitsloven en opscheppen?
Zo vaak komt seks (met een ander) mij niet meer aanwaaien hoor. Stukken minder dan toen ik jonger was.
Dan neem ik het er van enne, je vind het maar al te “lekker” om te lezen ! 😂😂😂

Schept dit een band, ja? Ik zou de rest van mijn leven de afwas doen voor mijn vriendin als ik van het ene in het andere orgasme... gleed

Ik heb nooit seks gehad met een drug op (behalve wiet) maar ik wil me hierbij graag inschrijven

Zij was, is en wordt nooit mijn “vriendin” als in partner. Dat weet ik zeker. Als er liefde of verliefdheid bij komt is het vast heel anders. Ik wist dat het alleen puur voor de seks was en hoogstwaarschijnlijk maar 1x. Zij ook.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
@Mindless , @Roze Olifant (al weet ik niet of jij seks hebt gehad met een ander of met jezelf tijdens
LSD?) ), @PsyTekz en anderen die ervaring met LSD en seks hebben.
Hoe gaat het qua orgasmes bij jullie? Makkelijker, lastiger, verschilt per keer?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
@Mindless , @Roze Olifant (al weet ik niet of jij seks hebt gehad met een ander of met jezelf tijdens
Hoe gaat het qua orgasmes bij jullie? Makkelijker, lastiger, verschilt per keer?
Met LSD waren orgasmes tijdens de seks uitgesteld, maar niet overdreven bijna onmogelijk om te hebben zoals op stims. Eigenlijk just right! Meer stamina/energie en dus langer bezig zijn, maar het ook "af" kunnen maken. :wink:

Maar ik ben verre van een expert. Heb nog niet vaak seks gehad op LSD.

Foxy Methoxy

Bewuste gebruiker
Dank voor het delen van je report, ik heb binnenkort LSD op de planning staan en muziek doet altijd - ook nuchter - al heel veel voor mij. Dit lijkt me een fantastische ervaring!

PsyTekz

DF-koning
Tripreporter

Ik heb nog geen orgasme mogen ervaren op LSD. Van veel mensen wel gehoord dat intiem zijn en orgasme samensmelten is. Ik zie het voor mij als de beste intieme ervaring die komt als een bom waarbij het heelal voor je open gaat en letterlijk sterretjes ziet.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Met LSD waren orgasmes tijdens de seks uitgesteld, maar niet overdreven bijna onmogelijk om te hebben zoals op stims. Eigenlijk just right! Meer stamina/energie en dus langer bezig zijn, maar het ook "af" kunnen maken. :wink:

Maar ik ben verre van een expert. Heb nog niet vaak seks gehad op LSD.

Bij mij zoals ik beschreef eerder. Op LSD op seks met een ander maar 1x en meermaals alleen. Maar het wisselt.
Gelukkig niet zoals bij stims! Al kon ik met niet teveel GOEDE ZUIVERE speed op wel goed klaarkomen. Duurde misschien iets lamger maar ging vaak behoorlijk goed.. 😁
Maar al tijden geen speed op want er is hier alleen bagger en bunk zooi te krijgen. Dan werkt NIKS meer goed 😂😂😂

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb nog geen orgasme mogen ervaren op LSD. Van veel mensen wel gehoord dat intiem zijn en orgasme samensmelten is. Ik zie het voor mij als de beste intieme ervaring die komt als een bom waarbij het heelal voor je open gaat en letterlijk sterretjes ziet.
Een echt orgasme is ook niet nodig om seks goed te noemen. Ik bedoel, zonder orgasme hoeft seks niet minder goed of fijn te zijn.
Alleen als je zoals ik toen een one night stand had en geen “liefdes” band hebt of verliefd bent, is dat sensuele minder en de drang om wel een orgasme te krijgen groter denk ik. Lust overheerst dan.

Sterretjes zien na een orgasme wel een paar x meegemaakt maar dat kwam gewoon omdat er te weinig bloed naar mijn kop ging omdat de bloeddruk daalde. (Althans het voelde alsof ik mega lage bloeddruk had). Zo heftig dat je bijna out gaat. Daarna ben je (ik) wel echt afgepeigerd en is een ruime pauze even nodig. 😜

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Bij mij zoals ik beschreef eerder. Op LSD op seks met een ander maar 1x en meermaals alleen. Maar het wisselt.
Gelukkig niet zoals bij stims! Al kon ik met niet teveel GOEDE ZUIVERE speed op wel goed klaarkomen. Duurde misschien iets lamger maar ging vaak behoorlijk goed.. 😁
Maar al tijden geen speed op want er is hier alleen bagger en bunk zooi te krijgen. Dan werkt NIKS meer goed 😂😂😂
Heb zelf redelijke en heel goede speed gehad en beide zorgden voor stimdick, waardoor het überhaupt moeilijk was om hem te vinden. En daarnaast ben ik blijkbaar wat vreemd, want ik werd niet horny van speed. Ik had alleen maar interesse in praten...

Dus dan "moest" er wat GHB bij, dan kon het wel. En met ghb was klaarkomen ook moeilijker, maar dat was minstens deels mentaal, want later kon ik dat idee dat het niet lukte loslaten en toen kon ik gewoon klaarkomen op GHB. Wel moeilijker dan normaal, maar dat zie ik niet als een probleem.

Ik gebruik beide niet meer. Zou niet weten hoe ik eraan moet komen (absoluut geen request) en heb er ook geen interesse meer in. GHB was lekker, maar zat mentaal eerder niet goed in mijn vel en nu wel, dus nu geen behoefte meer aan. Zelfde met speed, alleen was er bij mij op speed ook nog eens een verschrikkelijke mentale kater. Het initiële effect van super gefocused en fijn kunnen praten was wel heerlijk. Maar ook daar: dat was vergeleken met mijn nuchtere mentale staat die op dat moment niet best was.

Dus wat betreft seks-drugs ben ik nog weleens geïnteresseerd om het weer eens te doen op LSD. En misschien toch ooit nog eens GHB, want dat kan me een partij geil maken... Maar zou het ook niet erg vinden als ik het nooit meer zou doen. LSD interesseert me meer, ook met de focus op dat sensuele en liefdevolle!

buddha31

In memoriam - 24 januari 2023
Heb zelf redelijke en heel goede speed gehad en beide zorgden voor stimdick, waardoor het überhaupt moeilijk was om hem te vinden. En daarnaast ben ik blijkbaar wat vreemd, want ik werd niet horny van speed. Ik had alleen maar interesse in praten...

Dus dan "moest" er wat GHB bij, dan kon het wel. En met ghb was klaarkomen ook moeilijker, maar dat was minstens deels mentaal, want later kon ik dat idee dat het niet lukte loslaten en toen kon ik gewoon klaarkomen op GHB. Wel moeilijker dan normaal, maar dat zie ik niet als een probleem.

Ik gebruik beide niet meer. Zou niet weten hoe ik eraan moet komen (absoluut geen request) en heb er ook geen interesse meer in. GHB was lekker, maar zat mentaal eerder niet goed in mijn vel en nu wel, dus nu geen behoefte meer aan. Zelfde met speed, alleen was er bij mij op speed ook nog eens een verschrikkelijke mentale kater. Het initiële effect van super gefocused en fijn kunnen praten was wel heerlijk. Maar ook daar: dat was vergeleken met mijn nuchtere mentale staat die op dat moment niet best was.

Dus wat betreft seks-drugs ben ik nog weleens geïnteresseerd om het weer eens te doen op LSD. En misschien toch ooit nog eens GHB, want dat kan me een partij geil maken... Maar zou het ook niet erg vinden als ik het nooit meer zou doen. LSD interesseert me meer, ook met de focus op dat sensuele en liefdevolle!
Edit; eind middag zal ik voor de leesbaarheid, deze posting bundelen in 2 korte alinea's

Ik had dezelfde ervaring. Misschien heb je hier wat aan;

9 vd 10 mannen krijgen een stimdick. Die 10e persoon is of een groot/dagelijks gebruiker (en iddd ook vaak in combinatie met middelen die je stimdick theoretisch kunnen verbeteren zoals G, of de dosissen en pauzes worden afgestemd aan de momenten dat een erectie gewenst is.

Maar de simpelste, relatief vrij sage oplossing is een erectiepil: ken genoeg mannen waaronder ik zelf. Dat slechts 1 (bij nuchter) of mAx 5 keer mij genoeg zelfvertrouwen had om de angst voor de angst(geen erectie/ bevredigen) finaal te doorbreken.

Zo n pil geeft ook geen urenlang onafgebroken resultaat.
Maar met kamagra was het snel een reacties daar. Door Kamagra kon ik mijzelf aanleren en ontdekken welke setting, uitzicht, .mentale/fysieke dingen mij prikkelde. Nu gebruik ik de helft vd keren geen erectiepil. Omdat het niet nodig is (weet welke mensen en setting ik bij terechtkomt. Of omdat ik geen druk ervaar.

Als gastheer (heb partner maar zoals ze 't noemen jn die scene een 'swingel) is penetratie eerder niet dan wel de norm vanuit mij.

Heb hem wel altijd mee. Hoe erg .personen hun best doen en ervaring hebben. Als het (oa) nieuwe mensen zijn. Ga ik op alles letten (is ook m'n rol) mannen mogen in principe geen initiatief nemen (wel.flirten en vormen van contact, maar niet een vrouw heg bed in te krijgen wat verbaal een veel voorkomende misser is)

Anyway...er is een kans dat er meer gebeurt. Wil niet met stimdick doemscenario's rondlopen. Begrijp door ervaring nu ook als ik 30 min met een vrouw bezig ben. Maat ze blijft een superslap iets voelen;
A kan voor haaf persoonlijk voelen
B Word iongemakkelijk als je beiden bjet kan stoppen na een hoogtepunt, omdat er alleen een dienstweigering dieptepunt was
C seks is daar echt geen must voor.maat met stim(hele goede scherpe gesprekken zoals hij schreef @Mindles geeft bevestiging dat ik verbaal prima in de groep lig, dat ik gelukkig steeds meer luister ipv wachten tot ik mag. Dat t klikt met zowel mannen als vrouwen.. met een stim verdwijnt mijn autistische communicatie en typering. Fijn te weten dat ik niet als een gek rondloop om iedereen mijn stim liefde te verklaren. En voorals.als.ik.met max 2 personen ben. De enorme hemelse rust, focus en de hunkering om met de ander te connecten.

Over Viagra rond/tijdens sex maar ook met uit de douche stappen, ff opstaan om wat te oakkken: ik voel mij dan enorm.mannelijk. niet als een Johnny Bravo, maar compleet mijzelf.met een mannelijk gevoel/gedachten/uitingen is dus geen rol. .maar iets wat ik vanzelf ben, zolang emoties en teveel prikkels het verstoren

Maarwel fijn dat ik dat stemmetje *straks zien ze je stimdick,, of juist niet met het blote oog.. *met stimdick ga je net zoveel lullen als adhd'er om je stimdick te compenseren.

Daarover; stims.en g, net zoals.mdma en tripmiddelen: setting is allles!
alleen ga ik weleens met een stim uren mediteren en mijn bestek en kruidenlaatjes in alle rust maar super gefocusd met een missie helemaal 'perfect' opnieuw indelen (tip; je vrouw wordt gek.. jij gaat zeiken over je gevoelens over haar reactie... en dan gaat je energie zich op het issue focussen, vastberade je vrouw te laten inzien hoeve ongelijk ze heeft.

Spoiler even later: No happy wife, no happy stimlijf.
Je Viagra erectie;- min4 tot het wel loont om te voorschijn te komen.

Soms wordt.deze combi als no go neergezet. Het zou risicovol zijn en 1 middel is beter dan twee. Het overtuigd mij niet. Een.benzo tijdens einde van een trip, pil of stim geeft echt geen enrom risico..volgens mij helpt het jou lichaam zelfs met herstel.

En inderdaad. Neem geen.speed en een handjevol Viagra tijdens de piek, om daarna in 35 gr uren rondjes te lopen rennen. (Ooit gebeurt tijdens een after met swingpotentie. Was een jonge man met mega ADHD. Kon seksueel zijn ei niet kwijt (ivm afspraken)

Dit was pas zijn 2e keer drugs. Eerst alleen LSD, NU zijn 1e stims, met 6 vrienden, veel lol, goede muziek, spacelampjea, 6 matrassen in midden van ieen woonkamer van min 120 m2
Anyway, energie+ prikkelende setting en een stimdick die naar binnen.was gekeerd.

Dus bij 2e.rondje (g en s/p) Viagra erin en 'Toestemming' soft.swap.. ten 1e was die zo euforisch en zelfverzekerdheid. Dat hij bleef paraderen met zijn erectiesl, voor de spiegel en bij de matrassen.

Onbeschreven swingersregel:.zet je eigen genot/ego nooit boven de rest, verwacht niet dat de dames in de rij voor je staan. Formaat/pik is wel het laatste wat ze aantrekt, weet dus bescheiden. Stond als gastheer op het punt hem op te geven, mijn laatste voorstel/kans was hem aan te werk te zetten. Handdoekjes/kleding/lakens/eten en drinken vervangen, en de trap schoonmaken🤭
Het begon met snelwandelen de was oppakken, tandje hoger door naar wasmachine te springen. Het eindigde met 2o minuten lang huppelend, dansend en de rest v/d rondjes te sprinten.

Afloop; stimverbod en downer.erbjj
Zat eindelijk bij ons. Sloeg zijn "ik hou zoveel van jullie! En zijn 'unieke' conclusie en Waarom hij de enige is die dit beseft; iedereen aan de dope als enige kans op wereldvrede-...

Ondertussen greep vriendin haar kans. Zijn enkel en polsen breeduit vastgemaakt, blinddoek om en snel een gag in zijn.mond, 🤣oen die weer opengingoor het zoveelste "Jullie zijn zo.lief. we gaan voor altijd contact houden. Weet je : Ik HOU (💊) zo veel van jullie, schatjes van me? (Was de 1e ontmoetinrgLvast en een mond en blinddoek😅

Aaaahhh..wat een verademing. Anyway...ik ben echt compleet afgedwaald en uitgeweden, sorry daarvooor😳

Laatst bewerkt:

buddha31

In memoriam - 24 januari 2023
Wow, sorry voor de enorm lange posting.
.ben in een herstellende periode, dus overzicht (bondig en gestructureerd verwoorden)
Spel en leestekensfouten valt nog teveel tzie ik terwijl ik het scan (lezend)

Ga morgen even postjng verbeteren! Sorry ervoor

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het is alweer een poosje terug maar ik vond het gaaf en mooi genoeg om alsnog te delen met jullie!

😍😍😍😍😍
Voor mij is het nou 3 jaar terug, maar toen had ik LSD genomen op een festival en toen zag ik allerlei geluidsgolven uit de speakers komen. Ik ben toen rondjes gaan lopen om te zien of die trillende lijnen overeenkwamen met veranderingen in geluid. En dat leek zo te zijn!

Achteraf zag ik ook nog een 3D-ontwerp van de geluidsniveaus en dat zag er ongeveer precies uit zoals ik het ervaren heb.

Was wel heel vet en een mindfuck maar ik geloof toch dat de kans groter is dat ik het achteraf heb gehallucineerd.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Voor mij is het nou 3 jaar terug, maar toen had ik LSD genomen op een festival en toen zag ik allerlei geluidsgolven uit de speakers komen. Ik ben toen rondjes gaan lopen om te zien of die trillende lijnen overeenkwamen met veranderingen in geluid. En dat leek zo te zijn!

Achteraf zag ik ook nog een 3D-ontwerp van de geluidsniveaus en dat zag er ongeveer precies uit zoals ik het ervaren heb.

Was wel heel vet en een mindfuck maar ik geloof toch dat de kans groter is dat ik het achteraf heb gehallucineerd.

Ik ging een keer gitaarspelen op LSD. Bij elke pluk van de snaar zag ik letterlijk de lucht om de trillende snaar mee trillen/golven. Het was zo'n direct effect van de snaar op de lucht en elke keer werkte het, dat ik geen twijfel heb over dat dit zeker meer was dan dingen "hallucineren".

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Helemaal over de beginpost heengelezen...

Leuk hè! LSD! En hoe je licht/kleuren en muziek erop ervaart! :hearteyes:

Sowieso zie ik met trippen, op welk middel dan ook, veel paars en blauw/turquoise of soms ook groen/gifgroen. Zegt dat nog iets?

Ik denk niet dat het per se betekenis heeft (los van wat je er zelf aan geeft), maar ik zie ook veel blauw, paars en groen op LSD (en derivaten daarvan). En dan inderdaad ook gifgroen. De kleuren van de visuals zijn meer "neon" achtig. Ze steken wat af bij de omgeving. Wat kunstmatig in vergelijking met de natuurlijke kleuren die ik zie op tryptamines als psilocybine en DMT.

En ik hoor en lees dit vaak ook van anderen, dat ze hetzelfde ervaren.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Helemaal over de beginpost heengelezen...

Leuk hè! LSD! En hoe je licht/kleuren en muziek erop ervaart! :hearteyes:

Ik denk niet dat het per se betekenis heeft (los van wat je er zelf aan geeft), maar ik zie ook veel blauw, paars en groen op LSD (en derivaten daarvan). En dan inderdaad ook gifgroen. De kleuren van de visuals zijn meer "neon" achtig. Ze steken wat af bij de omgeving. Wat kunstmatig in vergelijking met de natuurlijke kleuren die ik zie op tryptamines als psilocybine en DMT.

En ik hoor en lees dit vaak ook van anderen, dat ze hetzelfde ervaren.
Dat neon achtige had ik juist vooral bij 2C-B. Ook wel bij LSD maar minder fel.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Maar kun je het dan wel herinneren?

Sorry :sweatsmile:

Ik zou het niet weten... Het had nooit dat effect op me. Gek genoeg MDMA wel, al was dat misschien nog mild hoor, vergeleken met wat mensen bedoelen met keiharde seks op speed.

Bij mij werkt speed zelfs tegenovergesteld: ik word daar echt volkomen aseksueel van. Van MDMA niet, (alleen werkt het dan gewoon fysiek wat minder lekker en vind ik knuffelen net zo prima), dus herkenbaar.

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ja, mooie muziek en LSD, dat is ronduit liefde. LSD is daar zó goed in.

Ik kom hier later even op terug, heb enkele jaren geleden op een flink hoge dosis LSD mid-piek ook een keer een full-blown synesthetische ervaring gehad met muziek die ik nooit meer zal vergeten. Nu heb ik al een vorm van synesthesie van mezelf (gewoon nuchter, altijd gehad, mee geboren), ik zie/ervaar standaard in mijn hoofd vaste kleuren bij cijfers, letters, weekdagen enzo - dat is overigens de minst spectaculaire en meest voorkomende vorm van synesthesie - maar dat met die muziek op LSD was nieuw voor me. Ik was echt... sprakeloos toen, tranen over m'n wangen zo aangedaan was ik, in a positive way. Maar veel nakijkwerk vandaag en traag als een slak met typen i.v.m. nieuw toetsenbord waardoor mijn hersens de hele tijd denken dat toetsen op andere plekken zitten dan ze nu zitten, en ik ieder woord moet corrigeren. Dusss wordt vervolgd!

Maar fijne muziek en LSD, oh yes, dat is geluk. Je hoort (of ziet, of voelt) het stuk PRECIES zoals de makers het bedoeld hebben, de boodschap die ze wilden overbrengen, de sfeer, de rauwe emotie erachter, and beyond. Hoe fucking vet is het überhaupt dat we muziek maken? Hoe cool is deze eigenschap van ons als menselijke soort? Wat zou de wereld zijn zonder muziek? (Saaaai.) En dat máken wij gewoon, om onszelf en anderen ermee te vermaken, ontroeren, of in ieder geval te raken, dat is toch awesome? Op LSD besef je je dat dus nog eens extra goed.
Zo cool geschreven! Heb het even opgeslagen in m'n notities 😍

Bovenaan