Muziekinstrumenten en drugs

Discussie in 'Muziek en uitgaan' gestart door BasvanHoven, 7 okt 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. BasvanHoven

BasvanHoven Belezen gebruiker

Hallo allemaal,

Ik was erg benieuwd wat jullie zo allemaal voor instrumenten bespelen? Muziek en drugs kan een positief resultaat hebben. Mij lijkt het bijvoorbeeld geweldig om piano te spelen onder invloed van MDMA. Soms luister ik muziek als ik flink strak sta, en dan is het soms net alsof de muziek een deel van mij wordt. Een intens gelukkig gevoel is dat. En stel je nu voor dat je de muziek zelf maakt. Hoe kan dit anders dan positief uitpakken?

Voor de psychonauten onder ons met de nodige tripervaring, misschien is een instrument spelen terwijl alle gitaarsnaren als felle regenbogen om je handen krullen wel een super ervaring? Stimulerende creatief makende middelen, zoals bijvoorbeeld speed of een joint, hoe gaan die samen met muziek instrumenten?

Voor mij is piano spelen een uitlaatklep en ik kan me voorstellen dat drugs deze ervaring kan verrijken. (Hoewel het me bijvoorbeeld niet heel tactisch lijkt als je salvia gaat roken voor je aan de haal gaat met je basgitaar maar je snapt wat ik bedoel.)

Laden...

Deel Deze Pagina