My Story GHB it almost killed me

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

m4gic26

Newbie
Hey Mensen

Wil eerst alvast sorry zeggen voor mijn nederlands schrift is niet zo goed :)
maar denk dat ik wel een verhaal heb wat verteld moet worden
ik denk dat ik een hoop mensen er mee kan helpen

Ik ben een jonge gozer van in de 20 uit omgeving den haag
2,5 jaar zwaar verslaafd geweest aan GHB / GBL
op mijn piek gebruikte ik 11 ML pure GBL elke 2 uur
nee das geen typ fout bij mijn laatste afkick hadden ze me terug gezet op GHB
en nam ik 22 ML GHB elke 2 uur maar voor ik daar ben zal ik de rest van mijn verhaal vertellen

ik gebruikte vanaf me 12 al drugs begon me blowen eerst soms met vrienden
toen ik 14 gewoon elke dag toen ik eenmaal zo ver was ging het snel
op mijn 15 nam ik voor het eerst coke later op mijn 16 me eerste xtc pil
vanaf mijn 16 ging ik altijd stappen met vrienden elke weekend aan
de pillen speed en coke dat heb ik door gezet tot me 21 ongeveer
daarna ging ik niet veel meer uit dus ik stopte met xtc
en gebruikte ik eigenlijk alleen nog speed achter de computer
paar gram in een weekend
en toen kwam er een maat van me aan hij zegt kijk ghb moet je
ook is probeeren zo is het begonnen zal jullie er geen onwijs saai verhaal van ophangen
maar het ging van kwaat tot erger toen kwam er een dag kon ik het niet meer regelen
ik zat op me kamer (woonde nog thuis) en ik voelde het aan komen iedreen kent het wel ik wert niet goed
ik ben naar beneden gelopen en zei tegen me ouders ik ben GHB verslaafd ik heb nu hulp nodig
dit was 2 weken voor kerst we zijn naar de eerste hulp gereden daar hebbe me ze 6 uur laten wachten ik hoorde allemaal
dingen die er niet waren en ik rende met vuilnis bakken over de eerste hulp maar in dat ziekenhuis konde
ze er niks aan doen en ben ik in de ambulance plat gespoten en onder politie begeleiding naar
ander ziekenhuis gebracht op intensive care vast gebonden op bed in sort coma gehouden met lorazepam
met een slang in me keel om te ademen die ik er ook nog keer had uitgestrokken helemaal onder
het bloed zat ik me ouders hadden dit allemaal gezien die mensen zein er kapot aan gegaan
na 2 weken was ik zo gezegt afgekickt maar ik had zoon drang in me lichaam naar ghb
eigenlijk nog dat ik me heb laten ophalen door een maat met een fles ghb ik was 2 min
ziekenhuis uit en zat alweer aan de fles dat kan ik natuurlijk niet lang verborgen houden
en ik was weer verslaafd nog ergers als er voor toen met paas weekend heeft me vader me
af laten kicken thuis de docter had lorazepam voor geschreven op bed met me vader een week lang gelegen
ik weet daar zelf niks meer van door de lorazepam toen daarna ben ik 4 dagen clean gebleven en zat ik weer aan
de fles ik had een nieuwe dealer gevonden een computer winkel ja je geloof het niet maar die verkoopt gewoon GBL
nu maakte ik er niet eens meer ghb van gewoon aan de pure gbl ik begon met 5 ml (een cola dop) GBL per keer
maar ik ging nog sneller omhoog als ooit er voren met me dosering 6 ml bam 7ml bam 8 ml ik wis dat ik me zelf
aan het dood maken was kan het niet anders zeggen ik hield zoveel vocht vast kon me schoenen niet eens meer aan
toen ben ik hulp gaan zoeken bij de berijder in den haag daar was de wachtlijst zo lang dat mijn ouder vreeste dat
ik dat niet zo redden hun raden mijn moeder aan om mij de ghb te geven zodat ik niet nog meer omhoog kon gaan
dus mijn moeder doserde mijn ghb als moeder ga je daar denk ik kapot aan je eigen zoon ghb geven
maar ik wou niet meer cold turky afkicken dat werkt niet dus ik ben gaan zoeken naar afkicken met ghb op
internet aan zoeken naar een ander toen vond ik solutions in voorthuizen ben ik heen gegaan op donderdag
ik kon als ik wou vrijdag al terecht wat geweldig maar ik besloot ma pas na het weekend op te laten nemen
ik kwam daar binnen op 11 ML pure GBL het hoogste wat zo ooit hadden gezien ze gingen me overzetten
op ghb dat was ze zwaar ze begonne met 8 ml ghb ik kreeg gelijk afkick uit eindelijk kwamen we op 22 ml
ghb uit ik heb een detox van ongeveer een maand achter de rug gehad toen stond ik op 0 ik kwam
18-8-2011 uit de kleiniek ik ben nu nog steeds clean zonder problemen de eerste maanden weer thuis
was zwaar maar ik heb me draai weer gevonden

wat ik met dit verhaal wil bereiken mensen die hier kijken op dit forum naar dozes hoeveel ze moeten
nemen denk 2x na het kan ook jouw gebeuren ik was na 2 weken verslaafd (lichamelijk) het kan ook
jouw gebeuren ik ben door een hel gegaan ik heb me FAM ZO VEEL PIJN GEDAAN
het is het allemaal niet waard

en is ik van dit me leven kan oppakken kunne jullie het ook :wink:

greets
m4gic26

someone

Belezen gebruiker
Hoi m4gic26,
Ik vraag me af of je na je afkick nog medicatie gebruikt? Veel mensen hebben last van depressies en angsten na hun afkick van een 24/7 ghb/gbl-verslaving. Heb/had jij hier ook last van en hoe voel jij je nu?

m4gic26

Newbie
someone zei:
Hoi m4gic26,
Ik vraag me af of je na je afkick nog medicatie gebruikt? Veel mensen hebben last van depressies en angsten na hun afkick van een 24/7 ghb/gbl-verslaving. Heb/had jij hier ook last van en hoe voel jij je nu?

ja zeker ik gebruik barclofen 180 mg perdag (das meer om er vanaf te blijven )

ben niet depresief ofzo

styn

Experimenterende gebruiker
mij hadden ze in gasthuisberg traxene voorgeschreven ( ge voelt heel weinig van u afkick)
en na 7dagen trug vrij rond, en seroquel voorgeschreven, ik snap het niet echt goed want
ik ben al depressief ( door vloei was da weg :) ) en dan nog seroquel waarvan je niet meer kan nadenken,agressiever voelt,en slaperig niet echt de juiste oplossing ben na 2maand hervallen en 3weken wachten op geld omdat u ouders bankkaart hebben. kwou niets anders dan films zien en slapen en scheef worde van alles dat mij slaperig maakt, toen trug begonnen omdat ik niet meer wou leven als kamerplant en altijd ruzie met ouders, hallicuneren van seroquel , praten tege de kapstok ik was aan het slapen,en ik word wakker en begin rare dinge te zien en te flashen, bang niet normaal ,
eerst trug voorzichtig begonnen met 30druppeltjes gbl ( had geen flugelflesje :( )
enjah na half uurtje had ik superveel zin om nog een te nemen, en nog een, en kvoelde afkick trug, ( walle onder mijn oge enz,1 flugeltje en dat is verdwenen xp , kweetni of verslaafd zijn aan gbl-ghb slecht of goed is,

het heeft heel negatieve werking je moet het altijd bij hebben en genoeg,
als vrienden vragen om te blijven slapen kan je maar blijven tot je voorlaatste dosis
+ dat allemaal stiekem doen ? het lukt maar op werk is het heel moeilijk
------
het positieve is dat je vriendelijk bent, wereld ziet er mooi uit, je helpt mensen, praat veel meer met vreemden, ( kassierster in de winkel bevoorbeeld) dusjah en ik ben veel actiever
nu heb ik een soort angst voor de buitewereld, ikmoet werk zoeken maar ik schaam mij beetje om mijn cv, bijna 20jaar en amper 20dage ofzo gewerkt :cry: tijd ga snel tijdens gebruiken, en afkicken ik kon veel uren tussen mijn gebruik laten als ik weinig vloei had, liever weinig gebruiken dan en zolang mogelijk uitstellen, tot je nieuwe bestelling er is ( ik heb 3 keer thuis afgekickt ( 1keer omdat ex beste vriend mij niets wou geven omdat ik er anders aan verslaafd ging, ( na 2dagen plezier in de dag enzo hooked 2 gbl dat is het probleem he )
IK MIS DE PERSOON HOE IK BEN ONDER GBL waarom kan ik zo niet nuchtig zijn vraag ik mij soms af xp

ps: speed helpt mij wel om niet meer depressief te zijn ( maar ben heel zuinig erop en tegen die verslaving ben ik volledig bestand :) elke dag slapen, anders begint de miserie

m4gic26

Newbie
styn zei:
mij hadden ze in gasthuisberg traxene voorgeschreven ( ge voelt heel weinig van u afkick)
en na 7dagen trug vrij rond, en seroquel voorgeschreven, ik snap het niet echt goed want
ik ben al depressief ( door vloei was da weg :) ) en dan nog seroquel waarvan je niet meer kan nadenken,agressiever voelt,en slaperig niet echt de juiste oplossing ben na 2maand hervallen en 3weken wachten op geld omdat u ouders bankkaart hebben. kwou niets anders dan films zien en slapen en scheef worde van alles dat mij slaperig maakt, toen trug begonnen omdat ik niet meer wou leven als kamerplant en altijd ruzie met ouders, hallicuneren van seroquel , praten tege de kapstok ik was aan het slapen,en ik word wakker en begin rare dinge te zien en te flashen, bang niet normaal ,
eerst trug voorzichtig begonnen met 30druppeltjes gbl ( had geen flugelflesje :( )
enjah na half uurtje had ik superveel zin om nog een te nemen, en nog een, en kvoelde afkick trug, ( walle onder mijn oge enz,1 flugeltje en dat is verdwenen xp , kweetni of verslaafd zijn aan gbl-ghb slecht of goed is,

het heeft heel negatieve werking je moet het altijd bij hebben en genoeg,
als vrienden vragen om te blijven slapen kan je maar blijven tot je voorlaatste dosis
+ dat allemaal stiekem doen ? het lukt maar op werk is het heel moeilijk
------
het positieve is dat je vriendelijk bent, wereld ziet er mooi uit, je helpt mensen, praat veel meer met vreemden, ( kassierster in de winkel bevoorbeeld) dusjah en ik ben veel actiever
nu heb ik een soort angst voor de buitewereld, ikmoet werk zoeken maar ik schaam mij beetje om mijn cv, bijna 20jaar en amper 20dage ofzo gewerkt :cry: tijd ga snel tijdens gebruiken, en afkicken ik kon veel uren tussen mijn gebruik laten als ik weinig vloei had, liever weinig gebruiken dan en zolang mogelijk uitstellen, tot je nieuwe bestelling er is ( ik heb 3 keer thuis afgekickt ( 1keer omdat ex beste vriend mij niets wou geven omdat ik er anders aan verslaafd ging, ( na 2dagen plezier in de dag enzo hooked 2 gbl dat is het probleem he )
IK MIS DE PERSOON HOE IK BEN ONDER GBL waarom kan ik zo niet nuchtig zijn vraag ik mij soms af xp

ps: speed helpt mij wel om niet meer depressief te zijn ( maar ben heel zuinig erop en tegen die verslaving ben ik volledig bestand :) elke dag slapen, anders begint de miserie

ik zelf slik Baclofen 10 mg

zo als je weet is ghb (gamma-hydroxybutaanzuur)
Baclofen is (Gamma-aminoboterzuur)

Baclofen (Gamma-aminoboterzuur) is chemisch verwant aan GHB (gamma-hydroxyboterzuur)
en wordt voorgeschreven. In een dosis van 40–180 mg per dag

ik zelf slik 180mg per dag je voelt je er niet space van net als met ghb
maar je lichaam is rustig geen stress gevoel in je buik je zit gewoon lekker in je vel
en ik heb totaal geen last van de dingen die je noemde op mijn tread
op het forum als je er meer van wil weten laat maar weten
maar ik voel me top en heb zin in elke dag

greets

styn

Experimenterende gebruiker
ik ga da is voorstellen :) kende het al baclofen
kweet ni hoe dak da moet zeggen tege mijn dokter,
zij heeft mij 3 keer geholpen me af te kicken,
eerste keer was hard,ik kon stoppe maar s'avonds had ik het zoizo nodig ( of als ik kwaad word) direkt dopje of ik ga doorflashe en echt kwaad worde xp ( bij 2 flugeldopjes=2ml ---
werd het echt erg,
dopje nemen en 1uur later superveel zin,minder prate enzo.
1uur en half : je denkt na hoe je een dopje kan nemen ( het moeilijkste -
soms met water van de kraan,
toen ik werkte 2verschillende colaflesjes 50cl, wete welke fles :d 4-5 dopjes gbl xp en rap wissele als ze efkes nie keken :) beetje inbeelden 1-4 telkens max leegdrinken :tongueout:
en weer superveel energie i love it (l)

seg ma maateke ik heb een vraagske
ik heb eergisteren heel harde drang gekregen naar flugel.
altijd alleen maar gbl gebruikt, ik maakte wel supergoeie vloei xp en dat zou ik dan ng
een keertje doen.1dagje later om 9 tot 12 uur smiddags max bij mij :)

ik gebruikte alleen gbl heel zelden ghb ( veel te zout bah en ik voel de rush er nie echt van )
( kalium vond ik ni )

zou ik da kunne ? 2keer per week, 1-2 doseringen max . ghb alleen
ben nu al 5maand ofzo nuchter en JAH kweni ik wil nog is gebruiken maar zo was het bij de 2de keer misgegaan. een dopje tijdens filmpje smorgens, muziek opzette een liedje waar ge mee kunt zingen en goe is :d de rush die je dan krijgt xp rillingen een golfj :tongueout:

kweetni ik vind eigenlijk al da afkickgedoe dikke gezeik kijk e 3 pogingen , en ervoor jah 1.5 jaar gbl :hearteyes: beste tijd , maar je hebt ook nadelen had home party gegeven voor 3 weken xp nieuwe mense enzo ook drugsvolk je bent moe op het laatste e xp en dan sliep ik gewoon is 2dagen- soms is wakker zijn enzo. ma toen, feestje was over al mijn geld erdoor dat ik verdiende iedereen wou da ook is proeve :tongueout: ik als brave jongen vertelt tegen iedereen die da wou hoeveel ze moeste innemen, en als je je goed voelt NI bijnemen u tijd afwachte.
ik wil geen dode op mijn gewete. maar een anoniem iemand had toen 7gbl dopjes genomen :openmouth: ( op heel korte tijd 1uurtje max ) iedereen had keiveel bang. ik ni ik weet wa ik moet doen :)
nie de hele tijd wakkerschudde als die ineens effe haar bewustzijn verliest, ge maakt het allemaal veel erger omdat je eigenlijk een persoon uit coma wekt xp

ik ben een superslechte dealer da is al absoluut bewezen xp toch onder vloei
eerste 2maand was da chill, 2persone wouden da verkope, 1flugel flesje gbl voor 15euro xp een hadde ze verkocht voor 25euro, ik geloofde da eerst ni xp ma echt zot wa mense daar voor durve geven enzo. ma daarna. in het groot jah da suckt zoizo e ik deed da toen alleen maar voor vriende e . ik heb dn gbl verkocht enz ( had ng geen ghb gemaakt) enjah een vriend die kocht alty in groot ma hy vroeg aan mij kunt ge da make :tongueout: ik al superveel geleze enz, superreceptje heb ik :tongueout: ik vertrouw men vloei 100% ph ge moogt het teste :d komt altijd mooi tusse de 7.5ph maarjah
ik mis het gewoon.
maar iedereen is anders onder ghb-gbl
soms heel druk en praterig ( lijkt op superharde adhd xp )had da mijn pa ook is wijsgemaakt.

ik kon mij perfect normaal gedragen :) niemand zag da da ik vloei deed ( een keertje wel xp op een koffietafel in de wc. ik haat kleine kraantjes me weinig plaats. superveel volk dus je moet dus heel rap zijn :tongueout: ( gbl+water)

lings het flugelflesje.
rechts het dopje, en dan moet ge uwe kop in diene poembak probere te krijgen xp
ik wil het in mijn mond doen, wa gebeurt er da flesje had ik perongeluk in men oog gekiepert
BRANDENNNN gbl in de mond en in u linkeroog op een koffietafel van een begravenis(familie).
ik werd gek, water eerst in mijn ogen rap 1slok drinke trug water in u oog , ik effe in de wc gewacht deurtje opslot xp kevin gebelt hij zegt veel water, ik doe niks anders dan af en toe na die kraan lope xp en in men oog doen ( kwou da niemand my zag ik moest nadenke xp )
ik had een smoes verzonnen da ik gwn water in mijn gezicht wou doen en men vinger in mijn oog was gekomen. mijn zus ging naar huis ik was buiten ik zo ja zalig , naar mijn huis gerede oogarts gebelt en jah ik moest 2uur wachte xp omdak da nie wou zeggen. maar in de auto heb ik da tegen mijn zus gezegt da ik flugel in mijn oog had toen. Voorzichtig da duidelijk make xp een heel preek aant geven tege mij, oke ze heeft gelijk . ik had al 4u geen dopj genome maa toen werd het teveel. keistil aan tafel denke waar ge dopj kunt neme. wachte totda de haastige gaan pisse zijn da ge genoeg tyd hebt xp kweetni man het geeft ook een soort adredaline rap flugeltj neme. ( en ne goeie maat kwam veel me zijn lief nachtjes doordoen enz was echt chill , back to my story
de ghb was dus op en gbl had hij al gedaan al veel bij mij
en zijn lief eerste keer gbl ik doseerde nie wel gekeken. 1dopje en jah de vriend zei dan soms
da ze tever aant gaan is da hij da zag. ikzag het nog nie echt en 2min later nie kunne stilzitte in de zetel trekkinge , armen op en neer xp echt grellig toen had ik ook wel bekke schrik xp nog nooit nie gezien enzo en ghb kon ze wel goe drinke xp its just gbl is better , kheb filmpj zoda ze kon zien hoe ze deed xp
:rockband; ik deelde veel vloei geef toe wa kost het? verkoop 4keer ghb 20ml en ge hebt al u geld terug

ze waren al 2maand van mijn kookkunste aant proeven maar zij kunne paar dage stoppe enzo :) en een nacht ghb was op ik had nog beetje gbl
ik deed redelijk veel dopjes maar ik weet hoe ik moet doseren via een flugelflesje :d

friends or enemy's : ik ga stoppen wie da allemaal leest krijgt een eremedaile
ik heb dit eigenlijk als kladblok gebruikt ( Weird ) :confused:
was bedoelt klein berichtje maarjah ik ben aan de praat geraakt blijve type xp
tis persies goeie speed xp 2de dag wakker en ben hier in opgegaan ( first time ) :rock:

( als je verslaafd bent lees je elke post om alles te weten anders zou deze forum er ni zijn :)

njah vriende kunde gewoonweg nooit nie vertrouwe op geldvlak
vooral als ze er altijd in slagen om toch iets te stelen ofz
of in hunne kop krijgen fuck hem , eerst komt hem elke dag
daarna ga ge zelfs is paar keer mee jogge me hem voor zijn dikke reet te late verdwijnen
en dan powertraining @my living-bedroom in the middle of my room is a fitness pro toestel
te tam voor die in een ander kamer te zette maia :confused: is wel chill . muziek goe luid :tongueout: en na de training pfoef gecrasht in de zetel met een zalig gevoel :d
maia ge ziet e , van de persoon waar ge het meeste respect zou verwachte,
hij rookte altijd mee me mij, pintjes enzo, ma elke dag enzo jah veranderd in zelf schieten valt goe mee als je u smaak heb gevonden :hearteyes: lucky strike filters and tabaco :hearteyes:

roll it , poke it,
light it and smoke it
crumble,stumble,
pass it to your flatmate,
pipe some. bong some,
use a bit of homegrown ,
suck it, bucket.
inhale to get stoned,
weed need, thai stick
ganja always does the trick
rope dope mary jane,
smoke the shit,
get insane,
bogart,eyes that smart,
rollin has become an art,
pass the j to the i
and we'll all get stoned ....

m4gic26

Newbie
styn zei:
ik ga da is voorstellen :) kende het al baclofen
kweet ni hoe dak da moet zeggen tege mijn dokter,
zij heeft mij 3 keer geholpen me af te kicken,
eerste keer was hard,ik kon stoppe maar s'avonds had ik het zoizo nodig ( of als ik kwaad word) direkt dopje of ik ga doorflashe en echt kwaad worde xp ( bij 2 flugeldopjes=2ml ---
werd het echt erg,
dopje nemen en 1uur later superveel zin,minder prate enzo.
1uur en half : je denkt na hoe je een dopje kan nemen ( het moeilijkste -
soms met water van de kraan,
toen ik werkte 2verschillende colaflesjes 50cl, wete welke fles :d 4-5 dopjes gbl xp en rap wissele als ze efkes nie keken :) beetje inbeelden 1-4 telkens max leegdrinken :tongueout:
en weer superveel energie i love it (l)

seg ma maateke ik heb een vraagske
ik heb eergisteren heel harde drang gekregen naar flugel.
altijd alleen maar gbl gebruikt, ik maakte wel supergoeie vloei xp en dat zou ik dan ng
een keertje doen.1dagje later om 9 tot 12 uur smiddags max bij mij :)

ik gebruikte alleen gbl heel zelden ghb ( veel te zout bah en ik voel de rush er nie echt van )
( kalium vond ik ni )

zou ik da kunne ? 2keer per week, 1-2 doseringen max . ghb alleen
ben nu al 5maand ofzo nuchter en JAH kweni ik wil nog is gebruiken maar zo was het bij de 2de keer misgegaan. een dopje tijdens filmpje smorgens, muziek opzette een liedje waar ge mee kunt zingen en goe is :d de rush die je dan krijgt xp rillingen een golfj :tongueout:

kweetni ik vind eigenlijk al da afkickgedoe dikke gezeik kijk e 3 pogingen , en ervoor jah 1.5 jaar gbl :hearteyes: beste tijd , maar je hebt ook nadelen had home party gegeven voor 3 weken xp nieuwe mense enzo ook drugsvolk je bent moe op het laatste e xp en dan sliep ik gewoon is 2dagen- soms is wakker zijn enzo. ma toen, feestje was over al mijn geld erdoor dat ik verdiende iedereen wou da ook is proeve :tongueout: ik als brave jongen vertelt tegen iedereen die da wou hoeveel ze moeste innemen, en als je je goed voelt NI bijnemen u tijd afwachte.
ik wil geen dode op mijn gewete. maar een anoniem iemand had toen 7gbl dopjes genomen :openmouth: ( op heel korte tijd 1uurtje max ) iedereen had keiveel bang. ik ni ik weet wa ik moet doen :)
nie de hele tijd wakkerschudde als die ineens effe haar bewustzijn verliest, ge maakt het allemaal veel erger omdat je eigenlijk een persoon uit coma wekt xp

ik ben een superslechte dealer da is al absoluut bewezen xp toch onder vloei
eerste 2maand was da chill, 2persone wouden da verkope, 1flugel flesje gbl voor 15euro xp een hadde ze verkocht voor 25euro, ik geloofde da eerst ni xp ma echt zot wa mense daar voor durve geven enzo. ma daarna. in het groot jah da suckt zoizo e ik deed da toen alleen maar voor vriende e . ik heb dn gbl verkocht enz ( had ng geen ghb gemaakt) enjah een vriend die kocht alty in groot ma hy vroeg aan mij kunt ge da make :tongueout: ik al superveel geleze enz, superreceptje heb ik :tongueout: ik vertrouw men vloei 100% ph ge moogt het teste :d komt altijd mooi tusse de 7.5ph maarjah
ik mis het gewoon.
maar iedereen is anders onder ghb-gbl
soms heel druk en praterig ( lijkt op superharde adhd xp )had da mijn pa ook is wijsgemaakt.

ik kon mij perfect normaal gedragen :) niemand zag da da ik vloei deed ( een keertje wel xp op een koffietafel in de wc. ik haat kleine kraantjes me weinig plaats. superveel volk dus je moet dus heel rap zijn :tongueout: ( gbl+water)

lings het flugelflesje.
rechts het dopje, en dan moet ge uwe kop in diene poembak probere te krijgen xp
ik wil het in mijn mond doen, wa gebeurt er da flesje had ik perongeluk in men oog gekiepert
BRANDENNNN gbl in de mond en in u linkeroog op een koffietafel van een begravenis(familie).
ik werd gek, water eerst in mijn ogen rap 1slok drinke trug water in u oog , ik effe in de wc gewacht deurtje opslot xp kevin gebelt hij zegt veel water, ik doe niks anders dan af en toe na die kraan lope xp en in men oog doen ( kwou da niemand my zag ik moest nadenke xp )
ik had een smoes verzonnen da ik gwn water in mijn gezicht wou doen en men vinger in mijn oog was gekomen. mijn zus ging naar huis ik was buiten ik zo ja zalig , naar mijn huis gerede oogarts gebelt en jah ik moest 2uur wachte xp omdak da nie wou zeggen. maar in de auto heb ik da tegen mijn zus gezegt da ik flugel in mijn oog had toen. Voorzichtig da duidelijk make xp een heel preek aant geven tege mij, oke ze heeft gelijk . ik had al 4u geen dopj genome maa toen werd het teveel. keistil aan tafel denke waar ge dopj kunt neme. wachte totda de haastige gaan pisse zijn da ge genoeg tyd hebt xp kweetni man het geeft ook een soort adredaline rap flugeltj neme. ( en ne goeie maat kwam veel me zijn lief nachtjes doordoen enz was echt chill , back to my story
de ghb was dus op en gbl had hij al gedaan al veel bij mij
en zijn lief eerste keer gbl ik doseerde nie wel gekeken. 1dopje en jah de vriend zei dan soms
da ze tever aant gaan is da hij da zag. ikzag het nog nie echt en 2min later nie kunne stilzitte in de zetel trekkinge , armen op en neer xp echt grellig toen had ik ook wel bekke schrik xp nog nooit nie gezien enzo en ghb kon ze wel goe drinke xp its just gbl is better , kheb filmpj zoda ze kon zien hoe ze deed xp
:rockband; ik deelde veel vloei geef toe wa kost het? verkoop 4keer ghb 20ml en ge hebt al u geld terug

ze waren al 2maand van mijn kookkunste aant proeven maar zij kunne paar dage stoppe enzo :) en een nacht ghb was op ik had nog beetje gbl
ik deed redelijk veel dopjes maar ik weet hoe ik moet doseren via een flugelflesje :d

friends or enemy's : ik ga stoppen wie da allemaal leest krijgt een eremedaile
ik heb dit eigenlijk als kladblok gebruikt ( Weird ) :confused:
was bedoelt klein berichtje maarjah ik ben aan de praat geraakt blijve type xp
tis persies goeie speed xp 2de dag wakker en ben hier in opgegaan ( first time ) :rock:

( als je verslaafd bent lees je elke post om alles te weten anders zou deze forum er ni zijn :)

njah vriende kunde gewoonweg nooit nie vertrouwe op geldvlak
vooral als ze er altijd in slagen om toch iets te stelen ofz
of in hunne kop krijgen fuck hem , eerst komt hem elke dag
daarna ga ge zelfs is paar keer mee jogge me hem voor zijn dikke reet te late verdwijnen
en dan powertraining @my living-bedroom in the middle of my room is a fitness pro toestel
te tam voor die in een ander kamer te zette maia :confused: is wel chill . muziek goe luid :tongueout: en na de training pfoef gecrasht in de zetel met een zalig gevoel :d
maia ge ziet e , van de persoon waar ge het meeste respect zou verwachte,
hij rookte altijd mee me mij, pintjes enzo, ma elke dag enzo jah veranderd in zelf schieten valt goe mee als je u smaak heb gevonden :hearteyes: lucky strike filters and tabaco :hearteyes:

roll it , poke it,
light it and smoke it
crumble,stumble,
pass it to your flatmate,
pipe some. bong some,
use a bit of homegrown ,
suck it, bucket.
inhale to get stoned,
weed need, thai stick
ganja always does the trick
rope dope mary jane,
smoke the shit,
get insane,
bogart,eyes that smart,
rollin has become an art,
pass the j to the i
and we'll all get stoned ....

je moet wel eerst zonder ghb kunnen voor die barclofen werkt bedoel niet dat je nog echt ghbmoet gebruiken omdat je anders afkick krijgt

someone

Belezen gebruiker
Baclofen is inderdaad een goed middel bij ghb/gbl-ontwenning, het voorkomt lange termijn ontwenningsverschijnselen, zoals depressies en angsten, en onderdrukt zuchtgevoelens (craving) ter verkoming van een terugval. Goede behandeling van Solutions!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan