1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Na één keer een tolrantie voor benzo's? Etizolam in dit geva

Discussie in 'Farmaceutische drugs' gestart door yellow2020, 15 okt 2014.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. yellow2020

yellow2020 Belezen gebruiker

Gisteren voor het eerst etizolam genomen. De laatste tijd kon ik goed omgaan met benzo's. Aan het begin pakte ik na een dosering altijd meer en meer bij wat resulteerde in een compleet zwart gat qua herinneringen. Op een gegeven moment had ik dit onder controle. Ik had me mezelf aangeleerd om dat niet meer te doen (kruisjes op je hand zetten als reminder etc. Wat na een tijdje dat doen niet meer nodig was). Nu ik gisteren etizolam heb genomen ben ik toch de mist ingegaan. Ik kan me de avond niet herinneren behalve dat ik er nog een stel pillen bij heb gepakt (sterke gebeurtenissen kan ik me vaak nog wel herinneren na benzogebruik). Zelfs 's ochtends was ik nog extreem vaag. Me moeder probeerde me wakker te maken want we rijden samen naar ons werk en ze zei dat ik niet wakker was te krijgen. Op een gegeven moment wel maar ik was echt nog te vaag, bijna dronken gewoon. Eigenlijk dwaal ik nu af.. Ik was begonnen met 2mg, daar merkte ik heel licht wat van dus meteen 6mg meer gepakt. Daarna, in de roes, dus nog iets van 10mg (een schatting). Mijn vraag is of ik vandaag of morgen (of na een paar dagen) weer wat kan merken van bijvoorbeeld 4mg? Bij pregabaline bijvoorbeeld, als ik een keer 600mg neem en daar wat van merk, merk ik niets meer van die hoeveelheid als ik die de avond daarna neem. Werkt dat ook zo bij benzo?s

Edit: Nog een keer me stash nageteld maar heb zeker zo'n 20mg erbij genomen. Maakt dat nog een verschil Fool?

2. Fool

Fool Badass junkie

Re: Na één keer een tolrantie voor benzo's? Etizolam in dit

Een benzotolerantie komt heel langzaam tot stand en is een gevolg van vaak gebruiken, eenmalige uitschieters zullen je tolerantie niet veel omhoog gooien. Vraag is wel of je bovenstaande verhaal dan nogmaals wilt riskeren. :P

3. leipebaviaan

leipebaviaan Wijs gebruiker

Wtf, die doseringen die hebt gepakt zijn echt van abnormaal hoog niveau. :confused:

4. Fool

Fool Badass junkie

Meh, niet persé abnormaal hoor. Het zijn wel flinke doseringen, maar ik hoor ze wel eens vaker voorbij komen. Lijkt me in ieder geval verstandig dat soort geintjes niet te vaak uit te halen :P

5. yellow2020

yellow2020 Belezen gebruiker

Ik heb nogal een hoge tolerantie voor benzo's. Ik denk dat etizolam gewoon een heel lichte benzo is. Daardoor pakte ik er behoorlijk wat meer bij waardoor het toch te veel was. De grens tussen een merkbaar, recreatief effect en een "overdosis" is erg klein denk ik.

6. Fool

Fool Badass junkie

Zo'n lichte benzo is Etizolam ook weer niet hoor? Daarvoor is het dosisequivalent uitgevonden...

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - één keer tolrantie
  1. Misfit
    Reacties:
    34
    Weergaven:
    1.728
  2. Albertospaghetti
    Reacties: