1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Na een nacht mdma etizolam of flunitrazolam

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Bart1981, 23 sep 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Bart1981

Bart1981 Newbie

Normaal gesproken nam ik na een nachtje M etizolam om te zorgen dat ik wat kon slapen (niet slapen staat bij mij gelijk aan veel brakker zijn de dagen erna). Echter viel het me de laatste twee keer op dat ik best wat etizolam nodig had (4-5mg) om in slaap te vallen, terwijl ik niet meer M had gebruikt dan anders.

Is het gewenning van de etizolam? Zou kunnen, maar als ik dit een keer neem omdat ik een aantal nachten slecht heb geslapen heb ik genoeg aan 0,5 - 1mg om een nacht goed te slapen. De gewenning lijkt dus wel mee te vallen.

Nu las ik wat over flunitrazolam dat dit wat krachtiger lijkt te zijn maar wel korter werkt, zou dit voor mij dan wellicht ook beter zijn na een nacht M om in slaap te vallen? Of is het verschil met zeg 4mg etizolam te verwaarlozen?

Laatst bewerkt: 23 sep 2018
  2. ALLAD52

ALLAD52 Newbie

Ja, flunitrazolam is eigenlijk beter om te slapen. Etizolam is gewoon bekender.

3. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Als je de 3 maanden regel in acht neemt dan lijkt het me onmogelijk om tolerantie op te bouwen van die 1 keer per 3 maanden een benzootje

4. Bart1981

Bart1981 Newbie

Neem wel iets vaker dan 3 maanden een benzo. Maar zeker niet wekelijks en zeker ook niet twee wekelijks.
    Eerder om de 3 weken, als ik dat al red. Soms langer. Ben sowieso een lastige slaper, dus als ik veel slechte nachten heb dan wil ik nog wel eens 1 nacht een benzo nemen voor 1 goede nacht. Rond MDMA gebruik is het 2 nachten achter elkaar en dan weer klaar.

Dank, ga ik dat maar eens proberen.

Laden...
Vergelijkbare Topics - nacht mdma etizolam
  1. Sally Tessio
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    3.175
  2. LytseTerror
    Reacties:
    3
    Weergaven: