Naar 6 maanden weer.

NexxtGen

Belezen gebruiker
Het is alweer 6 maanden geleden dat ik voor het laatst aan de pil was en in de afgelopen weken begon het allemaal een beetje te kriebelen en ik heb dan ook besloten om het over een tweetal weken weer een keer te doen.
Ik neem aan dat ik niet de enige ben die na een vergelijkbare tijd stoppen weer een keer MDMA gebruikt, dus vandaar mijn vraag: voelden jullie je een stuk beter dan de laatste keer dat je gebruikt hebt, als je in die vorige periode een stuk meer gebruikte, bijvoorbeeld 1 keer per maand?
Ik had namelijk 6 maanden geleden ongeveer 1 keer in de 2 maanden gebruikt en ik voelde er niet zo veel meer van. Ook was ik de laatste 2 keer allebei ziek geworden, 1 keer kotsen maar het blijft irritant. Dus vraag ik me af of mijn lichaam zich in dat half jaar herstelt heeft.
Verder ben ik benieuwd naar hoeveel ik dan zou moeten nemen, in mg dus. Toen ik de laatste keer gebruikte kon ik vrij veel hebben nl. beginnen met ongeveer 250 mg (2x125 in pilvorm) en over de rest van de avond ongeveer hetzelfde (iets meer mischien) dus ongeveer 650mg op een avond.
En een beetje een retorische vraag, maar is het echt zeker dat mijn serotoninevoorraad zich opgevuld heeft in die tijd, want toendertijd was het écht op. :cry:
En als laatste de toleratie: voor de mensen die ongeveer mijn situatie hebben meegemaakt, gebruikten jullie ongeveer hetzelfde als de periode toen je nog gebruikte, of deed je het rustig aan, en hoe voelden jullie je daarbij?
Een hoop gezever, maar ik ben er gewoon benieuwd dus brand maar los. :wave:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb gehoord dat je serotonine na 3 maanden onthouding van xtc alweer op peil is. Jij moet na 6 maanden dus gewoon weer helemaal goed gaan.

Dat je serotonine helemaal op was na steeds eens in de maand/2 maanden xtc gebruiken verbaast me een beetje. Hoelang heb je dat dan gedaan? Bij de meeste wordt het effect bij jou mate van gebruik op den duur wel minder, maar helemaal weg gaat het dan niet...

Play_bunny

Wijs gebruiker
ik heb een periode van ongeveer 5-6 maanden niet gebruikt (is dus ongeveer wel hetzelfde).
Ik merkte wel verschil. ik gebruik nu weer veel minder dan eerst. toen gebruikte ik op een avond 2-2,5 pil. Nu is dat 1-1,5. Ik moet wel zeggen dat ik het 1x in de 2 maanden deed destijds.
Bij mij had de tussenpozen niets met een ervaring met pillen te maken, maar evengoed... ik merkte wel verschil tussen de laatste keer dat ik het gebruikte en de eerste keer na de periode.
Ik zou gewoon rustig aan doen als ik jou was. Misschien gewoon weer net als toen je het voor het eerst deed (weet trouwens niet hoe je dat deed :wink:). Je merkt dan snel genoeg of het hetzelfde is of intenser. Je kan beter beginnen met een halve en uur /1,5 uur later nog een halve (of hele) pakken dan dat je gelijk een hele doet en het toch iets te hard gaat. Dat is dan ook weer zonde.

Je serotonine is wel weer bijgevuld. Wat TechNora al zei: dat duurt ongeveer 2-3 maanden. Je hebt 6 maanden niets gedaan, dus dat zou dan goed moeten komen. Gewoon gezond leven (zeker extra voor en na gebruik) en dan komt het wel goed.

NexxtGen

Belezen gebruiker
Ah oké dan, ik hoop zó erg dat het gewoon weer zo intens wordt als de eerste keren en als ik jullie reacties lees moet het weer goedkomen dan. :mrgreen:
Het zou gewoon wat zijn als ik heel de avond doorkom op 2 pillen! En dan gewoon heel de avond je goedvoelen! De laatste keer voelde de eerste 2 uur echt superveel love-gevoel zeg maar, maar toen crashte het opeens en als je dan ook nog moet kotsen is het helemaal minder.
Maar als ik me dan gewoon weer zoals vanouds heel de avond zo perfect ga voelen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: wordt het gewoon weer hemels!

teebo

Bewuste gebruiker
eind deze maand ga ik ook nog eens een spirituele mdma trip maken, het is ondertussen ook dik 6 maand geleden. :wave:

Bovenaan