Nachtje doorhalen op ghb

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Thomas Shelby

Badass junkie
En het is volledig uitgewerkt, wil smorgens om 8/9 gaan pitten kan ik totaal niet slapen. Ik las dat dit een veelvoorkomend probleem is? Is dit normaal bij ghb? Ben nog een beginnende ghb gebruiker ( niet vaak ).

Ik Doseer eerste keer neem ik 3ml of 3.5ml. na anderhalf uur pak ik 1.5ml en als ik 3.5ml pak dan pak ik na anderhalf uur 1.75ml ga zo maar door. Vaak moet ik wel steeds bij blijven doseren om ook een goede level te komen.

Ik heb sinds kort weer wat benzos gehaald, zou ik dat.veilig kunnen innemen na ghb als het is uitgewerkt

Thx

Spyro

Badass junkie
Begin maar goed op te letten nu. Hoe vaak gebruik je GHB?

2 uur na je laatste dosis GHB kun je veilig Diazepam nemen.

Perenijsje

Badass junkie
Ik heb geen antwoord op je vraag @MDMAZING , maar ik wil toch even mijn zorgen uiten over je. Je had die GHB gehaald om de comedown van pep op te vangen. Maar nu haal je ipv met pep, een nacht met GHB door. Je weet uit alle verhalen hier op het forum hoe verslavend het kan zijn. En je zegt nu al dat je steeds moet bij blijven doseren om op een goed level te komen. Ik hoop echt dat je een beetje op jezelf past en uitkijkt en niet dat je straks ook met een GHB-verslaving zit.

Thomas Shelby

Badass junkie
Ik heb geen antwoord op je vraag @MDMAZING , maar ik wil toch even mijn zorgen uiten over je. Je had die GHB gehaald om de comedown van pep op te vangen. Maar nu haal je ipv met pep, een nacht met GHB door. Je weet uit alle verhalen hier op het forum hoe verslavend het kan zijn. En je zegt nu al dat je steeds moet bij blijven doseren om op een goed level te komen. Ik hoop echt dat je een beetje op jezelf past en uitkijkt en niet dat je straks ook met een GHB-verslaving zit.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik als ik al zoveel doseer er nog niet echt gevoel is ( shit ghb ) en dan blijf ik bijdoseren natuurlijk volgends de regels totdat ik wel effect heb.

Me laatste ghb gebruik zeker 3/4, weken geleden . Vind het niet echt verslavend tegenover ketamine. Dat is pas verslavend.

Spyro

Badass junkie
Ik bedoelde eigenlijk dat ik als ik al zoveel doseer er nog niet echt gevoel is ( shit ghb ) en dan blijf ik bijdoseren natuurlijk volgends de regels totdat ik wel effect heb.

Me laatste ghb gebruik zeker 3/4, weken geleden . Vind het niet echt verslavend tegenover ketamine. Dat is pas verslavend.
Ik heb beide verslavingen gehad en GHB is een tikkeltje erger kan ik je vertellen. Het is goed dat je zelf nog niet inziet dat GHB niet verslavender is volgens jou. Hoop dat je dit blijft denken. Wees verstandig.

Thomas Shelby

Badass junkie
Ik heb beide verslavingen gehad en GHB is een tikkeltje erger kan ik je vertellen. Het is goed dat je zelf nog niet inziet dat GHB niet verslavender is volgens jou. Hoop dat je dit blijft denken. Wees verstandig.
5 gram keta zit er in een paar dagen doorheen. Ben er mee gestopt en gelukkig is me blaas en.alles.nog goed. Thank god.

Ghb daarentegen leuke drug, maar niet verslavend voor mij gelukkig.

Alleen her pitten na ghb is drama

Thomas Shelby

Badass junkie
Welke benzo’s heb je?
Etizolam clonazolam. Als ik 4/5 eti pak normaal dan lig ik nokkie. Zelfs als me pep nog een beetje werkt pak ik iets meer rond 8/9 eti en ben k vertrokken en volgende dag voel ik me super goed en uitgerust ( nu dus.. gisteravond flink aan de pep)

Laatst bewerkt:

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Etizolam clonazolam. Als ik 4/5 eti pak normaal dan lig ik nokkie. Zelfs als me nog een beetje werkt pak ik iets meer rond 8/9 eti en ben k vertrokken en volgende dag voel ik me super goed en uitgerust ( nu dus.. gisteravond flink aan de pep)
Vind etizolam wel beter als clonazolam hoor, had graag nog eens Flunitrazolam geprobeerd maar mn vendor heeft van de week toch clonazolam opgestuurd :(
Afijn, dit gaat totaal offtopic maar ikzelf gebruik liever etizolam als clonazolam

Thomas Shelby

Badass junkie
Dus als je een avondje GHB hebt gedaan, en het is helemaal uitgewerkt kan ik dus wel 5/6mg etizolam pakken ( tolerantie) om te kunnen pitten.
Waarom gaat slapen zo lastig of helemaal niet na ghb? of heb alleen ik dat probleem

Iffness

Experimenterende gebruiker
Nee, dat heeft iedereen.
Ik heb er, jaartje of 6 geleden over gelezen dat GHB 3 neurotransmitters beinvloedt: dopamine, gaba-b en glutamaat.
Glutamaat is een upper, die in eerste instantie volledig wordt onderdrukt door downer gaba-b.
Gaba-b wordt echter veel sneller afgebroken dan glutamaat.
Dus als er genoeg is afgebroken van die gaba-b, krijg je de speedy effecten van glutamaat.

Ik kan het artikel alleen niet meer terugvinden, dus ik kan niet doen aan bronvermelding.

R

Revolutionair

Gast
Baclofen neemt die gaba-b over dus 25mg 2 uur na je buisje en een dia en je slaapt wel als je niet zo vaak gebruikt. Het liefst Gabapentine maar denk niet dat je er aan kan komen. 2 dagen en je bent goed klaar. Weer helemaal hersteld

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Vind etizolam wel beter als clonazolam hoor, had graag nog eens Flunitrazolam geprobeerd maar mn vendor heeft van de week toch clonazolam opgestuurd :(
Afijn, dit gaat totaal offtopic maar ikzelf gebruik liever etizolam als clonazolam
Ik hoef geen antwoord, want ik mag het niet vragen, maar ik vraag me echt wel'ns af bij wat voor flutvendors sommigen van jullie bestellen als je ongevraagd gewoon andere zooi krijgt opgestuurd dan wat je besteld hebt...

R

Revolutionair

Gast
Ik hoef geen antwoord, want ik mag het niet vragen, maar ik vraag me echt wel'ns af bij wat voor flutvendors sommigen van jullie bestellen als je ongevraagd gewoon andere zooi krijgt opgestuurd dan wat je besteld hebt...

Precies ik haal ze bij de Apotheek of bestel ze bij een dealer in originele nederlandse verpakkingen.
En lees wel vaker dat die dingen niet werken...

Mickey13

Experimenterende gebruiker
Is 4,5 ml ghb een goede startdosering? En daarna elke 2 uur 3/3,5 ml? Ik blijf maar proberen uit te zoeken hoe ik dat lekkere gevoel kan krijgen waar iedereen het over heeft.... maar toch vind ik het nogsteeds lastig..😬🤓

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Is 4,5 ml ghb een goede startdosering? En daarna elke 2 uur 3/3,5 ml? Ik blijf maar proberen uit te zoeken hoe ik dat lekkere gevoel kan krijgen waar iedereen het over heeft.... maar toch vind ik het nogsteeds lastig..😬🤓
Als je het al vaker geprobeerd hebt en het lekkere gevoel nooit ervaren hebt chase het niet kap er dan gewoon mee. Zo is het bij mij af en toe ook aardig mis gegaan steeds meer meer omdat ik niks voelde en uiteindelijk snurkend wegvallen. Nooit het fijne gevoel ervaren wat iedereen zegt mezelf erbij neergelegd en gebruik het nooit meer.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan