Hallo beste mede gebruikers. Is het niet fijn te lezen hoe verschillend we reageren op stoppen (een pauze nemen

) van cannabis gebruik.
Haha, ben nu zelf ook weer een paar dagen gestopt, en ik merk aan mijzelf het volgende:
- Ben heel erg
chaotisch (nog chaotischer dan normaal.)
- Last/plezier van een praatkick. (met name bij mensen die ik graag mag, waarvan ik weet dat ze mij ook graag mogen.)
- Zeg vaak precies wat ik denk, wat er vaak op neerkomt dat iets niet goed begrepen woord/verkeerd
geinterperteerd (mijn gedachten zijn ook wel eens tegenstrijdig.) . Hierdoor maak ik vaak een heel erg 'vreemde' of in een enkge geval zelfs 'griezlige' indruk op mensen.
- Heb heel erg veel aandacht nodig. Gek genoeg krijg ik die ook altijd, aangezien ik heel gemakkelijk en zonder schaamte over mijn gevoelens kan praten. (Valt vooral goed in de smaak bij dames

)
- Heb moeite met studeren. (onder invloed neem ik bep. informatie op als een spons.) Het belangrijkste wordt ook opgeslagen in mijn lange termijngeheugen, al is het niet altijd even makkelijk de benodigde informatie op te roepen.
- Heb vrij weinig zelfreflectie, nauwelijks last van schulgevoelens, maar weet gek genoeg jusit wel heel vaak onaardig/oneerlijk gedrag goed te praten.
- Heb minder behoefte aan seks, terwijl ik er dan juist veel meer open voorsta, een meisje niet per se 'de ware' hoeft te zijn
- Heb meer behoefte aan alcohol. (wat ik dan dus ook in een iets hoge mate nuttig momenteel.
- Praat liever dan dat ik luister (Terwijl veel mensen me dus juist zo graag mogen omdat ik zo goed en aandachtig kan luisteren

)
- Ben meer bezig met doen dan denken. voorbeeld: Als ik iets moete regelen, vraag ik aan mensen in mijn omgeving hoe en soms zelfs OF zij dat voor me willen doen

)
- Ik maak liever mijzelf gelukkig dan een ander. (mensen die ik heel erg bewonder uitgezonderd.)
- Heb het liefst met zoveel mogelijk mensen contact. in plaats van alleen de mensen die ik al ken, en die mij ook goed kennen. (in hoeverre dat uberhaubt mogelijk is dan hahaha :P)
- Voel mij veel minder verantwoordelijk voor mijn eigen daden. Een heleboel lijkt nu automatisch te gaan, en ben mij veel minder bewust van wat mijn gedrag zou kunnen veroorzaken in mijn omgeving. (interesseert mij ook veel minder.)
- Vertel meer dan nodig is om iets duidelijk te maken, ben langer bezig om ergens op te reageren. (zoals nu bijv. het geval is :P)
- Heb hierover echt nog veel meer te vertellen dan je denkt.