Natte coke?

Valerie

Newbie
Hai !

Ben hier niet nieuw, lees veel mee, maar heb nu toch wel even een vraagje...

Vriendin van me had gister een grammetje gehaald, maar het was hele plakkerige sos. Ze dacht ik ga het wel even verwarmen, op een bordje boven het gas. Ging dus te hard, hele bende smelt. Toen heeft ze het maar in de keuken gezet om te drogen, maar ik kijk vanmorgen, en het is gewoon nog steeds nat? das toch niet goed?

Hoe krijg je het voor elkaar om er weer poeder van te maken?

acidboy

Badass junkie
Inderdaad, en zelfs dat is niet eens nodig, gewoon op een cd hoesje of wat dan ook, lekker goed uitsmeren en dan is het binnen notime poeder.

KiewKiew

Newbie
1)maak een mooi pakje van papier met je sos erin.
2)duuw er op (+-5/10sec)
3)doe het pakje open en steek de sos in een ander papier pakje
4)je duuwt er duz weer op, en je herhaalt dat nog 1 of 2 keer (naar gelang hoe nat de sos is)

je zult zien dat het binnenste van de pakjes waar de sos in zat nat is => is het vocht dat in de sos zat...

strijk de coke open op een cd doosje of dergelijke en je zult zien dat het bijna helemaal droog is :wink:

duurt mesch kleine 5min :wink: !

groeten!

Frisko

Badass junkie
1 : vergeet wat hierboven gezegd werd.
2 leg u sossa op een doosje en begin gewoon 1 lijn te kappen!!
normaal gezien is ECHTE GOEIE SOSSA ALTIJD een beetje nat/plakkerig
3 snuif een dikke lijn van die natte en ga achterover in de zetel liggen(zal snel binnen zijn dan)

dat u sossa wa nat is is gewoon normaal mits die nattigheid er niet vanachterna bij gedaan is...

4 sit back relax and enjoy the show :hearteyes: :grin: :hearteyes: :P
mn haren op mn armen gaan recht omhoog staan brrrrr :grin:

El Retro

Wijs gebruiker
Zwijgt stil kieke :P. Ik heb sinds een week of 2 ook van die plakkerige; Dan wil een mens eens minderen, krijgt hij dan weer zo iets :).

Djo

Badass junkie
Frisko zei:
3 snuif een dikke lijn van die natte en ga achterover in de zetel liggen(zal snel binnen zijn dan)

dat u sossa wa nat is is gewoon normaal mits die nattigheid er niet vanachterna bij gedaan is...

Geniaaaal Frisko! :grin: :mrgreen:

Maar wij hebben ook ooit wat voorraad aangeschaft bij een vriend van ons en die was ook heel nat en plakkerig en wilde dus ook absoluut niet drogen, we hadden het sealtje opengelegd, maar het mocht niet baten, dus gewoon wat nat opgesnoven, maar helaas, was dit goedje helemaal niet sterk.
Uiteindelijk heeft onze vriend alles terug kunnen geven van de hele partij en heeft een hele partij nieuwe gekregen. Dus dat was dan wel weer heel netjes.

Armani7

Bewuste gebruiker
Frisko zei:

van de dealer waar ik meestal koop is bijna altijd nat, supergoeie sos :P moet m'n handen van de telefoon houden.

erwin krol

Bewuste gebruiker
c is hygroscopisch (= trekt vocht aan) doordat het een zout is. als je lekker poeder wilt kan je je wit het best bewaren in een tupperware met een zakje vochtvreter bijvulling erbij. Als je van poeder houdt, anders is het gedoe.

Valerie zei:
Hai !

Vriendin van me had gister een grammetje gehaald, maar het was hele plakkerige sos. Ze dacht ik ga het wel even verwarmen, op een bordje boven het gas. Ging dus te hard, hele bende smelt. Toen heeft ze het maar in de keuken gezet om te drogen, maar ik kijk vanmorgen, en het is gewoon nog steeds nat? das toch niet goed?

gewoon met een scheermesjes droogkappen op een MARMER plaat :wink:

cidynia

Newbie
Hai !

vandaag idem gehad! duurde lang naar mn gedacht dus dee hetzelfde, helemaal naar de kloten.. 0 effect en kapotte structuur. zonde ervan, een les dat je hoelanger he wacht hoemeer je beloond word toch?

Bovenaan