Natte pep

qwertysafgo

Experimenterende gebruiker
Ik kan ergens 10 gram natte pep halen, Maar ik heb hier wat vraagjes over..

1: Als ik de pep droog, stinkt dit dan, komt er een lucht vrij? Dus zou ik dit gewoon in mn kamer of auto kunnen doen bijvoorbeeld?
2: Moet ik de pep droog of nat laten testen bij de testservice?
3: hoeveel zou er ongeveer verloren gaan met het drogen?
4: hoelang kan ik natte en droge pep bewaren, en hoe?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee

_shikantaza

Badass junkie
1 je ruikt het wel maar niet erg lang
2 droog
3 van bijna niets tot bijna alles of ergens daar tussenin
4 vrijwel eindeloos. Vocht- en luchtdicht op kamertemperatuur

qwertysafgo

Oke ik heb het dus laten drogen, het is ongeveer 4 gram geworden.. Ik heb het ook laten testen, en krijg vrijdag de uitslag. alleen zit ik een beetje met een dilemma.. Ik krijg volgende week vrijdag de uitslag. een paar uurtjes voordat ik het wil gaan gebruiken (Mits het allemaal goed is). Alleen als de uitslag tegenzit dus bijvoorbeeld heel vermengd met caffeine of iets, dan zou ik het graag willen wassen. Alleen heb ik daar dan geen tijd meer voor dan. Is het sowieso een goed plan om te wassen? Ik heb nog nooit eerder speed gebruikt. dus zou het dan niet te sterk worden of iets?

_shikantaza

Badass junkie
Wacht de uitslag even af. Als je mazzel hebt hoef je niets te doen. Als je wilt wassen zorg dan dat je watervrije aceton koopt. Het wassen duurt niet lang alleen het drogen kan een tijdje duren. Waarschijnljik krijg je wel wat cafeine. Je kunt voor de vrijdag ongewassen speed snuiven / bommen en de rest wassen voor later gebruik.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Wacht de uitslag even af. Als je mazzel hebt hoef je niets te doen. Als je wilt wassen zorg dan dat je watervrije aceton koopt. Het wassen duurt niet lang alleen het drogen kan een tijdje duren. Waarschijnljik krijg je wel wat cafeine. Je kunt voor de vrijdag ongewassen speed snuiven / bommen en de rest wassen voor later gebruik.

Zo ver ik weet zorg je ervoor dat de caffeïne verdwijnt als je je speed wast met aceton. Ik zou aanraden het nog een keer te wassen. Als het gewicht nauwelijks omlaag gaat, dan weet je je de rommel er zo goed als uit hebt gehaald inclusief de cafeïne. Is het gewicht een stuk lager na je 2e keer wassen, dan zat er nog een hoop rommel in.

_shikantaza

Badass junkie
Ja, dat is natuurlijk een prima idee, gewoon wassen voordat je ueberhaupt de uitslag hebt. Je verliest waarschijnlijk wel een beetje speed maar je kunt er zeker van zijn dat er geen caffeine meer in zit.

De Laatste Rohikaan

Belezen gebruiker
Hangt ook allemaal beetje af van je bron. Ik haalde tijdje bij een bekende van me die "producent" was dus 0 reden om te wassen. Snap dat meeste mensen dat niet hebben maar toch is wassen lang niet altijd nodig/goed. Zou persoonlijk eerst beetje drogen, structuur bekijken etc en effect. Daar kan je meestal al een vrij goed beeld mee krijgen wat er in je spulletje zit. En vervolgens beslissen of wassen verstandig is of dat je beter een andere dealer kan zoeken.

4g droog van 10g nat is opzich niet heel gek. Ik had meestal rond de 5-6g droog van 10g nat, enkele keer rond de 4. Zegt in principe verder niks over de % amfetamine.

• Like
Waarderingen: Jeye

Kerra

Newbie

1: Als ik de pep droog, stinkt dit dan, komt er een lucht vrij? Dus zou ik dit gewoon in mn kamer of auto kunnen doen bijvoorbeeld?

Ik zou het erg waarderen als iemand mij ook kan helpen hiermee.ik zoek maar kan niks vinden

qwertysafgo

Oke de uitslag:

Mijn speed bevat 33% amphetemine, met een spreiding van 18-48%
Ook bevat mijn speed 48% caffeine, met een spreiding van 33-63%
Voor de rest zit er niks anders in.

Weet verder niet of dit goed is ofzo? Misschien handig om volgende keer te wassen of is dat niet nodig?

_shikantaza

Badass junkie
Volgens DIMS jaarbericht 2021 is dit te verwachten. Ik vind het een triest resultaat. Wassen is wel aan te raden maar je houdt dan heel weinig over. Maar wat je overhoudt is wel vrij van caffeine.

Laatst bewerkt:

Jesusondruqs

Oke de uitslag:

Mijn speed bevat 33% amphetemine, met een spreiding van 18-48%
Ook bevat mijn speed 48% caffeine, met een spreiding van 33-63%
Voor de rest zit er niks anders in.

Weet verder niet of dit goed is ofzo? Misschien handig om volgende keer te wassen of is dat niet nodig?
Ow dat is niet best.. jammer

Jeye

als de pep droog is ruik je het niet meer

Bovenaan