1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nature One Drugscontrole

Discussie in 'Drugs en de wet' gestart door Vince1990, 4 aug 2015.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Vince1990

Vince1990 Newbie

Ik was ongeveer om half 5 's nachts gaan slapen op het festival nature one in duitsland rond 10 uur werden we allemaal ongeveer wakker en dachten we redelijk snel te vertrekken om een jointje thuis te gaan roken omdat het al 5 dagen was geleden.

Rij ik daar de parking af als buitenlander natuurlijk direct tegen gehouden had niks meer opzak maar met een urinetest hadden ze wel Thc, Coke, En Xtc gevonden ik had ook nog 0,55 promile in men bloed terwijl maar 0,50 is toegestaan. Natuurlijk bloed moeten afstaan.

Ze hebben wel niets van verdovende middelen nog bij mij of in mijn auto gevonden wel moest ik de sleutels afgeven en mocht ik zelf niet meer rijden dus hebben vrienden me maar moeten komen halen.

Heeft er iemand een gedacht van of dit voor het gerecht zal komen of ik eerder een geldboete zal moeten betalen want ik heb wel absoluut geen voorschot moeten betalen ofzo en er stonden wel heel veel buitenlanders aan de kant.

Alvast bedankt !

2. Haardroger

Haardroger Belezen gebruiker

Alleen omdat er veel mensen langs de kant staan wil het nog niet zeggen dat er minder boetes uitgedeeld zullen worden.
    Je zal waarschijnlijk een boete krijgen voor rijden onder invloed en wellicht ook voor drugsgebruik een boete.
    Weet het niet zeker maar volgens mij is dat strafbaar in Duitsland?
    Zal geen gevangenisstraf worden gezien de waarschijnlijk lage hoeveelheden maar een boete kun je wel verwachten.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Nature Drugscontrole
  1. ElvenSpice
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    5.007
  2. pascal828
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    202