Nederhop en Wiet

Dokman

Newbie
Een join moet kunnen. Over al en altijd. Voor al op feesten. Heb jij hier een andere meening over laat het weten dan. :stoned:

mellowWw

Belezen gebruiker
ehm..... overal hoeft niet perc
ik bedoel voor andere mensen die niet blowen en zo is het mischien niet heel fijn maar op feesten moet het zeker ook kunnen....
al vinden ze het bij de meeste feesten niet erg.....

trouwens want vinden jullie eigenlijk van het belachelijke plan dat er nergens meer in de trein mag worden gerook en ook niet op het perron en zo.... dat vind ik dus echt belachelijk...... rook zelf niet maar vind het echt debiel...

Greetzzz... :smoke:

Dokman

Newbie
Ja dat vind ik ook stom dat je nergens meer mag roken. Kijk ze gaan alles verbieden.. Over en paar jaar mag je niet eens meet in het wiekend auto rijden.

Ps wil je mee praten over wiet of nederhop bezoek mijn site eens http://www.fotolandcrew.nl

Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen... :) :stoned:

mellowWw

Belezen gebruiker
Inderdaad.... en wat heeft het voor een nut om in treinen enzo
roken te verbieden.. want dan gaat iedereen gewoon roken waar het niet mag.. dat is fijn voor de andere :(
ik vind het niet zo'n probleem maar ja niet iedereen vind het fijn...

Greetzzz... :smoke:

Crop

Newbie
het heeft alleen nut als je er "enorm" streng op gaat straffen, krijg je het VS idee, maar of dat nou zo gezond is...

aliblabla

Experimenterende gebruiker
Re: Re:

eelco_jeweet zei:
mellowWw zei:
trouwens want vinden jullie eigenlijk van het belachelijke plan dat er nergens meer in de trein mag worden gerookt
roken in de trein :openmouth:

bump van de eeuw :wink:

maar ooit mocht dat inderdaad.. de vader van een vriendin werkt bij de spoorwegen, en die heeft dus ook van die oude treinasbakken thuis staan. in de meeste oudere treinen zijn ze gewoon dichtgenageld, maar er zijn ook treinen waar ze er uit zijn gehaald

Bovenaan