Need some advice ^^

Hoj allemaal
ben net nieuw na enkele maanden gegluurd te hebben :stoned:
Ik vroeg me af welke "stimulerende" middelen ik kan gebruiken voor een gezellig avondje uit :)
Speed is niet voor mij!
Ik wil gewoon een hele leuke avond beleven waar ik vol van de energie sta, weinig belemmeringen ken, heel de avond op de dansvloer sta, heel sociaal ben en mezelf ultra vrolijk voel!

En welk ander middel kan ik gebruiken om gewoon even lekker te chillen en effe te "trippen" geen hardtrip, gewoon beke rare dingen voelen en zien :)
Een vriend van mij heeft bij azarius Space E, Druids Fantasy en Fresh Psilocybe cubensis Colombian, 30 gram besteld. ( ik denk dat het laatste een paddo is). Weten jullie of deze 3 dingen goed zijn en niet al te schhadelijk zijn. Ik wil gewoon genieten, een beetje na effecten mag wel maar ik wil niet men gezondheid naar de vaantjes helpen en al :)

Nog veel :stoned: plezier

alberthoffman

Belezen gebruiker
ik denk dat als jij een leuk avondje op stap wilt geen paddo's moet gaan nutiggen..
Beter bewaar je dat voor als je op de bank aan het hangen bent.
misschien is speed in een lage dosis of MDMA wel beter :wink:

azgaza

Badass junkie
Een half zegeltje LSD kan ook wel als je een beetje normale kwaliteit zegels hebt (dus dan zou een halfje +- 50 ug moeten zijn). Ik vind zwakke trips ideaal voor feestjes; sterke ook trouwens, maar dat is niet iets wat ik snel zal aanraden als je sociaal wil zijn.

Verder raad ik paddo's af; dat zijn echte kamerdrugs.. en je omschrijving doet ook wel denken aan mdma, van wat je wil dus. Wat ik van vrienden die het nemen weet is dat het sociaal, actief, vrolijk is en licht trippend kan zijn.

alberthoffman zei:
ik denk dat als jij een leuk avondje op stap wilt geen paddo's moet gaan nutiggen..
Beter bewaar je dat voor als je op de bank aan het hangen bent.
misschien is speed in een lage dosis of MDMA wel beter :wink:

ja maar ik vraag ook 2 dingen ^^
Ten eerste over gwn een feestje (maar geen speed, hoor tveel negatiefs erover en mdma is gwn xtc tog?) en ten tweede gwn lekker chillen thuis of bij een vriend en daarom had hij die paddo's + de 2 andere dingen besteld :) weet iemand anders iets meer over die space e en druids?

azgaza

Badass junkie
Mdma is wat in Xtc zou moeten zitten. En voor thuis trippen kan je wel paddo's nemen ja, maar paddo's zijn niet chillen: paddo's zijn trippen. Net na de piek zijn ze natuurlijk ook heel chill, maar.. ja paddo's zijn goede kamerdrugs.

alberthoffman

Belezen gebruiker
ik sluit me aan bij azgaza een half tripje of een kwart is toch wel heel erg leuk als je op stap gaat :grin:
ik heb dan echt zo'n lekkere energie boost en ben in een goede gemoedsstand enzo heeeeerlijk hahaha

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
ligt eraan wat je wilt.. als je alleen smartshop dingetjes wil... eehm z007 ofzo? zelf neit gedaan maar enigste waarvan ik gehoord heb dat het echt resultaat geeft.

Ennem anders mdma! mdma is idd wat in pilletjes moet zitten, maar als jij pilletjes neemt is er grote kans dat je ook wat speed meepakt.

Bovenaan