• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

The Curious Cat

Experimenterende gebruiker
"It's a good euphoric drug. I like it, it's one of my favourite stimmulants. You can't just redose and go insane like on pyros and please, don't vape it. Snort it for less negative effects, on my opinion. It's not bad at all aslong you're careful. It's still a strong stimmulant tho, and when I binged smoking it for an entire day I ended up with extreme heart racing and paranoia which vanished quickly"

A reddit user says that has experience with NEP for over 6 years now,sporadic use.

"Just snort it and don't do more than a few redoses, like this isn't a drug you take to stay up multiple nights. 50mg redoses every 2 hours are fine. Drink water and make sure you eat yeah blahbla, the usual stuff. It's a good drug, people with bad expierences probably just had bad shit and/or overdid it. Also I think you're fine taking either a benzo or kratom during the coming down. That's what I do. And just keep it a snorting, between 30mg and a max of 50mg. Don't go higher, don't smoke it, don't take it orally, don't put it in your butt. Trust be, I have tried them all. I've been stupid, so you don't have to."

I've been stupid, so you don't have to!

"And, and I can'tstretchthisenough, start low (20mg, maybe 30mg) and 4 hours later you could go higher, to a max of 50mg. 4 times in a day or a night is probably best (12 to 16 hours). And after your 4th dose, except that It's done and when the come down comes for you, let it take you."

"Can't seem to not redose? Do yourself this huge favour and throw away what's left. Trust me. Even at 4 times 50mg, the hang over is mild and only lasts not even a full day. Take more and/or go higher and you feel like you want to die. While staying below 4 times 50mg will just make you feel grumpy, sleepy and a bit empty but it won't last that long. Any higher or a 5th redose can make a huge difference. Trust me on this. Stay under 4 times 50mg and it's actually quite fun and the come down is doable and the hangover is kind."

So far, so good!

"And, as always, do this sporadically. Not every weekend. Not even once a month. This way it stays fun, you mind doesn't want to keep redosing nor wants to die the next day and your body will thank you (aka even IF your heart rate will blow up, it will go back to normal quite quickly). May you DO experience paranoia, don't go higher then 4 times 30mg next time, starting with 20mg the first round. As you clearly are more sensitive to stimulants. And that's okay. You will likely experience the same high as your friends, who might indeed can take up to 50mg without feeling anxious at all. It depends from person to person. The key remains the same; lower is better with NEP. Stay below 50mg and don't use it any other way then through the nose. Keep safe out there, don't be stupid, use with caution but have fun jn the process!"

Ik vond dit het delen absoluut waard! Heb me sinds de eerste en enige keer 45mg oraal, toen kwam ik deze post ook tegen, NOOIT meer een andere manier van inname dan nasaal gedaan. Het verschiltussen oraalen nasaal is huge en letterlijk de werking oraal was onherkenbaar. Never again. Nasaal En nooit hoger dan 50mg (ik zit meestal rond de 20/30mg) en inderdaad, verdeel dit over max 4x en hou het daarna voor gezien en inderdaad, alle drama en horror verhalen die je online leest zijn niet van toepassing bij jou!

Nu net mijn laatste dosering genomen van de dag, 30mg. Ik begon met 20mg, nu voor de 3de keer 30mg. Mijn vriendin neemt nu haar laatste 50mg, en die begon met 30mg. Nu samen douchen en nog even lekker flink genieten van de werking de komende 3 tot 5 uurtjes en daarna benzootje erin en we houden voor gezien, basta voorlopig (heb aardig voorraadje maar kan deze prima links laten liggen voor maanden). En inderdaad, zelden én lage doseringen maken de dag of nacht met vrienden erg gezellig. Keihard feesten in drukke luide ruimtes zie ik niet zitten met NEP tho. Lekker thuus, met 1 tot een handje vol vrienden met m'n mellow deep bass playlist zachtjes op de achtergrond, iedereen kan languit zitten of zelfs liggen oomonze huge ass bank, met de mogelijkheid om creatieve uitspatting te kunnen doen (teken/schilder spullen bij de hand), afwisselend met spontaan simpele huishoudelijke taakjes daadwerkelijk te WILLEN doen, bijvoorbeeld afwassen oid, om zo je energie even kwijt te kunnen bij gebrek aan betere uitleg, maken het een heerlijk nachtje. Setting is also very important, obviously!

Neo-Shulginist

Badass junkie
Chill zo'n tripreport waarin een duidelijke grens staat waar je niet overheen moet gaan. Uiteraard zorgt constant herdoseren voor een ergere kater. Het is natuurlijk wel heel lastig om het te houden bij die vier keer 50 milligram. Dus ik zou anderen adviseren om ervoor te zorgen dat je niet meer dan 200 mg in huis hebt (per persoon) als je aan NEP begint. Vaak moet je minimaal een gram kopen. Dus dan moet je óf met vijf mensen gebruiken, óf 0,8 gram weggooien voordat je eraan begint.

The Curious Cat

Het enige wat ik nergens duidelijk kan vinden en echt graag wil weten:

Kan ik NEP combineren met O-DSMT/O-DSMT gebruiken I.p.v de benzo of kratom tijdens de coming down? Zo ja, hoeveel mg (uitsluitend oraal voor mij btw)? Zo nee, waarom raad je dit af?

Semi-unrelated: Kan je 2-CMC combineren met O-DSMT? (Ik stel deze vraag uiteraard elders ook nog een keer, in het aangewezen topic ervoor).

The Curious Cat

Chill zo'n tripreport waarin een duidelijke grens staat waar je niet overheen moet gaan. Uiteraard zorgt constant herdoseren voor een ergere kater. Het is natuurlijk wel heel lastig om het te houden bij die vier keer 50 milligram. Dus ik zou anderen adviseren om ervoor te zorgen dat je niet meer dan 200 mg in huis hebt (per persoon) als je aan NEP begint. Vaak moet je minimaal een gram kopen. Dus dan moet je óf met vijf mensen gebruiken, óf 0,8 gram weggooien voordat je eraan begint.
Heb jij ervaring met NEP? Wat vind jij ervan en hoe nam je het, hoeveel mg en hoevaak?

Neo-Shulginist

Badass junkie

Kan ik NEP combineren met O-DSMT/O-DSMT gebruiken I.p.v de benzo of kratom tijdens de coming down? Zo ja, hoeveel mg (uitsluitend oraal voor mij btw)? Zo nee, waarom raad je dit af?

Semi-unrelated: Kan je 2-CMC combineren met O-DSMT? (Ik stel deze vraag uiteraard elders ook nog een keer, in het aangewezen topic ervoor).
Nee die kan je niet combineren! Net als Tramadol remt O-DSMT ook de heropname van serotonine en noradrenaline. Dat maakt het een potentieel gevaarlijk middel in combinatie met stimulerende middelen. Je zou er bijvoorbeeld het serotoninesyndroom van kunnen krijgen.

Casrus

DF-koning

Heb dat gedaan met gerookte NEP (af te raden) en geslikte O-DSMT. Was er niet van op de hoogte van het mogelijke serotonine syndroom.

Wanneer ik NEP rook (af te raden) gebruik ik 3 MG Pyrazolam vooraf. Dan voel je je een stuk beter.

De speedball NEP met O-DSMT had zeker wel wat, maar voelde vrij riskant.

Ik heb -als het goed is- zelf minder dan een maand geleden mijn laatste NEP gerookt, en ik voel me nu pas helemaal aan het bekomen.

Ik was zo onverstandig om 150 MG O-DSMT te nemen bij urenlang gerookte NEP, terwijl iemand met ervaring (en -naar alle waarschijnlijkheid- een fikse opioïden tolerantie) me eerder 100 MG O-DSMT aanried, misschien nog wel minder (mijzelf kennende).

Laatst bewerkt:

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Zie ik goed dat TS anders dan de Reddit gebruiker kortere intervallen dan 2 uur aanhoudt ? Kan me voorstellen dat het koppel anders wat eerder & vaker de badkamer opgezocht had. En dan gaat het om geleidelijk opbouwen naar een leuke totale dosis voor die 3 tot 5 uurtjes.

Ik mis een begin van uitleg waarom de beste ROA voor NEP nasaal zou zijn. In eerdere draadjes leek de teneur (incl mijn input) dat NEP fijner werkt bij een tragere ROA.
Pluggen beviel me helemaal niet. Ik slik het wel eens voor een dansfeestje. Maar de laatste keer, half jaar terug, vulde ik na twee uur een orale dosis van 60 mg teleurgesteld aan met iets in de orde van 75 mg MDMA. Dat gaf wel een spark.

Casrus

DF-koning
Chill zo'n tripreport waarin een duidelijke grens staat waar je niet overheen moet gaan. Uiteraard zorgt constant herdoseren voor een ergere kater.

Wat bedoel je met 'kater'?

Mijn probleem zijn de nastimulatie en de hartproblemen en de verergerde stemmingswisselingen.

Maar barstende pijn in mijn hoofd zoals van drank vroeger, heb ik nooit van NEP.

Wél heb ik de volgende dag na O-DSMT een rothumeur en wil ik de hele mensheid vermoorden.

Bij mij is het bijpakken van NEP on de roes te verlengen. Níet om de kater te ontlopen.

Neusje

Bewuste gebruiker
Het zal best dat als je maximaal 3 keer bijneemt en onder de 200 mg blijft zitten dat de negatieve na-effecten beperk blijven. Maar probeer maar eens verstandig om te gaan met NEP. Ik kan het niet. Voor mij dus ook nooit meer.

Sterk dat jij het wel bij 4 dosissen kan houden!

Neo-Shulginist

Badass junkie
Is het zo lekker dat het dit waard is? Hartproblemen? Definieer dat eens?
Veel mensen ervaren hartkloppingen, pijn op de borst, blauwe ledematen, tintelende vingers..

Zaken die erop duiden dat de bloeddruk en hartslag hoog zijn en de bloedvaten sterk samengeknepen. Dat zijn dus ook sterke aanwijzingen dat NEP ernstige hart- en vaatproblemen kan veroorzaken zoals een hersenbloeding of hartinfarct.

Raver

Badass junkie
Veel mensen ervaren hartkloppingen, pijn op de borst, blauwe ledematen, tintelende vingers..

Zaken die erop duiden dat de bloeddruk en hartslag hoog zijn en de bloedvaten sterk samengeknepen. Dat zijn dus ook sterke aanwijzingen dat NEP ernstige hart- en vaatproblemen kan veroorzaken zoals een hersenbloeding of hartinfarct.

Verhoogde bloeddruk en samengeknepen bloedvaten is een tikkende tijdbom. Man wat een ellende!

Neusje

Bewuste gebruiker

Klopt. Ik ervaarde een sterke druk op de borst, hartkloppingen, een zeer onregelmatige hartslag en flinke kortademigheid in de comedown van NEP. Ik was zo kortademig dat ik na elke zin buiten adem was. Genoeg redenen om in de comedown al het restant door het toilet te spoelen. Echt gevaarlijk spul!

Neo-Shulginist

Badass junkie
Klopt. Ik ervaarde een sterke druk op de borst, hartkloppingen, een zeer onregelmatige hartslag en flinke kortademigheid in de comedown van NEP. Ik was zo kortademig dat ik na elke zin buiten adem was. Genoeg redenen om in de comedown al het restant door het toilet te spoelen. Echt gevaarlijk spul!
Ja dat zijn (voor)tekenen van een hartaanval. Fijn dat het bij jou weer goed is gekomen. Normaal adviseer ik om direct medische hulp te zoeken als je deze combinatie van klachten ervaart. Dus absoluut niet iets wat we voor lief moeten gaan nemen dat dit kennelijk bij NEP 'hoort'. Juist een belangrijke reden om NEP links te laten liggen. Of dus om zeer voorzichtig te zijn met gebruik.

Kordie

DF-koning
Ja dat zijn (voor)tekenen van een hartaanval. Fijn dat het bij jou weer goed is gekomen. Normaal adviseer ik om direct medische hulp te zoeken als je deze combinatie van klachten ervaart. Dus absoluut niet iets wat we voor lief moeten gaan nemen dat dit kennelijk bij NEP 'hoort'. Juist een belangrijke reden om NEP links te laten liggen. Of dus om zeer voorzichtig te zijn met gebruik.

Ik heb wel eens gehoord dat één keer een samen geknepen hartspier al blijvende schade kan veroorzaken. Wat later weer gevolgen kan hebben. Kortom; niet iets om risico mee te lopen.

PS; ik ben niet medisch onderlegd maar heb het gehoord van iemand die dat wel is

Neusje

Bewuste gebruiker
Ik heb toen geen medische hulp ingeschakeld en na een paar uur verdwenen de klachten gelukkig. Maar ik ben dan ook nog vrij jong en gezond, dat is wellicht mijn geluk geweest. Het was in ieder geval voor mij reden genoeg om NOOIT meer NEP aan te raken.

Ik las voor ik het probeerde al wel wat verhalen van mensen die zulke klachten ervaarden na NEP, maar die deden voornamelijk belachelijke hoeveelheden. Zolang ik geen grote hoeveelheden neem zal het wel goedkomen dacht ik. Ik heb het steeds "netjes" tussen de 25 en 35 mg per keer en 2 tot 3 uur tussen de dosissen gehouden. Tijdens de roes zelf ervaarde ik geen van deze klachten, wat het ook makkelijker maakte voor mezelf om steeds bij te nemen. Echt pas op het moment ik niet meer bijnam en in de comedown terecht kwam begonnen al deze enge klachten.

Bovenaan