Nepspeed?

Leilax

Newbie
Ik heb net speed gehaald zo'n 10 gram.
Alleen toen ik het pakje vastnam merkte ik al direct dat hij heel zacht was (zoals bloem ofzo)
Mijn vorige speed zag altijd wit en was pasta en had een heel sterke geur.
Maar deze is zo beigeachtig, heel zacht en absoluut geen pasta ofzo en het riekt amper of niet. Ik heb ervan geproeft en ik proefde een beetje een zurige smaak maar niet sterk.
Is dit neppe speed of wat denken jullie dat het is?

Mr.jiho

Wijs gebruiker
waarom koop je 10gr speed als je niet eens het verschil kunt zien/ruiken/proeven tussen goei en slechte? :confused:

maverick

Belezen gebruiker
precies.. koop een kleinbeetje en jaag het je neus in.. merk je dat het werkt en is het toch fyne troep.. dan gaat u meer kopen.

zo te lezen lijkt het me niet echt wat, maar ik heb laatst ook een keer zoiets meegemaakt. Normaal gesproken gwn zachte witte plakkerige pep, en die smaakte naar pep en rook naar pep. Toen ik weer wat ging halen, was er alleen iets minder dan gram en zogenaamd pep, ik vond dat het er niet uitzag als pep, het was droog fyn en heel licht beige poeder met wat glinsterende deeltjes erin. t rook er niet echt naar, het smaakte er nauwelijks naar.

ik dacht vn hmmz troep maar schijt, niet geschoten is altijd mis en krijg wel weer goede en extra als ze wel weer hebben, ik snatste alles in 1x mn neus in met de gedachte, dat als er een btj vn iets inzit, ik dan iig beetje effect zou hebben, maar ik ging er vnuit dat t nix was.

20 minuten later heb ik 2 uur lang aan een stuk door geluld en was flink wazig leip vd kaart, ging flinkhard het was dus onverwacht toch wel wat, maar vond nog steeds btj wazig spul.. aan vele dingen dacht ik weer van hmmz weet niet of dit wel speed was, miss wat restjes mdma kristallen wat speed en coke weet ik veel.. ging wel flink leip.

velen vinden het onverstandig, ik en ik ook wel. Er is één goede manier om er achter te komen wat voor bende je hebt en dat is laten testen.. aangezien weinig daar de moeite voor nemen en ook hun drugs kwijt zijn, vind ik de beste manier toch gwn testen, en om het dan nog ietsjes verstandig te doen, doe dan niet alles in 1x :)..

Leilax

Newbie
Ik heb het gekregen van iemand die ik al lang kende en die had het van iemand anders gekregen. Hij had geproeft en zei dat het speed was en heb het daarom laten meebrengen (voor mij is het veel te ver om naar daar te gaan) Heb hem trouwens daarnet uitgetest en het is echt pure rommel. Niks effect en toen ik daarna even tv keek viel ik zo in slaap. Dus die gooi ik int toilet !

Funky Monkey

Badass junkie
misschien moest je er een koekje van bakken :hearteyes: maar beter ga je voortaan naar testlab in plaats van het via je eigen neus uit te testen :P

Bovenaan