Net op tijd...

Klokus030

Newbie
Hallo,

Ik ben 23 jaar en werk(te) heel veel de afgelopen maanden. 70 uur per week was standaard. Aangezien ik alleen met mijn werkgever werk die gelijk ook een goede vriend van mij is kwamen we 2 maanden geleden op het idee om 1 keer sos te proberen. Dit was omdat we nog veel werk hadden staan en even een boost wilde krijgen om alles af te maken. Wauw wat een ervaring. Heerlijk gewerkt die avond. Alleen een week later stroomde het werk weer binnen dus maar weer bellen. 1 x per week werd 2 x en ga zo maar door. Om het verhaal kort te houden. De afgelopen maand iedere dag m.u.v. zondag. Een halve tot 1 gram. Ik begon mezelf kwijt te raken. Sliep slecht en viel al als een gek. Ik zag er slecht uit. En ook nog eens tegen mijn werk gever liegen dat ik het maar af en toe doe maar nam het mee naar huis en zou moest het hebben.. tot vorige week dat ik mezelf aankeek in de spiegel en zware steken in de borst kreeg. Zo erg dat ik 112 gebeld hebt en in het ziekenhuis terecht kwam. Dat was de grens en die grens had ik al veel te lang uitgesteld.. eigen schuld.. nu de knop om en afblijven!

Nooit maar dan ook nooit meer... het is gouden troep...

Hebben jullie ook een soort gelijke ervaring gehad?

Arisen

Belezen gebruiker
Hallo,

Ik ben 23 jaar en werk(te) heel veel de afgelopen maanden. 70 uur per week was standaard. Aangezien ik alleen met mijn werkgever werk die gelijk ook een goede vriend van mij is kwamen we 2 maanden geleden op het idee om 1 keer sos te proberen. Dit was omdat we nog veel werk hadden staan en even een boost wilde krijgen om alles af te maken. Wauw wat een ervaring. Heerlijk gewerkt die avond. Alleen een week later stroomde het werk weer binnen dus maar weer bellen. 1 x per week werd 2 x en ga zo maar door. Om het verhaal kort te houden. De afgelopen maand iedere dag m.u.v. zondag. Een halve tot 1 gram. Ik begon mezelf kwijt te raken. Sliep slecht en viel al als een gek. Ik zag er slecht uit. En ook nog eens tegen mijn werk gever liegen dat ik het maar af en toe doe maar nam het mee naar huis en zou moest het hebben.. tot vorige week dat ik mezelf aankeek in de spiegel en zware steken in de borst kreeg. Zo erg dat ik 112 gebeld hebt en in het ziekenhuis terecht kwam. Dat was de grens en die grens had ik al veel te lang uitgesteld.. eigen schuld.. nu de knop om en afblijven!

Nooit maar dan ook nooit meer... het is gouden troep...

Hebben jullie ook een soort gelijke ervaring gehad?

net op tijd ja, als ik je post lees dan vind ik het niet gek dat je pijn op de borst krijgt goede les denk ik.
als je gebruikt moet je ook genoeg slapen

Conjo

Bewuste gebruiker
Pijn aan je borst kan van alles zijn maar dit is een normaal bij verschijnsel en alles je onderinvloed bent van Sos ... ga je meteen van ergste uit. Flink downer is beste optie. Hartslag max is 220 dan - (leeftijd) als die boven 180 is het wel raadzaam om de hulp in te roepen succes

Laatst bewerkt:

Vchip

Badass junkie
Zoals met elk middel heeft coke een gebruiksaanwijzing. De cocaïne werd de baas over jou en toen werd je wakker in het ziekenhuis... Beginnersfout. Iedereen maakt ze weleens.

WAZA

Belezen gebruiker
Pijn aan je borst kan van alles zijn maar dit is een normaal bij verschijnsel en alles je onderinvloed bent van Sos ... ga je meteen van ergste uit. Flink downer is beste optie. Hartslag max is 220 dan - (leeftijd) als die boven 180 is het wel raadzaam om de hulp in te roepen succes

Ik heb het ook wel gehad die steken in hart, is waarsch. iets met te weinig vocht/zout en suiker.
Echte krampen zijn het.
Als je er last van krijgt eet1-2 banenen en ga water drinken met wat zout er in. Hartslag zakt ook meteen flink omlaag, kan zo 50 -100 slagen per minuut schelen in een paar uur

MAX hartslag is niet 220 maar ligt er meer aan of je hart het zwaar heeft of enkel snel draait...
Er zijn mensen die 350 halen en niet dood gaan
Ligt verder nog aan of je fit bent of niet.
Het echte gevaar is dit combineren met Bier/Drank!! Dan draat het hart nog 4x langer overuren tot aan de late middag aan toe.

Moeheid en cocaine is ook uit den boze. Als je fit bent is je hart vaak ook fit

Laatst bewerkt:

रति

Wijs gebruiker
Mij is bij mezelf opgevallen dat wanneer ik coke gebruik ik goed naar mijn lichaam moet luisteren. Wanneer ik honger heb moet ik ook vooral eten; doe ik het niet dan krijg ik evt last van paranoia of depressie oid. Eet ik wel goed dan heb ik nergens last van. Moet er bij zeggen dat 0,5 tot 1 gr per dag wel wat aan de hoge kant is, afhankelijk van de puurheid

Meten van hartslag kan een hoop onrust / paranoia wegnemen. Wie weet heb je een normale hartslag en zijn de steken in je borst gewoon tekenen van angst.

Laatst bewerkt:

Conjo

Bewuste gebruiker
Mij is bij mezelf opgevallen dat wanneer ik coke gebruik ik goed naar mijn lichaam moet luisteren. Wanneer ik honger heb moet ik ook vooral eten; doe ik het niet dan krijg ik evt last van paranoia of depressie oid. Eet ik wel goed dan heb ik nergens last van. Moet er bij zeggen dat 0,5 tot 1 gr per dag wel wat aan de hoge kant is, afhankelijk van de puurheid

Meten van hartslag kan een hoop onrust / paranoia wegnemen. Wie weet heb je een normale hartslag en zijn de steken in je borst gewoon tekenen van angst.

Dat is een normaal bijverschijnsel als je goeie coke hebt dat je een strak gevoel bij je borst krijgt richting je schouder trekt of steken(Of brok in je keel)… Maar laat zelf niet gek maken! Meer zuipen of G nemen! Dat verhelpt paranoïde/Angsten!
Anders ga je vanzelf alles wijsmaken! Cocaïne is een mindfucker! Daarom deze drugs alleen lekker in combinatie met! Elke hartslag ligt per persoon anders ! Conditie , leeftijd er is geen duidelijk antwoord op te geven zolang hartslag maar niet boven 180 per minuut zit, dat zit op zich in veiligzone. maar overdosis ga je vanzelf wel merken haha zweten als een otter! Niet normaal kunnen praten met kaken stijf op elkaar! extreem moeilijk slikken! Maar dan moet wel extreem veel hebben gebruikt!

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Dat is een normaal bijverschijnsel als je goeie coke hebt dat je een strak gevoel bij je borst krijgt richting je schouder trekt of steken(Of brok in je keel)… Maar laat zelf niet gek maken! Meer zuipen of G nemen! Dat verhelpt paranoïde/Angsten!
Anders ga je vanzelf alles wijsmaken! Cocaïne is een mindfucker! Daarom deze drugs alleen lekker in combinatie met! Elke hartslag ligt per persoon anders ! Conditie , leeftijd er is geen duidelijk antwoord op te geven zolang hartslag maar niet boven 180 per minuut zit, dat zit op zich in veiligzone. maar overdosis ga je vanzelf wel merken haha zweten als een otter! Niet normaal kunnen praten met kaken stijf op elkaar! extreem moeilijk slikken! Maar dan moet wel extreem veel hebben gebruikt!

Steken in de borststreek zijn geen normaal bijverschijnsel van coke en het kan gevaarlijk zijn om erbij te gaan ‘zuipuh’ of GHB gebruiken. Als je geen verstandige adviezen kunt geven, zeg dan gewoon liever niets.

रति

Wijs gebruiker
Er is middels onderzoek aangetoond dat gecombineerd coke en alcoholgebruik juist de hartslag verhoogt...
Verder vind ik een hartslag van 180 extreem hoog. Ik zit zelf aan 80-100 max en dan ben ik behoorlijk onder invloed.

Conjo

Bewuste gebruiker
Er is middels onderzoek aangetoond dat gecombineerd coke en alcoholgebruik juist de hartslag verhoogt...
Verder vind ik een hartslag van 180 extreem hoog. Ik zit zelf aan 80-100 max en dan ben ik behoorlijk onder invloed.
logisch door de cocaïne gebruik gaat je hart om meer zuurstof vragen en vernauwen je aderen en door alcohol verwijden je aderen dus je krijgt contra effect.... Hartslag kan maximaal 220 hartslagen per minuut hebben, Dan moet je leeftijd er vanaf trekken... Bijv je bent 40 jaar.. 220-40=180 dan kom je principe in de gevaren zone terecht! EN mensen hebben echt geen flauw benul van cocaïne gebruik.... ik doe het jaren lang bijna elke 2-3 dagen in de week en als je niet genoeg erbij drinkt of G neemt! Zoals ik al eerder ZEI als je teveel coke nuttigt! Kan je Gedachtes alle kanten op springen
( MIND-FUCKER ) Als je iets voelt of denkt ga meteen van ergste uit. Ik heb zelf ook als iets teveel neem krijg ik het benauwd en coke brok in mn keel.

Laatst bewerkt:
T

ToetjesMonster

Gast
@Conjo Jij hebt echt geen idee waar je mee bezig bent als je cocaïne gebruikt/combineerd. Je denkt dat je het allemaal haarfijn onder controle hebt en precies weet waar je grenzen liggen. Ik kan je verzekeren dat dat niet zo is, maar dat zul je, vrees ik, zelf nog wel ondervinden.

Bovenaan