Net téveel gepakt...

FerdFatoehaus

Badass junkie
Minder nemen natuurlijk. Houd het bij max 2mg per kilo lichaamsgewicht dan zullen de negatieve bijwerkingen een stuk minder zijn/verdwijnen.

Space cadet

Belezen gebruiker
Dus geen concrete tips mocht je slecht gaan??? Zoals druivensuiker of zo. Wat doen ze bij een EHBO op een festival bijvoorbeeld.

Spyro

DF-koning
Dus geen concrete tips mocht je slecht gaan??? Zoals druivensuiker of zo. Wat doen ze bij een EHBO op een festival bijvoorbeeld.
Ja, beetje Dextro. Jezelf niet oververhitten. Niet teveel, niet te weinig drinken. Ik weet niet naar welk antwoord je op zoek bent maar er is geen wonder middel ofzo

Blauweaap

Badass junkie
Bij overhitting het koude opzoeken. Bij uitdroging drinken. Bij ellendige effecte een nakkie sos (niet aan te raden maar maakt de meeste wel wat meer nuchter)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Welke kleur waren die punishers? Ik heb zelf een tijd terug geel-groene gehad. Waren behoorlijk sterke pillen.
Uiterlijk zegt niks over de inhoud van de pil. Testen is het enige wat werkt om te weten wat je slikt en hoeveel. Elke idioot kan een pillenperser kopen en logo namaken.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Je geeft zelf het probleem al aan: teveel genomen. Dan is de oplossing vrij simpel. Verder kan je proberen om zoets binnen te krijgen maar of dit alleen tussen je oren zit, geen idee.

Bij ellendige effecte een nakkie sos
Ja precies, nog meer stimulerende middelen in je bloedbaan schieten. Daarvan gaat je hartslag en bloeddruk alleen maar omhoog dus dit zou ik absoluut niet doen. En het is zonde van je SOS want de effecten werken elkaar letterlijk tegen terwijl je lichaam het alleen maar zwaarder krijgt.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Wat de rest hier zegt klopt natuurlijk. Het beste is om gewoon te voorkomen dat je teveel binnenkrijgt. Laat je pillen testen. Als je ze niet kunt laten testen, zorg dan dat je voorzichtig doseert totdat je een gevoel hebt gekregen voor de potentie van je pillen. Als de MDMA eenmaal in je lijf zit krijg je die er niet zomaar uit.

Als je dan toch teveel genomen hebt doe dan rustig aan en zorg dat je niet oververhit raakt. Drink water maar niet teveel, combineer niet met andere middelen als je al teveel M op hebt.
Bij ellendige effecte een nakkie sos (niet aan te raden maar maakt de meeste wel wat meer nuchter)
Dit dus niet doen. Je kunt je dan misschien nuchterder gaan voelen maar het is echt een aanslag op je lichaam.

Misfit

Belezen gebruiker
Uiterlijk zegt niks over de inhoud van de pil. Testen is het enige wat werkt om te weten wat je slikt en hoeveel. Elke idioot kan een pillenperser kopen en logo namaken.
Dat ben ik mij zeker bewust en het was ook niet mijn bedoeling om de dosering hiermee te achterhalen.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Namen van pillen zeggen sowieso niks. Populaire drukken worden regelmatig nagemaakt met een andere hoeveelheid mdma erin.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
vroeger wanneer?.. vóór 1990?
evaatjes, salmie's, duifjes, zonnetjes, mitsubishitjes etc
nee rond 2000. Ikheb toen in mijn omgeving niks over namen van pillen gehoord. We kochten pillen van een sterkte die we wilden. Stond vast wel een logo op soms maar echt niemand noemde zo een naam als hierboven allemaal. Althans niet de mensen die ik ken(de).

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
nee rond 2000. Ikheb toen in mijn omgeving niks over namen van pillen gehoord. We kochten pillen van een sterkte die we wilden. Stond vast wel een logo op soms maar echt niemand noemde zo een naam als hierboven allemaal. Althans niet de mensen die ik ken(de).

oh?..bij ons was er echt een cultuur van de naampjes kennen enzo.. va. begin jaren 90.
kheb echt bij heel veel tabletjes namen/logo's een herinnering ( soort fotografisch geheugen ) van het effect, locatie, wie erbij was etc.
ik denk dat als er niets op had gestaan dat dat wss minder helder had geweest. ¯\_(ツ)_/¯

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
oh?..bij ons was er echt een cultuur van de naampjes kennen enzo.. va. begin jaren 90.
kheb echt bij heel veel tabletjes namen/logo's een herinnering ( soort fotografisch geheugen ) van het effect, locatie, wie erbij was etc.
ik denk dat als er niets op had gestaan dat dat wss minder helder had geweest. ¯\_(ツ)_/¯
Ik heb geen idee. Ik weet niet beter als zo als bij ons toen. Van wie ik toen kocht noemde ook niet echt namen. Wel de sterkte.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik geef toe dat ik er heel soms over ga. Maar dat ligt deels aan de regeling in ons land. Wij kunnen niet laten testen dus weten we zelden echt wat we nemen. Halfjes en kwartjes is ons niet onbekend. Maar er zitten venijnigen tussen, die 250mg bevatten en heel traag opkomen, zodat je haast aan een nieuwe wil beginnen als hij inslaat. Soms is dat leuk, zo brak gaan, maar geef mij maar het dromerige, het rustige. En dat is voor mij 100-150mg. Dus ik ben een verantwoordelijke gebruiker: ze bestaan!!!
Inderdaad arm arm België...
Testcentrum zou zo een vooruitgang zijn inderdaad !

Er is een testcentrum in Brussel. In Wallonië zijn ook testcentra dacht ik. Maar inderdaad, in Vlaanderen niks te vinden. Het is verschrikkelijk slecht geregeld hier.

Ik regelde wel eens in Nederland geteste XTC-pillen voor sommige van mijn collega’s (met enigszins gevaar voor eigen status op werk) omdat ik wist dat ze anders ongeteste drugs zouden nemen, en ik gunde ze dan toch die veiligheid. De regering zou zijn verantwoordelijkheid moeten nemen.

CuriousExplorer

DF-koning
Er is een testcentrum in Brussel. In Wallonië zijn ook testcentra dacht ik. Maar inderdaad, in Vlaanderen niks te vinden. Het is verschrikkelijk slecht geregeld hier.

Ik regelde wel eens in Nederland geteste XTC-pillen voor sommige van mijn collega’s (met enigszins gevaar voor eigen status op werk) omdat ik wist dat ze anders ongeteste drugs zouden nemen, en ik gunde ze dan toch die veiligheid. De regering zou zijn verantwoordelijkheid moeten nemen.

Dacht ergens gelezen te hebben dat Brussel gesloten was...

geflipt

Wijs gebruiker

Zo mooi dat je dat doet voor hen! Ik zou al eens moeten beginnen het te doen voor mezelf. Ik koop mijn pillen en kristallen vaak blind, waar ik me hoe langer hoe slechter bij voel. (de regering hier gaat weinig doen als het op drugs aankomt... ze roepen het al decennia, maar zelfs al zet iemand de eerste stap, volgt niemand om gezichtsverlies/verlies van kiezers te voorkomen... is mijn beeld)
Dus toch naar NL... :(

Laatst bewerkt:

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Herkennen jullie dit? Zo lekker gaan, nog niet willen dat het feest eindigt en nét teveel pakken? Ik ben blijkbaar erg gevoelig voor MDMA en ben er al doende achter gekomen dat mijn grens voor 1 avond ergens rond de 240 mg per avond zit. Ga ik daar net overheen dan ga ik in een soort onprettige cocon waar ik niet meer uitkom. Feestje is over, ga waus lullen en kan eigenlijk alleen zitten of liggen met mijn ogen dicht. Zijn er tips daar uit te geraken? Beste is natuurlijk lekker bij die veilige dosis blijven maar wat te doen als het toch fout gaat...?
Handig is het om altijd een tripsitter te hebben 24/7 , zodat je die kan (video) bellen . Of iemand in je groep , afspraken maken wanneer 1 slecht gaat rust over te brengen , knuffel geven , gewoon even beethouden, en als ze dat niet willen gewoon zelf relaxed blijven , hopen dat t afzakt

Space cadet

Belezen gebruiker
Handig is het om altijd een tripsitter te hebben 24/7 , zodat je die kan (video) bellen . Of iemand in je groep , afspraken maken wanneer 1 slecht gaat rust over te brengen , knuffel geven , gewoon even beethouden, en als ze dat niet willen gewoon zelf relaxed blijven , hopen dat t afzakt
Ow maar die heb ik ook wel hoor. Oké geen nuchtere tripsitter maar mijn lieve man die dan heel rustig me veilig doet voelen en me vasthoudt. Moet er niet aan denken dat je alleen bent als het fout gaat...

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Ow maar die heb ik ook wel hoor. Oké geen nuchtere tripsitter maar mijn lieve man die dan heel rustig me veilig doet voelen en me vasthoudt. Moet er niet aan denken dat je alleen bent als het fout gaat...
Precies , heel belangrijk en ook van te voren een fijn gevoel om te starten . Dan blijf je meestal wel rustig

Izzy

Newbie
Guys, ik ben hier niet gaan posten om "gejudged" te worden. Hoge doseringen ga ik gewoon lekker op. Anders doet het niet veel. En mijn lichaamsgewicht is rond 90 maar ik ben een ervaren gebruiker ondertussen. Ik zal toch niet de enige zijn hier... en natuurlijk laat ik altijd alles testen dat ik gebruik. En water drinken, voor jezelf zorgen staat buiten kijf. Ik ben geen jonkie maar doe alles gelezen en zeer bewust.
Kan toch. Niet ieder lichaam reageert hetzelfde. Dat is ook bij legale drugs (ook wel medicatie genoemd), dosering en halfwaardetijden zijn gebaseerd op gemiddelden van grote onderzoeksgroepen. Ik neem altijd overal meer van want mijn lichaam breekt volgens mij gewoon supersnel af.

Izzy

Newbie
Ik neem dan wat iets kalmerends (benzo). Brengt iig bloeddruk en hartslag weer wat naar beneden. En zorgt ook dat ik niet door paniek alles nog erger maak (hyperventileren)

Space cadet

Belezen gebruiker
Guys, update: Ik ben erachter waarom het soms helemaal mis ging. Ik nam op zo'n avond soms flinke hoeveelheden Aleve Select, dat is eigenlijk gewoon naproxen, dit vanwege een slechte rug en veel pijn. Maar daardoor kun je veel sneller in een slechte trip belanden lees ik. Miss toch handig om dit te delen dacht ik...

(Ik ga in elk geval nooit meer over de 220 mg, maar dat is dan wel uitgesmeerd over 10 uur)

Bovenaan