Neus zegt nee

Deranged

Badass junkie
Bij een weekendje speed snuiven gebeurt het vaak dat het snuiven op een gegeven moment gewoon niet meer gaat., lijnen worden maar pijnlijker smeriger en vervelender. Zo erg zelfs dat ik op een gegeven moment bijna niet eens meer durf. Dan is je neus dus helemaal van streek van alle speed ofzo. Dan moet hij een paar dagen rust hebben wil hij herstellen.

Deranged

Badass junkie
Ook al het snot binnenin enzo je merkt dat het helemaal verneukt en van slag is doordat hij er ff een paar keer doorheen is geweest.

Dat wilde ik gewoon ff kwijt ofzo. :smoke:

Frisko

Badass junkie
Deranged zei:
Ook al het snot binnenin enzo je merkt dat het helemaal verneukt en van slag is doordat hij er ff een paar keer doorheen is geweest.

Dat wilde ik gewoon ff kwijt ofzo. :smoke:
idd,volgende dagen je neus snuiten,dikke groen/gele brokken,bloedklonters etc :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

lieky speedfreaky

Experimenterende gebruiker
ik heb dat mn neus gewoon zo verstopt gaat zitten dat ik hem niet meer kan snuiten of nix ghehe echt vaag maar ja gewoon een beetjuh pep er door en het gaat wel weer los en anders mot ik maar een bomba klap nemen :wink:

Frisko

Badass junkie
lieky speedfreaky zei:
ik heb dat mn neus gewoon zo verstopt gaat zitten dat ik hem niet meer kan snuiten of nix ghehe echt vaag maar ja gewoon een beetjuh pep er door en het gaat wel weer los en anders mot ik maar een bomba klap nemen :wink:
sinussen verstopt noemen ze dat ook wel eens :rolleyes: :rolleyes:

lieky speedfreaky

Frisko zei:
lieky speedfreaky zei:
sinussen verstopt noemen ze dat ook wel eens :rolleyes: :rolleyes:

whaha dat kan ben niet zo met die dure ingewikkelde woorden bekend ghehe :flushed:

Mac...

Badass junkie
ik ben ook een junk, zelfs nu ik al ff clean ben!
Ik heb toch echt nog wel regelmatig dat bijzondere junky gevoel, waarbij ik gewoon iets wil pakken, maakt nog niet eens uit wat. Nee, ik ben niet gestopt, daar ben ik ook te junk voor, maar heb mezelf voorgenomen om het ff rustig aan te doen, dus...

SpringPack

Mac... zei:
ik ben ook een junk, zelfs nu ik al ff clean ben!
Ik heb toch echt nog wel regelmatig dat bijzondere junky gevoel, waarbij ik gewoon iets wil pakken, maakt nog niet eens uit wat. Nee, ik ben niet gestopt, daar ben ik ook te junk voor, maar heb mezelf voorgenomen om het ff rustig aan te doen, dus...

De bekende: Morgen stop ik met de drugs :wave:

Mac...

Badass junkie
Nopes, ik pak waarschijnlijk eerder morgen weer eens drugs voor het eerst dins oud/nieuw. Heb alleen voor mezelf de laatste tijd bewezen dat ik ook zonder kan in het weekend. Bevalt me eigk ook prima, het monder snuiven!

SpringPack

Had ook redelijk lange uitloop na NJ, maar stappen is idd ook leuk zonder dope, kan weer eens normaal met de mensen communiceren :beer: :hearteyes:

Speed-queen

ik heb een vaag iets :mrgreen: Ik altijd maar weer iets
haha :mrgreen:
heb onder me neus tussen me bovenlip en rechter neus gat
een hele hard bult :openmouth:
maar neeeeeeeee het is geen dikke puist met zo groene erwt die
uit me neus is komen rolleuh de dag erna :)
nee een soort bultje onderhuids :smoke: Para bultje en doet me toch een pijn ,e hele rechter neus gat bytheway Dat is Me Opper snuiver!!!
MAGGGGNIET (i.p.v OPPER STAMPER MAGGIE)
:wave: Zieke shit :wave: nou wie heeft er ook een zo brUuTte
onderhuide Pep klont gehad
:smoke: of ben ik hier de enige Bult online
:confused:

minn

Badass junkie
Speed-queen zei:
nee een soort bultje onderhuids :smoke: Para bultje en doet me toch een pijn ,e hele rechter neus gat bytheway Dat is Me Opper snuiver!!!

WHAHAHAHAHAAHHAHA :grin:
dit is heeeel grappig :grin:
ik verdenk je ervan dat het gewoon een vieze dikke puist is ! :beer: :sunglasses:

Speed-queen

minn zei:
Speed-queen zei:

ik verdenk je ervan dat het gewoon een vieze dikke puist is ! :beer: :sunglasses:

:openmouth: shiittt je hebt me door....
leuk hoor
haha nee echt net een soort kiezelsteentje ofzo wat precies onder me neurgat
zit heb wel gesnoven (s.o.s0 Gammetje en klein lijnt Pauperpep (niet echt geweldig zoals normaal) maarja..... sit wel een ophoping me neus bloede ook 2 keer ..... misschien hebben ze samen in me neus een kindje gemaakt....en ligt dat eitje onder me huid...
moet hem maar weer eten gaan geven is nu al 1 uur gelden
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :grin: :grin:

Speed-queen

Speed-queen zei:
minn zei:
Speed-queen zei:

:openmouth: shiittt je hebt me door....
leuk hoor
haha nee echt net een soort kiezelsteentje ofzo wat precies onder me neurgat
zit heb wel gesnoven (s.o.s0 Gammetje en klein lijnt Pauperpep (niet echt geweldig zoals normaal) maarja..... sit wel een ophoping me neus bloede ook 2 keer ..... misschien hebben ze samen in me neus een kindje gemaakt....en ligt dat eitje onder me huid...
moet hem maar weer eten gaan geven is nu al 1 uur gelden
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :grin: :grin:

beetje spelfoetjes sorry maar snap hjet vast wel toch,

Bovenaan