Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben een vrouw van 41 en woon in een dorp en heb geen idee! waar ik zou moeten zoeken naar een dealer. Vroeger was ik goed thuis in het wereldje. Geen idee of ik deze vraag mag stellen hier. Maar ik doe het toch 😏
Wat een lef! Ik doe ook graag dingen die niet mogen dus ik snap je wel. Maar vragen hoe je aan een dealer komt zorgt voor een uitermate kortstondig lidmaatschap op DF
Als je naar wat feesten gaat kun je daar rondvragen of iemand wat heeft. Hier kunnen wij je helaas niet verder helpen.
Als dat niks voor je is kun je op het internet "research chemicals" bestellen. Let op: hierbij ben je wel je eigen proefkonijn aangezien er vaak amper of geen onderzoek is naar deze stoffen.
De forumregels zijn echt niet heel moeilijk te lezen, als je daar heel even de tijd voor had genomen had je het wel geweten. Had mij weer de moeite bespaard je topic leeg te halen en je een ban te geven.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.