Nicotine of caffeine

Van welke stof voelen jullie meer?

• Nicotine

Stemmen: 0 0,0%
  • Caffeine

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0

reggae-weedjunk

Bewuste gebruiker
Van welke stoffen voelen jullie meer van nicotine of caffeine? Vertel er ook bij wat je ervan voelt en of je dat lekker vind of niet :)

reggae-weedjunk

Bewuste gebruiker
Ik persoonlijk nicotine maar dat komt ook misschien omdat ik niet vaak rook. Ik voel me echt heel rustig en sloom(wel leuk natuurlijk) en duizelig(best vaag :rolleyes: )van caffeine voel ik wel wat maar dan moet ik ook echt 5 blikjes bullit drinken :P :smoke:

minn

Badass junkie
Caffaine, als ik daar goed veel van drink wordt k giegelig en wiebelig. Maar als ik een tijdje niet gerookt heb, like old times, dan voel je nicotine ook nog wel, beetje dizzy enzo :grin:

Osi`

Bewuste gebruiker
Van allebei niets, alhoewel ik geen koffie drink, van een safje voel ik alleen smorgens wel iets.

Psilo

Bewuste gebruiker
reggae-weedjunk zei:
Ik persoonlijk nicotine maar dat komt ook misschien omdat ik niet vaak rook. Ik voel me echt heel rustig en sloom(wel leuk natuurlijk) en duizelig(best vaag :rolleyes: )van caffeine voel ik wel wat maar dan moet ik ook echt 5 blikjes bullit drinken :P :smoke:

Als je nicotine wilt testen moet je niet roken. Het slome en duizelige gevoel is meer te wijten aan zuurstofgebrek.

Neem gewoon wat kaugom. Heb ik ook eens gedaan.
Helaas zat ik er toen al weer een half jaar aan vast!!! Verslaving den top!

Maar ik voel meer van caffeine

BacingsPen

Badass junkie
Psilo zei:
reggae-weedjunk zei:

Als je nicotine wilt testen moet je niet roken. Het slome en duizelige gevoel is meer te wijten aan zuurstofgebrek.

Neem gewoon wat kaugom. Heb ik ook eens gedaan.
Helaas zat ik er toen al weer een half jaar aan vast!!! Verslaving den top!

Maar ik voel meer van caffeine

hoe komt het dan dat zuurstofgebrek bij het roken van pure wiet bij sommigen niet/nauwelijks voorkomt?

Psilo

Bewuste gebruiker
reggae-weedjunk zei:
hoe komt het dan dat zuurstofgebrek bij het roken van pure wiet bij sommigen niet/nauwelijks voorkomt?

Ik weet niet wie dat beweert, maar mijn ervaring met het roken van pure wiet is dat er veel minder rook vrij komt. Je verbrand minder (of misschien juist efficienter) en zo zal er wel minder koolmonoxide etc vrijkomen.

Psilo

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Jeller zei:
Psilo zei:
Jeller zei:
ik ook van caffeïne, daar wordt je ten minste wakker van

Nicotine heeft ook een oppeppend effect.
bij mij niet, of toch zeker een groot stuk korter

Ja leg eens uit, nicotine is oppeppend :confused: :wave:

Er zijn natuurlijk individuele verschillen, net zoals het stimulerende effect van Ritalin bij sommige mensen een rustgevende werking heeft.
Een deel van de werking van Nicotine is te verklaren door het vrijkomen van adrenaline en noradrenaline in de bloedbaan. Dit is dus stimulerend.

Bij hogere doseringen schijnt het effect ontspannend te gaan werken.

reggae-weedjunk

Bewuste gebruiker
Psilo zei:
Saivy zei:
Jeller zei:
Psilo zei:
Jeller zei:
ik ook van caffeïne, daar wordt je ten minste wakker van

Nicotine heeft ook een oppeppend effect.
bij mij niet, of toch zeker een groot stuk korter

Ja leg eens uit, nicotine is oppeppend :confused: :wave:

Er zijn natuurlijk individuele verschillen, net zoals het stimulerende effect van Ritalin bij sommige mensen een rustgevende werking heeft.
Een deel van de werking van Nicotine is te verklaren door het vrijkomen van adrenaline en noradrenaline in de bloedbaan. Dit is dus stimulerend.

Bij hogere doseringen schijnt het effect ontspannend te gaan werken.

Ik werd laatst spuugmisselijk van nicotine :(

Bovenaan