Moet zeggen dat ik het geluk heb dat ik fanatieke boxmod gebruikers ken.
Waardoor ik nu een exemplaar heb ,nieuwste generatie - deze zomer uitgekomen, die ik helemaal naar believen kan afstellen.
En inmiddels 2 sweet spots heb gevonden waarmee ik de MTL ervaring ervaar bijna identiek aan een trek van een zwaar shaggie.
0.8ohm coil, 14-18W(tot19.5W) of 1ohm coil, 20-24W (tot27W) (afhankelijk vd coil leeftijd meer of minder Watts ) en de atomizer luchttoevoer bijna dicht voor de weerstand , ik moet echt een trekkie nemen en zuigen zoals een shaggie,. Dan komt er met een korte kleine hijs meteeen een dichte volle damp uit.
50/50 vloeistoffen met minimaal menthol + anijs is het geheime ingredieent voor een throathit bij mij en met wat fruit erbij is de sensatie compleet. bessen, watermeloen, kiwi mango etc. als er maar menthol en anijs inzit. en nicotine hé. de klassieke nicotine base geeft wel eens een vieze scherpe smaak achter in je strot, wat kan overkomen als een verbrande coil, maar met nic salt heb ik dit niet. Na wat oefenen doe ik nu tussen de 4 en 6 dagen met een coil. en er gaan 18650 batterijen in. heb er 4,die ik extern oplaad. zo lang als je het vloeistof niveau goed bijhoudt , regelmatig bijvullen heb ik geen dry hit. ik refresh ook regelmaig de coil even, dan zuigt ie zich vol, met een sinus Hertz wavevorm, dat kan niet iedere boxmod.