Don Draper
Badass junkie
Maar ik snap wat je bedoelt hoor! Vandaag is dag 2 dat ik van sigaretten af ben en zit nu alleen maar aan het vapen en nicotine zuigtabletten. Was er al mee bezig.Oh.. 😆😆😆
Maar ik snap wat je bedoelt hoor! Vandaag is dag 2 dat ik van sigaretten af ben en zit nu alleen maar aan het vapen en nicotine zuigtabletten. Was er al mee bezig.Oh.. 😆😆😆
Ja dat is @Dirkjan's punt maar dan met alles met nicotine. Wat mij betreft was ik gewoon nicotine of zelfs volledig verslaving vrij.Ja maar in die liquid van de vape zit ook gewoon nicotine.. je moet erachter komen waarom je een sigaret wil.. het zit echt tussen je oren.. super lame advies, I know, maar beetje beroepsdeformatie..
Ja dat is @Dirkjan's punt maar dan met alles met nicotine. Wat mij betreft was ik gewoon nicotine of zelfs volledig verslaving vrij.
Dat is echt het slechtste argument wat ik ooit heb gehoord.Je moet toch iets overhouden om te doen wat ongezond is, nietwaar.
Ik ken die tijden. Maar toen ik na pure bonghits maar een halfuurtje stoned werd had ik er geen zin meer in en ben ik voorgoed gestopt.Ik nam liever een stevige bongpijp, dan een joint..
.die komen tenminste aan als de trap van een galopperende en drachtige kameel met peper in haar reet....maar die tijden zijn voorbij.