Don Draper
Badass junkie
Maar ik snap wat je bedoelt hoor! Vandaag is dag 2 dat ik van sigaretten af ben en zit nu alleen maar aan het vapen en nicotine zuigtabletten. Was er al mee bezig.Oh.. 😆😆😆
Maar ik snap wat je bedoelt hoor! Vandaag is dag 2 dat ik van sigaretten af ben en zit nu alleen maar aan het vapen en nicotine zuigtabletten. Was er al mee bezig.Oh.. 😆😆😆
Ja dat is @Dirkjan's punt maar dan met alles met nicotine. Wat mij betreft was ik gewoon nicotine of zelfs volledig verslaving vrij.Ja maar in die liquid van de vape zit ook gewoon nicotine.. je moet erachter komen waarom je een sigaret wil.. het zit echt tussen je oren.. super lame advies, I know, maar beetje beroepsdeformatie..
Ja dat is @Dirkjan's punt maar dan met alles met nicotine. Wat mij betreft was ik gewoon nicotine of zelfs volledig verslaving vrij.
Dat is echt het slechtste argument wat ik ooit heb gehoord.Je moet toch iets overhouden om te doen wat ongezond is, nietwaar.
Ik ken die tijden. Maar toen ik na pure bonghits maar een halfuurtje stoned werd had ik er geen zin meer in en ben ik voorgoed gestopt.Ik nam liever een stevige bongpijp, dan een joint..
.die komen tenminste aan als de trap van een galopperende en drachtige kameel met peper in haar reet....maar die tijden zijn voorbij.
Wandelen, Cultuur snuiven en bomen knuffelen!Sinds zaterdag geen sigaret meer aangeraakt. Was het afgelopen half jaar weer van een pakje in de maand naar bijna een pakje per dag gegaan, dus het werd wel weer eens tijd om te kappen met die zooi.
Heeft iemand nog tips voor een nieuwe verslaving? Ben verdorie alles een beetje kwijtgeraakt nu. Ben dus naarstig op zoek, anders heeft mijn lidmaatschap hier ook weinig zin. Zanza die niets meer gebruikt. Wat een giller.🤓🤡
Een passage uit een goed boek over stoppen met roken:Sinds zijn 41e heeft hij niet meer gerookt tot hij in 2020 soms een shaggie draaide met mijn ma; "Want het is toch vakantie, als we terug zijn stop ik".
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe verslaving. Misschien wordt het yoga .Sinds zaterdag geen sigaret meer aangeraakt. Was het afgelopen half jaar weer van een pakje in de maand naar bijna een pakje per dag gegaan, dus het werd wel weer eens tijd om te kappen met die zooi.
Heeft iemand nog tips voor een nieuwe verslaving? Ben verdorie alles een beetje kwijtgeraakt nu. Ben dus naarstig op zoek, anders heeft mijn lidmaatschap hier ook weinig zin. Zanza die niets meer gebruikt. Wat een giller.🤓🤡
Daar had ik toevallig gisteren ook naar gekeken naar een beginners video ervan hahaIk ben ook op zoek naar een nieuwe verslaving. Misschien wordt het yoga .
Ik wil oprecht terug naar mijn denkwijze en gezondheid van 2019. Veel sport en gebruik 4-6 x per jaar. Sport doe ik wel maar wil meer oa voor de afleiding .Daar had ik toevallig gisteren ook naar gekeken naar een beginners video ervan haha
Was het maar een kwestie van leuk vinden hahaDaarom ben ik ook zo benieuwd wat je zo leuk vind aan roken?
Heb je wel eens truffels geprobeerd? Of iets soortgelijks.Mijn leven was de afgelopen maanden in de ban van het roken. Sigaretten, zuigtabletten, pleisters en vapen.
Soms combineerde ik ze allemaal. En als ik dan wou stoppen had ik zulke hoge tolerantie dat het onmogelijk stoppen was.
Laatste weken ben ik weer begonnen met sigaretten roken en zoveel mogelijk geprobeerd alleen dat te doen. Dat heeft mijn tolerantie wat naar beneden gehaald.
Vapen is niet de oplossing ben ik achtergekomen. Ik bleef hele dagen in mijn kamer en ontweek activiteiten om maar aan de nicotine infuus te blijven.
Stoppen met roken middelen zijn fantastisch maar ik ben recent in de conclusie gekomen dat in combinatie met het roken dat het een hel is. Op een bepaalde manier kan het je frequentie in roken verminderen. Maar ik misbruikte het. Ik zat 24/7 aan de nicotine uiteindelijk. (Ja, dat mag je echt letterlijk nemen)
Dus nu maar weer een poging wagen precies op dezelfde manier als hoe ik eerder dit jaar twee maanden was gestopt. Kruidentabak roken, pleisters, zuigtabletten en veel drinken.
Ik wil mijn leven weer terug. De nicotine had me echt in de ban. Voor een blowtje per dag mag ik de afkickkliniek in maar voor kettingroken mag ik met een assistent van de huisarts praten die na 3 weken het wel weer geloofd. Terwijl ik, lijkt het wel, nooit van mijn cravings af zal komen en maar ermee moet leven.
Heel herkenbaar, ik heb ook eventjes bupropion gekregen en dat was net zo'n kut ervaring als dat jij beschrijft. Kreeg ze ook voor ADD maar inderdaad vooral omdat ik ook zei dat ik wou stoppen met roken.Heb nu Wellbutrin (aka bupropion / zyban) gebruikt, wat ik al eens had geprobeerd tegen depressie / ADHD.
Voel me echt verschrikkelijk van dit medicijn ; bijna constante tinnitus, verschrikkelijke hoofdpijn en ik word er echt een zombie van.
En ben je kunnen stoppen met roken?Heel herkenbaar, ik heb ook eventjes bupropion gekregen en dat was net zo'n kut ervaring als dat jij beschrijft. Kreeg ze ook voor ADD maar inderdaad vooral omdat ik ook zei dat ik wou stoppen met roken.
Nee ik ben meteen gestopt met die zooi, kon er echt niet tegen🤣En ben je kunnen stoppen met roken?
Ik heb het nu ook maar een week gebruikt tot de sigaretten vies begonnen te smaken ; dan ervoor gezorgd dat ik geen tabak meer in huis had.Nee ik ben meteen gestopt met die zooi, kon er echt niet tegen🤣
Maar ik denk als de bijwerkingen verdraagbaar zijn dat het een prima middel is om mee te stoppen.
Rookte je pure wiet of gebruikte je een vaporizer ofzo? Omdat je 10j gestopt bent met tabak en bijna 4j met wiet.Bekijk bijlage 47017
Is dit een trieste manier om op te scheppen? Ja. Denk ik dat iedereen dit kan? Ja.