Niemand pluggen??

3970

Wijs gebruiker
Ik heb de topic maar bij XTC neer gezet, omdat het hier ook in de FAQ wordt genoemd...

Ik lees hier echt nergens dat mensen drugs pluggen (anaal inbrengen, zoals een zetpil). Hebben jullie daar een reden voor, onprettig, smerig, brandend gevoel, iets anders? Voor mijn gevoel werkt dat zeker zo goed als slikken, zo niet beter. En je hebt weinig te maken met hoeveel en wat je gegeten hebt, en je maag reageert er niet slecht op lijkt me...Kan met de zoekfunctie, en op Google trouwens weinig erover vinden.

En weet iemand welke pilllen wel of niet geplugd kunnen/mogen worden? XTC, MDMA, 2C-B?

Alvast bedankt voor jullie meedenken!!

Hemi

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Laten we de experts bij halen:

Kees kom er maar uit ....

De echte plugger zit in Castle Craig kan nu niet antwoorden.

Het kan wel lijkt mij ..

Stonie

Delirium

Badass junkie
Ik denk niet echt dat je je maag met je endeldarm kunt vergelijken.

Je maag is een extreem zure omgeving en kan behoorlijk wat chemische rotzooi aan. Ik denk niet dat je endeldarm zo sterk is.

3970

Wijs gebruiker
Delirium zei:
Ik denk niet echt dat je je maag met je endeldarm kunt vergelijken.

Je maag is een extreem zure omgeving en kan behoorlijk wat chemische rotzooi aan. Ik denk niet dat je endeldarm zo sterk is.

Daar heb je inderdaad misschien wel een punt ja....

Hemi

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
En waar haal je lege zetpillen ?

Hoe breng je die in .. sorry ik heb nog nooit een rectale dope in gebracht.

Endeldarm ... ik moewt even bijspijkeren vrees ik.

Stonie

3970

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:

Stonie

Bij XTC is het niet moeilijk, beetje nat maken en PLOP naar binnen. Poeder zal idd moeilijker worden, ik weet niet of een gewone ampul oplost in de endeldarm

Maar in een vloeitje lijkt me niet zo'n probleem? Ik roep ook zomaar wat :rolleyes:

Hemi

zaagmans

Bewuste gebruiker
3970 zei:
lysergine25 zei:

Stonie

Bij XTC is het niet moeilijk, beetje nat maken en PLOP naar binnen. Poeder zal idd moeilijker worden, ik weet niet of een gewone ampul oplost in de endeldarm

Maar in een vloeitje lijkt me niet zo'n probleem? Ik roep ook zomaar wat :rolleyes:

Hemi

De beste manier is:

Zorg eerst dat je niet hoeft te schijten

1) Klein stukje keukenpapier afknippen
2) pill vermorzelen en in het keukenpapier doen
3) oprollen en om je wijsvinger heen krullen
4) Rolletje beetje natmaken onder de kraan (niet te anders gaat ie kapot)
5) Vinger in je hol tot het 2e vingerkootje

Even lijkt het of je continu moet schijten, maar na een half uurtje ben je uti je plaat. En ja, het klopt dat meer van de pil opgenomen wordt in je bloed. In je hol zitten namelijk veel bloedvaten. Oraal wordt 40% opgeneomen, je hol wel 90%

Succes

Shiva1982

Belezen gebruiker
Ik vind anaal pillen nemen toch een raar idee. Zal best goed werken, maar ik vraag me tegelijkertijd ook af wat de effecten op je lichaam zijn... Je maag is volgens mij beter bestand tegen chemische rommel dan je kont. Ik hou het wel gewoon bij de gebruikelijke manier van innemen...

zaagmans

Bewuste gebruiker
Shiva1982 zei:
Ik vind anaal pillen nemen toch een raar idee. Zal best goed werken, maar ik vraag me tegelijkertijd ook af wat de effecten op je lichaam zijn... Je maag is volgens mij beter bestand tegen chemische rommel dan je kont. Ik hou het wel gewoon bij de gebruikelijke manier van innemen...

Ach het is allebei slecht. Ik ben het toch zeker wel met je eens. In de US is pluggen een normalere manier van pillen nemen dan in Nederland. Reden: pillen kosten 25 tot 40 dollar en de kwaliteit is slechter.

zaagmans

Bewuste gebruiker
Shiva1982 zei:

Ach het is allebei slecht. Ik ben het toch zeker wel met je eens. In de US is pluggen een normalere manier van pillen nemen dan in Nederland. Reden: pillen kosten 25 tot 40 dollar en de kwaliteit is slechter.

3970

Wijs gebruiker
Het lijken me nou niet echt allebei betrouwbare bronnen, maar ik kan me wel iets voorstellen bij die betere opname, rectaal dan.

Ik vond het niet oncomfortabel, dat zit denk ik meer tussen je oren. Het pakt inderdaad snel en goed op, da's een voordeel. Of het voorkomt dat je misselijk wordt; geen idee, geen van ons vieren is al eens misselijk geworden van XTC...Of het schadelijk is; lijkt me wel, maar hoe schadelijk is de vraag. Ook je maag zal er niet blij mee zijn...

Het zal ook wel toeval zijn, maar ik heb dus nu een aantal malen in redelijk korte tijd XTC gebruikt, oraal voornamelijk, en sinds gisteren heb ik weer eens een keer last gehad van brandend maagzuur.....dat is jaren geleden, en ik vraag me dan wel af of dat iets met de XTC te maken kan hebben..

Pikachu

Wijs gebruiker
Het zou me niets verbazen, het is toch chemisch spul wat je in je maag stopt... Daarop reageert je lichaam misschien met de aanmaak van meer maagzuur om deze stof te 'vernietigen'.

3970

Wijs gebruiker
Ik zou er ook inderdaad niet van staan kijken...misschien ben ik wel niet de enige? Anders maar eens een nieuwe topic openen om de vraag te stellen...

Pikachu

Wijs gebruiker
Persoonlijk heb ik er geen last van. Maargoed ik beperk mijn gebruik dan ook tot eens per maand/ 2 maanden :hearteyes:

Bovenaan