nierstenen en xtc?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

mitchieee

Bewuste gebruiker
ik heb eergister voor het eerst een niersteen aanval gehad,
vandaag wel rustig’ hij zit er nog wel in maar geen pijn op het moment.
alleen ik was van plan dit weekend na een langetijd weer xtc te gaan gebruiken’ ik dacht zelf dat dat geen probleem moet zijn’ tenzij ik weer een aanval krijg en gigantische pijn zal hebben.

dus mijn vraag is ‘ kan ik gewoon xtc gebruiken? of beter wachten tot die weg is?’

Spyro

DF-koning
Ik zou wel wachten tot je lichamelijk weer in orde bent persoonlijk. Misschien even aan je arts vragen of het mag? Ze veroordelen je niet, maar dan weet je het wel zeker.

Syl

Badass junkie
Straks ben je knettah wappie en krijg je weer niersteen aanval... 😅
Ik persoonlijk zou er mee wachten.

Dirkjan

Badass junkie
Ik denk dat het je MDMA ervaring een beetje verpest als je piemel voelt als een gasbrander wanneer je een plasje doet. Nierstenen variëren in pijn tussen mensen die er "last" van hebben en mensen die op hun blote knieen bidden tot verschillende goden om het lijden te laten stoppen. Of MDMA een aanval kan triggeren of verergen weet ik niet, maar ook al krijg je geen aanval alleen al het feit dat je nierstenen hebt en een aanval op kan komen terwijl je net lekker aan het gaan bent zal je ervaring gegarandeerd goed verzieken.

Lekker wachten dus.

Laatst bewerkt:

vader

Belezen gebruiker
Ik zou echt heel erg oppassen met plasgerelateerde problemen en MDMA.
MDMA zorgt ervoor dat je een hormoon aanmaakt die het het plassen vergemoeilijkt, een ADH (anti-diuretisch hormoon).

Als je juist veel moet plassen omdat die steen eruit moet is MDMA wat dat betreft echt een no-go.

Deze link is nog beter qua info mbt XTC:

Wat de steen betreft kun je denk ik beter aan het bier gaan dit weekend, dan weet je zeker dat je juist heel veel gaat plassen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
ik heb eergister voor het eerst een niersteen aanval gehad,
vandaag wel rustig’ hij zit er nog wel in maar geen pijn op het moment.
alleen ik was van plan dit weekend na een langetijd weer xtc te gaan gebruiken’ ik dacht zelf dat dat geen probleem moet zijn’ tenzij ik weer een aanval krijg en gigantische pijn zal hebben.

dus mijn vraag is ‘ kan ik gewoon xtc gebruiken? of beter wachten tot die weg is?’
Als je dit zelf goed terug leest wat is dan je eigen antwoord? Stel het uit.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan