1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Niet kunnen plassen

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Haarsteeg1, 13 mei 2019.

Tags:
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Haarsteeg1

Haarsteeg1 Experimenterende gebruiker

hallo

Wanneer ik xtc (of mdma) gebruik dan kan ik nooit plassen. Dit houd meestal aan tot de volgende dag 4 uur smiddags ongeveer maar ik ga over een paar weken naar een weekendfestival en dan is het dus niet zo handig. Ik had gehoord dat er pillen waren waardoor je juist wel weer kunt plassen ofzo. Heeft iemand daar toevallig van gehoord of heeft iemand een andere tip voor me dan hoor ik het graag.

2. Fietsslot9

Fietsslot9 Newbie

Door de MDMA komt er een hormoon vrij waardoor je moeilijk kan plassen. Vooral niet meer water beginnen drinken om het plassen te forceren, dit kan leiden tot watervergiftiging.

Je zeg dat je binnen een paar weken naar een weekendfestival gaat, wat is er dan juist niet zo handig?
    En op die vraag van je over die pillen waardoor je wel kan plassen kan ik helaas niet antwoorden, deze ken ik niet.

En als tip kan ik je meegeven: neem er de tijd voor, ga rustig even zitten als het kan en probeer er niet te veel op te focussen ook al is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan :grin:

3. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Er bestaan geen pillen die je zomaar samen met MDMA-pillen kunt gaan nemen waardoor het plasprobleem plotseling verleden tijd is.

Moeilijk plassen is een combinatie van stimulatie van het antidiuretisch hormoon (ADH) en verhoogde spierspanning, beide normale en veelvoorkomende bijwerkingen van MDMA. De eerste zorgt ervoor dat je meer vocht vasthoudt dan normaal en minder gaat plassen (dat is ook inderdaad waarom teveel drinken gevaarlijk is, zoals hierboven gezegd), de tweede zorgt ervoor dat als je dan toch uiteindelijk een keer moet plassen, dit lastiger of niet gaat omdat je spieren - ook die down under - zich nog teveel aanspannen.

Het is een narigheidje waar de een wat makkelijker last van heeft dan de ander; het enige wat je volgens mij kunt doen om dit te beperken is de dosis bescheiden houden. Dit type symptomen neemt over het algemeen toe naarmate je de dosis opvoert.

Verder is het gruwelijk irritant, maar in wezen onschuldig. Voor wat dat helpt. :wink:

4. Krullen

Krullen Experimenterende gebruiker

Tip van mij: sluit je ogen, probeer je echt even af te sluiten van de wereld en alleen maar te denken aan: ik ga nu plassen.

Werkt 9 van de 10x

5. stomme eend

stomme eend Bewuste gebruiker

Ik heb er zelf echt nul last van, maar lees het wel vaker. Vraag me alleen altijd af wát dan zo vervelend is? Heb je wel drang maar lukt het dan uiteindelijk niet als je op de wc zit, is dat het? Een beetje zoals bij blaasontsteking? Of heb je ook geen aandrang en zit het vervelende ergens anders in?
    Gewoon nieuwsgierig :)

6. Haarsteeg1

Ik heb het als aller ergst van mij vrienden. Ik heb soms gewoon dat ik 15 uur na gebruik nog steeds niet kan plassen. Het vervelende is dat je steeds het gevoel hebt dat je moet plassen maar het gaat maar niet weg want ja je kunt niet plassen. Je gaat er dan alleen nog maar aan denken en verpest soms een beetje je space

7. Bas

Bas Wijs gebruiker

Drink je dan wel voldoende water eigenlijk? Ik heb zelf constant gedurende een festival een flesje in m'n handen waar ik iedere keer slokjes van neem, zo kom ik gemakkelijk aan m'n vocht e.d.
    En desnoods gewoon in zo'n dixi i.p.v. bij een pisbak. Dan ben je snel je focus kwijt.

8. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis! Donateur

Welke doseringen gebruiken de reageerders die niet kunnen plassen na mdma?
    Volgens mij is het ook wel dosering afhankelijk. iig bij mij wel. De enige x dat ik echt niet kon plassen tot pijn aan toe was toen ik veul te veul had genomen.

Roze olifant vindt dit leuk.
  9. Krullen

Dit zit meestal tegen de 200/250mg per keer. Is eigenlijk veel te veel, al lukt het plassen wel meestal.

Side note: eerste keer 220mg+- over hele avond en kon toen niet plassen.

Weeg 93kg

Genieter vindt dit leuk.
  10. Haarsteeg1

Ik gebruik meestal wel zon 400+ mg mdma over een avond

11. De Dunne

Dat verklaart het! Dat is veel.

12. Haarsteeg1

Maar dat is meestal wel over 10 uur he.

13. De Dunne

Dat maakt niets uit. Het zit alsnog in je lijf, of je het nu in ene neemt of verdeeld. . Mdma is niet zo snel uitgewerkt. 1 tot 1,5 mg mdma per kg lichaamsgewicht nemen en je zult er zo goed als geen last van hebben. Het is echt een hele hoge dosis. Dat is sowieso erg ongezond. Vooral voor je brein en lijf.
    Lees dit eens aandachtig door:

https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/

14. Haarsteeg1

Sorry hoor maar 100mg (via de werkelijke dosis) zou voor mij veeeels te weinig zijn voor een avond. Hoe doe jij het dan bijv op een festival die 13 uur duurt?

15. De Dunne

Mdma is gewoon niet geschikt om 15 uur goed op te gaan. Het werkt maar 4 a 5 uren. Langer en meer nemen krijg je idd vooral de negatieve bijwerkingen ipv de juiste. Ik doen de 1e paar uur nuchter, pak dus later en neem maar 1x bij. Je bent nu ook gewend aan zoveel waardoor de juiste dosis je niet meer bevalt. Doe er velen hoor maar verstandig is het niet. Check maar eens waarom dat precies is.
    En geen sorry aan mij hoor! Je hoeft mij geen verantwoording af te leggen maar je komt met vragen en dan is dit het advies. Wat jij er mee doet is aan jou.

Roze olifant vindt dit leuk.
  16. Haarsteeg1

Ik denk dat 10 uur lang zuipen (wat veel mensen doen) eigenlijk nog schadelijker is dan 400mg mdma

17. De Dunne

Nee dat denk ik niet. Beide is niet goed. Maar mdma is wel echt flinke aanslag op je hersenen en je receptoren. Ik wil niet betweterig doen hoor, echt niet! Maar praat je gebruik niet goed alsjeblieft. Lees je maar goed in over schade van mdma.

acht.zes vindt dit leuk.
  18. Krullen

Ik zelf wil dus misschien met ADE naar AMF gaan, wat hier dan wel een dingetje is de duur van het feest. Wil wel gewoon op MDMA gaan, dus misschien slim om eerst van 9-12 nuchter te gaan en dan de 12-6 pas op de m over te gaan?.....

Ben bang dat ik anders echt een shitload aan zooi naar binnen werk

19. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Het is beide schadelijk.

Ik snap dat de ‘1 tot 1.5 mg per kg’ regel voor sommigen te conservatief is. Weeg zelf een kilo of 57 en vind MDMA dosissen onder +/- de 120 mg snel aan de flauwe kant, ook al zou volgens de regel 85.5 mg mijn max zijn. Ik hou me dus ook niet volledig aan wat we hier op het forum adviseren. Echter, ik heb ook gemerkt dat dosissen boven de 120 mg flink bijwerkingen en katerverschijnselen geven die dan in verhouding zwaarder gaan wegen dan de voordelen. Ik hou tegenwoordig voor mezelf dus die grens aan.

De regel dus niet volledig naleven oké, maar 400 mg vind ik dan wel weer een ander uiterste. It’s all up to you maar dan moet je vervolgens ook niet heel verwonderd staan te kijken als je de rekening gepresenteerd krijgt in de vorm van nare gevolgen. :wink:

* Edit: zag dat ik verkeerd gerekend had, mijn maximale dosis ligt volgens de regel zelfs nog een stuk lager. Heb het even aangepast. Tja, 85-86 mg zou voor mij dus echt underwhelming zijn. Het is een richtlijn die volgens mij vooral accuraat is wanneer geen sprake is van onder- of overgewicht. Maar 400 mg is ongeacht je gewicht altijd veel teveel.

De Dunne vindt dit leuk.
  20. Haarsteeg1

Ik heb het wel over 400mg over 10 uur he. Ik pak het niet in een keer. Meestal is mijn eerste dosis rond de 150 en daarna pak k steeds bij tot ik uit eindelijk 2 tot 3 pillen op heb. Me eerste keer pakken is bij de laatste keer bijpakken allang uitgewerkt. Ik moet trouwens zeggen bij nader inzien dat 400 wel overdreven is. Ik denk gemiddeld bij een nachtfeest rond de 300mg

21. De Dunne

Dat is je al verteld: dat maakt niets uit. Het zit nog steeds in je systeem. Verspreid nemen schijnt zelfs schadelijker te zijn. Nou heb ik van dat laatste geen bron maar hoor dat zeker vaker. Bijnemen schijnt bij mdma schadelijker te zijn dan wanneer je 1 dosis neemt.

22. Haarsteeg1

Ach als gevaarlijk zie ik het niet. Als je gewoon normaal doet en niet meer als mij pakt kan er niks gebeuren. Ga zelf eens in de 2/3 maanden naar hardcore feestjes en kan je vertellen dat ongeveer 80% daar net zo veel als mij pakt of zelfs meer. Het zal natuurlijk niet goed zijn voor je hersens maarja dat is naast een uitlaat staan van een auto ook niet. Of roken wat de helft van de bevolking doet (ik niet)

23. De Dunne

Laat maar. We lullen tegen de muur.
    “Iedereen doet het dus kan het geen kwaad”.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Niet kunnen plassen
  1. yellow2020
    Reacties:
    13
    Weergaven:
    2.539
  2. Davidje91
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    1.129