Niet slapen

Potspots

Newbie
Hallo allemaal,

Ik ben een man van 24, ong 70kg.
Zoals de titel wel doet vermoeden kan ik na een nachtje ketamine niet meer slapen en daar maak ik me best wat zorgen om :(
Heb al een aantal keer ketamine gesnoven in mijn leven. Gisteren was het weer zo een avondje dat ik er nog eens zin in had. Nadat ik een aantal biertjes had gedronken heb ik een paar puntjes doorheen heel de nacht genomen ( laatste was volgens mij om 4u-4.30u). Ben daarna op bed gaan liggen om te spacen en daarna rustig in slaap te vallen, kan jullie vertellen dat het spacen goed gelukt is maar het rustig in slaap vallen lukte helemaal niet. Met een lichte paniek aanval typ ik dit nu omdat ik het zo raar vind dat ik normaal geen enkel probleem heb met in slaap te komen na zo een avondje en nu plots wel. Heeft iemand enig idee hoe dit komt of iemand die ook niet kan slapen na gebruik?
Dank jullie voor de antwoorden alvast :)

Groetjes

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
zonder drugs slapen mensen ook wel eens een nacht slecht.
-zorgen
-warmte
-te veel gedut de dag ervoor
-willekeur (?)

maar 't zal wel gewoon stapel effect, nastimulatie zijn. is niet vreemd.

advies: nooit meer drugs aanraken :wink:

BraboF

Badass junkie
Ik slaap ook vrijwel niet na gebruik.
Ik heb dit bij vrijwel alles wat ik geprobeerd heb. Speed, xtc, sos en ketamine.

Dit terwijl vrienden van mij altijd zo in slaap vallen nadat ze hetzelfde op hebben als ik.

Ik neem deze vervelende consequentie maar voor lief en ik zorg dat ik de volgende dag niks gepland heb staan.

Vchip

Badass junkie
ik slaap ook nooit na disso's waaron keta. kan er wel een benzo bij nemen, maar dan slaap ik de dagen niet nadat ik ben gestopt met mijn drugsgebruik. in mijn geval zwaar knudde, want dit heeft negatief invloed op mijn functioneren.

Potspots

Newbie
Bedankt voor jullie reacties. :)
Dan zal ik er vandaag een bank hang dag van maken. Slapen zit er nog steeds niet in maar denk dat ik er ook te erg op gefocust ben nu.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Meestal gaan deze topics over speed.

Heb er zelf geen last van met keta. Gewoon ff uitzitten en vanavond vroeg er in dan voel je je morgen een stuk beter.

geflipt

Wijs gebruiker
Lijkt mij ook gewoon de nawerking te zijn. Kan lang duren. Bij mijn eerste keer had ik ook moeite met slapen.

Maar is het een probleem? Voel je je slecht de dag erna? Ik bedoel, als dit in volle paniek typt maak je je blijkbaar echt wel zorgen...

Blauweaap

Badass junkie
Je gebruikt drugs best logisch toch dat de kans erin zit dat je niet slaapt ? Wil je dit niet moet je simpelweg niet gebruiken en dan weet je dit voor de volgende x

Blauweaap

Badass junkie
Of je gebruik anders plannen. Of een benzo er in gooien.
Lijkt me niet verstandig om altijd bij elk drugs gebruik een benzo er in te gooie. Soms moet je gewoon op de blaren zitten vind ik. Zo creëer je ook dat je nooit gaat leren slapen op drugs of op tijd te stoppen omdat de benzo je toch wel plat laat gooie. Ts is wss dan ook een beginnende gebruiker dus dan zijn benzos al zwz een af rader

FerdFatoehaus

Badass junkie
Lijkt me niet verstandig om altijd bij elk drugs gebruik een benzo er in te gooie. Soms moet je gewoon op de blaren zitten vind ik. Zo creëer je ook dat je nooit gaat leren slapen op drugs of op tijd te stoppen omdat de benzo je toch wel plat laat gooie. Ts is wss dan ook een beginnende gebruiker dus dan zijn benzos al zwz een af rader
Het is sowieso niet verstandig om drugs te gebruiken. Denk dat in sommige gevallen slapen met een benzo beter is dan een nacht doorhalen. Zolang je er maar geen gewoonte van maakt.

Blauweaap

Badass junkie
Het is sowieso niet verstandig om drugs te gebruiken. Denk dat in sommige gevallen slapen met een benzo beter is dan een nacht doorhalen. Zolang je er maar geen gewoonte van maakt.
Zodra je benzos gaat gebruiken na drugs gebruik om te kunnen slapen gaat dit een gewoonte worden. Tis gewoon makkelijk en als je het voor de hand hebt liggen. Beter als 86uur na het plafond te staren en te denken hoe graag je dood wilt. Dus ja 90% die dit zo doet gaat dr volgende keren als ze niet kunnen slapen een benzo poppen.

Blauweaap

Badass junkie
Hoeft niet perse. Maar het wordt wel een stuk aantrekkelijker gemaakt inderdaad. Dubbel oppassen dus!
Touché maar niet kunnen slapen is zwaar kut en vooral al als de kater ellende al begint op te spelen. Je chagi word dat je niet kan pitten dan ga je zeker naar die benzo grijpen als ze langs ze in je laatje liggen. Want slapen laat je je de volgende dag ook gwn 100x beter voelen dan doorhalen.

geflipt

Wijs gebruiker
Drugs worden vaak 's avonds en 's nachts gebruikt. Je kan inderdaad ook gewoon een beetje gezond verstand gebruiken en een alarmpje zetten wanneer je je laatste pil of lijn neemt. Works for me! Trouwens, je slaapt niet per sé even goed met een benzo op. Je slaap is artificiëel. Plus, het is zo lekker makkelijk... In mijn beginjaren bestond het niet. Dan was het doorgaan of een jointje roken...

Spyro

DF-koning
Drugs worden vaak 's avonds en 's nachts gebruikt. Je kan inderdaad ook gewoon een beetje gezond verstand gebruiken en een alarmpje zetten wanneer je je laatste pil of lijn neemt. Works for me! Trouwens, je slaapt niet per sé even goed met een benzo op. Je slaap is artificiëel. Plus, het is zo lekker makkelijk... In mijn beginjaren bestond het niet. Dan was het doorgaan of een jointje roken...
Gewoon uitzitten... Doe ik ook altijd. Voordat ik op dit forum kwam wist ik van alle benzo’s niks af.

Heb het een paar keer gedaan, werkt wel maar ik zit het toch liever uit.

geflipt

Wijs gebruiker
Want slapen laat je je de volgende dag ook gwn 100x beter voelen dan doorhalen.
Niet altijd waar. Ik heb al magische nachten beleefd, met fantastische dagen daarna, zonder slaap. Had ik dan beter een benzo genomen of hardnekkig proberen slapen? Mijn verstand zegt van wel, maar mijn herinneringen zeggen iets geheel anders.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Tja kiezen of delen. Als je niet te vaak stimulerende middelen gebruikt kan een benzo daarbij om te slapen geen kwaad. Als je elke week aan de pep zit is het een ander verhaal uiteraard. Maar in dat geval moet je je niet alleen om de benzo's druk maken.
Zodra je benzos gaat gebruiken na drugs gebruik om te kunnen slapen gaat dit een gewoonte worden. Tis gewoon makkelijk en als je het voor de hand hebt liggen. Beter als 86uur na het plafond te staren en te denken hoe graag je dood wilt. Dus ja 90% die dit zo doet gaat dr volgende keren als ze niet kunnen slapen een benzo poppen.

Blauweaap

Badass junkie
Ik voel me beter als ik slaap op een benzo dan een nachtje doorhaal. Ookal is het geen kwalitatieve goede slaap maar dan voel ik me alsnog frisser en beter dan dat ik mezelf niet plat gooi.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
khebbet overwogen.. om voor het eerst clonazolam te gebruiken vanochtend..
maar toch weer van afgezien.
ben er nog steeds lol.. kost wel wat wilskracht.
was wel een uitzondering, 's nachts gebruiken.

geflipt

Wijs gebruiker
khebbet overwogen.. om voor het eerst clonazolam te gebruiken vanochtend..
maar toch weer van afgezien.
ben er nog steeds lol.. kost wel wat wilskracht.
was wel een uitzondering, 's nachts gebruiken.
Maar het heeft wel iets magisch, niet?

geflipt

Wijs gebruiker
zeeeeker!.. ik gebruikte tot vorig jaar zelden tot nooit overdag..
't moest ook heimelijk..wie belt er nou 's nachts etc.
nu ben ik er ook richting mijn omgeving opener over

en 't is gewoon 'gezonder' overdag en 's avonds slapen.
Voor mij is dat dan meestal avond, ipv overdag.
De dag die eindigt, het laatste berichtje gestuurd,...
Maar de nacht, die houd ik ook het meest om te slapen, naarmate ik ouder word.

(buiten dan die 6-APB, dat wordt een late nacht, OF een vroege start!)

DannyR

Belezen gebruiker
Touché maar niet kunnen slapen is zwaar kut en vooral al als de kater ellende al begint op te spelen. Je chagi word dat je niet kan pitten dan ga je zeker naar die benzo grijpen als ze langs ze in je laatje liggen. Want slapen laat je je de volgende dag ook gwn 100x beter voelen dan doorhalen.
mee eens .

DannyR

Belezen gebruiker
En benzos met alcohol doet mijn bloedruk stijgen naar hoog maar nu zonder alcohol is alles weer normaal

DannyR

Belezen gebruiker
heb ook 25 jaar geblowd maar nu word ik para van het schijnt vaker voor te komen

Coke Spook

Bewuste gebruiker
Dat heeft bijna iedereen die doorhaalt met drugs op. Keta bij jouw, ik heb dat vooral met speed of coke.
Het is de bijwerking die je krijgt als je je laatste ding opmaakt.
Nergens om je zorgen over te maken, doe je dit wel dan veroorzaak je paniek klachtjes bij je zelf en dat is nergens voor nodig! Ga er vanuit dat je nu niet gelijk kan slapen en dat dat wel een dag kan duren. Daarom kan je beter t beste ervan maken... lekker chillen en jezelf een beetje vermaken!
Dat is wat bijna iedereen doet en dit hoort bij gebruik van lekkere middeltjes.
Dus bij de volgende keer gebruiken weet je nu hoe het afloopt :wink:
Doorhalen is topsport :grin:

Bovenaan