Nieuw in Rotterdam

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Ook maar eventjes voorstellen

Mijn Naam is Jonna, 26 jaar, woon sinds 3 weken in Rotterdam voor mijn studie( voorheen Amsterdam)
Ik gebruik af en toe drug(alleen in het weekend als ik uit ga) Als ik uit ga gebruik ik meestal coke of xtc
(Heb een goeie dealer gevonden 100% beter dan wat ik nam in Amsterdam) hihi. Maar nu komen we bij mijn probleem. Ben 2x wezen stappen hier in Rotterdam maar vindt er echt niet aan(niet te vergelijken als uitgaan in Amsterdam) heeft iemand hier een paar suggesties voor mij (plekken waar ik lekker kan space en mijn eigen ding kan doen zonder dat iedereen mijn scheef aan kijkt haha)

Ben jij ook naar een andere stad verhuist of zoek jij ook gwn leuke uitgaan gelegenheden om lekker te space deel je verhaal met ons

heb je een paar suggesties of wil je wat met me delen stuur me dan een bericht ik zou het op prijs stellen 🥰

Harmless

Belezen gebruiker
Welkom hier allereerst..

Wat voor uitgaansgelegenheden vond je leuk in Amsterdam en wat is je muzikale voorkeur?

Welkom hier allereerst..

Wat voor uitgaansgelegenheden vond je leuk in Amsterdam en wat is je muzikale voorkeur?
hoi 👋

In Amsterdam ging ik meestal naar de John doe, Shelter Amsterdam, de marktkantine enz... ik hou van techno, drum and bass, R&B van alles eigenlijk. Ik zoek meer een plek waar meer studenten zijn die ik ook beter kan leren kennen in het dagelijks leven. Ik woon zelf in oostplein ( in de buurt van de studenten hotel) ik zoek gwn een gezellige plek waar ze niet schrikken van een lijntje of een pilletje 😜

Harmless

Belezen gebruiker
Laten we voorop stellen dat ik Rotterdam niet ken, maar de techno scene wel en daarvoor zit je in Rotterdam wel goed met tenten als Maassilo, Toffler, Perron, Annabel, et cetera..

Cerberus

Bewuste gebruiker
Ben in Rotterdam eens naar Perron geweest. Dat was goed, denk dat je die club wel kunt appreciëren. Maar naar het schijnt moet je avond per avond geluk hebben of het volk komt om een goeie sfeer te creëren.

Ganggang💯

Bewuste gebruiker
Ga je van de mooiste stad van nederland naar de lelijkste. Niet goed bezig :sweatsmile:
Amsterdam was 15 jaar geleden leuk. Nu is het een soort Sodom geworden. Overspoelt met toeristen en internationals en een waardeloos bestuur.

Rotterdam zet zichzelf steeds meer op de kaart.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan