• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Nieuwe RC drankjes

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Rivalrie

Bewuste gebruiker
Volgens mij is hier nog niet over gepost maar ik kwam bij een vendor nieuwe RC drankjes tegen en vroeg mij af of iemand hier ervaring mee heeft.

Vraag dus. Wie heeft dit getest en hoe beviel het?:)

Buu

Bewuste gebruiker
Hoe beviel het? Dat je je dat überhaupt durft af te vragen. Schande aan de vendor dat zij zulke cocktails verkopen. Er staat niet eens een dosis bij. Wie zo'n mix gebruikt verdient het ook gewoon om nooit meer drugs te mogen gebruiken.

Heeeel ver vandaan blijven. De enige combinatie uit dit lijstje die je eventueel wilt maken is een psychedelica met een serotonine releaser, oftewel een flip, dus zonder de cathinonen en amfetamines.

Mouwaapp

Newbie
Ik heb ooit eens een bericht geplaatst over 1 van de flesjes.
Flesjes zijn "gewoon" te krijgen in smartshops rondom de wallen.

Naar mijn idee zijn er 6 verschillende soorten, 1 van de soorten is niet zichtbaar op de afbeelding?

Heb zelf ervaring met de Citrus en Forest Fruit.

Neo-Shulginist

Wijs gebruiker
Wtf, echt totaal onverantwoord dit. Zo'n mix met allerlei verschillende nieuwe psychoactieve stoffen. Het probleem van drankje is ook nog dat het heel lastig te doseren is: want hoeveel van die middelen zit er nou precies in de vloeistof..?

Neo-Shulginist

Wijs gebruiker
Sowieso is het in deze vorm ook verboden om research chemicals te verkopen want er staat een duidelijke gebruiksaanwijzing bij. Terwijl research chemicals alleen verkocht kunnen worden door een maas in de wet: als je zegt dat het niet bestemd is voor consumptie en alleen geschikt is voor onderzoeksdoeleinden.

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Oké, even eerlijk, 3-MMC + 4-CMC is een nog te begrijpen combi. De 3-MMC geeft weliswaar energie, maar is niet zo sterk entactogeen, terwijl 4-CMC juist meer uitgesproken entactogeen is zonder de energie, als ik verscheidene ervaringsverhalen mag geloven. De combi 3-MMC + 4-CMC zou daarom dichter in de buurt komen bij het effect van 4-MMC (mephedrone), zo wordt daarom weleens beweerd. Dat je die combinatie vervolgens mixt met 2-FA? Misschien voor nóg net even wat extra energie ofzo? De gedachte hierachter is mij niet helder. Waarom er vervolgens nog andere entactogenen (6-APB of 5-MAPB) bijgemixt worden is mij echt een raadsel. Daarbij wordt ook geen rekening gehouden met het feit dat de andere stoffen veel korter werken dan 6-APB. De 'FOREST FRUITS' zal in het meest ideale geval waarschijnlijk resulteren in een vrij korte enigzins euforische en entactogene rush, gevolgd door een hele lange tail van nastimulatie van de 6-APB die in deze mix voor een voldoende effect op zichzelf waarschijnlijk te laag gedoseerd is. Ook de 'OCEAN BLUE MAGIC' zal op dezelfde wijze beginnen, gepaard gaande met een vermoedelijk wat extra trippy 6-APB roll waarin je echter ergens halverwege een crash hebt van 3-MMC, 4-CMC en 2-FA. Zijn die drie dan bedoeld als soort van kickstart ofzo? Ik weet het niet. De combi 2C-B-FLY en 6-APB zonder al de rest zou op zich, in theorie, nog wel interessant kunnen wezen, ware het niet dat van 2C-B-FLY wordt vermoed dat het enige MAO-remmende activiteit bezit, wat een combinatie met 6-APB potentieel gevaarlijk kan maken.

Natozlato

Bewuste gebruiker
Dit bewijst maar weer dat deze vendors niet begaan zijn met je gezondheid en gewoon geld willen verdienen.
Research chems kunnen voor sommigen een idee van veiligheid en zuiverheid geven omdat de geproduceerde stof niet illegaal is.
Helaas is dat niet zo. Dit zijn inderdaad waanzinnige combi's die totaal onverantwoord zijn.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Sinds de kans groot is op verbod, denken ze yolo... sukkels..

Hiermee snap ik wel waarom het verboden gaat worden..:screamcat:
Ja ik snap niet dat zulke vendoren niet snappen dat ze uiteindelijk in hun eigen vingers snijden. Allemaal korte termijn visie. Er moet NU geld verdient worden. Dat ze door dit soort praktijken over 5 jaar (of korter) haast helemaal niks meer mogen verkopen, vergeten ze even.
Daarbij bevatten deze drankjes maar rare combinaties. Ik zou me er in ieder geval niet zo snel aan wagen. Dit is vragen om moeilijkheden.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Wat een belachelijk product zeg! Zoveel mogelijk RC's mixen en er dan ook nog eens geen doseringen bij geven. Echt schandalig! Dit soort vendors verpest het voor de rest.

रति

Wijs gebruiker
Ik heb ooit eens een bericht geplaatst over 1 van de flesjes.
Flesjes zijn "gewoon" te krijgen in smartshops rondom de wallen.

Naar mijn idee zijn er 6 verschillende soorten, 1 van de soorten is niet zichtbaar op de afbeelding?

Heb zelf ervaring met de Citrus en Forest Fruit.
Hoe was jouw ervaring hiermee? Hoe oud was je toen je dit kocht?

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Sowieso is het in deze vorm ook verboden om research chemicals te verkopen want er staat een duidelijke gebruiksaanwijzing bij. Terwijl research chemicals alleen verkocht kunnen worden door een maas in de wet: als je zegt dat het niet bestemd is voor consumptie en alleen geschikt is voor onderzoeksdoeleinden.
Er wordt alleen gezegd dat je maximaal één dopje per keer mag gebruiken. Aangezien het toch echt gaat om odorizer, denk ik dat ze bedoelen dat je niet meer dan één dopje per keer in je ruimte mag zetten, niet dat je dat op moet drinken... :nerd:

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Er wordt alleen gezegd dat je maximaal één dopje per keer mag gebruiken. Aangezien het toch echt gaat om odorizer, denk ik dat ze bedoelen dat je niet meer dan één dopje per keer in je ruimte mag zetten, niet dat je dat op moet drinken... :nerd:
Op de verpakking staat trouwens wat anders, namelijk niet meer dan één flesje gebruiken. Naja, één flesje, één dopje, wat is het nou? Flesje dan maar?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
laat mij maar zelf combineren, dat kan ik veel beter dan deze louzy vendor!

meerdere serotonineslurpers in the mix lol, moet je doen als je serotoninesyndroom wil lol en ach, doe er ook maar een upper bij om het geheel nog belastender te maken.

overigens combineer ik zelf vooral psychedelica met elkaar.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Mag ik er op wijzen dat je door de namen van de drankjes te googlen deze vendor retesnel kan vinden en dat lijkt me niet de bedoeling.

Ik heb contact met m opgenomen met de vraag of ie wel goed bij zijn hoofd is.

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Mag ik er op wijzen dat je door de namen van de drankjes te googlen deze vendor retesnel kan vinden en dat lijkt me niet de bedoeling.

Ik heb contact met m opgenomen met de vraag of ie wel goed bij zijn hoofd is.
De vendor die je vindt is zelf niet de maker van deze drankjes, zo vermoed ik. Als je iets verder zoekt, zul je ontdekken dat deze drankjes eveneens in smartshops worden verkocht.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Ik kreeg als antwoord dat mijn klacht wordt doorgegeven aan de 'baas', samen met de info dat deze drankjes worden samengesteld door 'mensen die er verstand van hebben' en dat 'als er klachten zijn dat ze die graag vernemen, maar dan wel op een normale manier' (ik noemde m een tjoepert lol)

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Deze producten zijn al vrij lang te koop bij deze vendor.

Er is weleens advies gevraagd op dit forum over één of meer van deze 'odorizers'. Ik heb het toen ook al met klem afgeraden te gebruiken.

Deze vendor gooit inderdaad zijn naam te grabbel. Slecht en gevaarlijk product.

Mouwaapp

Newbie
Hoe was jouw ervaring hiermee? Hoe oud was je toen je dit kocht?
Ik vond het geweldig! De Citrus geeft de mdma rush met een speedy accent.
Ik was rond de 27 denk ik, geen ervaring met RC's.
Dit gekocht in een smartshop toen ik vroeg naar iets wat wel werkte.

Toen ik dit later thuis ging opzoeken kon ik er weinig over vinden, dus nog een aantal keer gedaan. Nooit getest oid.
Toen ik later de flesjes online vond (bij de welbekende vendor) gevraagd naar de ingredienten.
70% 4fma / 30% 2fma met een totaal van ongeveer 300mg.Half buisje per keer onderzoeken, dit werd mij ook verteld door de vendor.
Wij hielden ons "netjes" aan een dopje per keer

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Ik vond het geweldig! De Citrus geeft de mdma rush met een speedy accent.
Ik was rond de 27 denk ik, geen ervaring met RC's.
Dit gekocht in een smartshop toen ik vroeg naar iets wat wel werkte.

Toen ik dit later thuis ging opzoeken kon ik er weinig over vinden, dus nog een aantal keer gedaan. Nooit getest oid.
Toen ik later de flesjes online vond (bij de welbekende vendor) gevraagd naar de ingredienten.
70% 4fma / 30% 2fma met een totaal van ongeveer 300mg.Half buisje per keer onderzoeken, dit werd mij ook verteld door de vendor.
Wij hielden ons "netjes" aan een dopje per keer
Er zou ook nog 2-FA in moeten zitten, volgens de informatie van de vendor... :confused:

Rivalrie

Bewuste gebruiker
Ik heb voor deze prutsers mijn review als service maar even aangepast naar 2 sterren en nodig iedereen uit om op TrustPilot hetzelfde te doen. :blush:
Volgens mij biedt elke vendor dit nu aan. Tenminste alle bij mij bekende hebben het op hun sites staan. Soms een beetje verstopt.

ATGC

Belezen gebruiker
sdd cleaner C12H19NO2 is een 2c variant of een soortgelijkende stof (of een combi daar van, geen idee) https://en.wikipedia.org/wiki/C12H19NO2

googlen is zooo gemakkelijk...
Omdat RC's meestal complexe moleculen zijn kan je beter geen simpele chemische formules gebruiken. Beter gebruik je de algemeen geaccepteerde naam van de stof. Zo'n formule zegt niks over de structuur van een molecuul en kan naar totaal verschillende stoffen verwijzen.

benzzzy

Badass junkie
Omdat RC's meestal complexe moleculen zijn kan je beter geen simpele chemische formules gebruiken. Beter gebruik je de algemeen geaccepteerde naam van de stof. Zo'n formule zegt niks over de structuur van een molecuul en kan naar totaal verschillende stoffen verwijzen.
Of op zijn minst het cas nummer.

Azarius vaporizers and accessories